Data e postimit: 2017-05-23 15:30:02
Lexime: 26134
ese
Autori: FJ
Lloji: Ese argumentuese
Tema: teknologjia sot,vlere apo pasoje negative
Shkolla: themistokli germenji
Klasa: 11b
Qyteti: korce
E-mail: Email eshte i fshehur!


sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne fushen e teknologjise.Zhvillimi i saj ka sjelle shume dobi ne jeten e anetareve te shoqerise,saqe mund te themi me bindje te plote se ajo konsiderohet si nje vlere per njerezimin.
Te dhenat e shumta kane treguar se zhvillimi i teknologjise ka pershpejtuar me teper kohezgjatjen e nje veprimi:keshtu qe n.q.s do te dergonim nje leter dikur me sherbimin postar,kjo do te kishte nje periudhe me te gjate kohore sesa n.q.s do ta shkruanim letren me e-mail.Dhe raste te tilla ka plot.Por kjo nuk lidhet vetem ne kete drejtim.Zhvillimi i teknologjise ka sjelle edhe perhapjen e nje larmishmerie objektesh si kompjuteri,celular,tabletat etj,te cilat ua kane lehtesuar me teper punen njerezve.
Nga ana tjeter teknologjia ka krijuar nje lloj varesie patogjenike me individet.Kjo ka sjelle qe ata te mos kalojne shume kohe me shoqerine,te kene probleme te ndryshme etj,dhe per keto fakte teknologjia eshte vleresuar nga nje pjese e personave si pasoje negative.
Megjithate studimet e fundit kane treguar se personat qe punojne dhe shfrytezojne zhvillimin e teknologjise kane nje memorje mjaft te pasur me informacione nga fusha te ndryshme si dhe kane nje kulture e cila spikat ne shoqeri.Gjithashtu ia vlen te theksohet se perdorimi i teknologjise neper shkolla ka sjelle nje nivel te larte te standartit te oreve mesimore,nxenesit kane nje rritje ne notat e tyre dhe mesuesit kane nje lehtesim ne procesin e te shpjeguarit.
Per te gjitha keto teknologjia eshte nje nga dritaret e medha e cila i ka hapur rruge shoqerise te ece nr hapat e nje zhvillimi te pasosur te saj.

Vepra te ngjashme
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Suksesi
Suksesi Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gj...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë ekzistoj përmes filozofisë e parimeve të mia për jetën
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball njerëzve dhe kohëve ti duhet të përcaktosh qartë idetë e tua dhe pozicionin tënd. Ezistojnë dy mënyra për të vlerësuar njerëzit dhe kohët, d...
Autori: Diellza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Semi-Maturantat
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi harru shokt e shoqet e mija , Qe mas ores 6-të s`dishum me shku te shpija . Menimi per ket fund nuuk koka i let... Mo nuk na bashkon mengjesi ores 8 n`oborr ...
Autori: Mario Shyti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: Adela D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria
Kur jeton mjaftueshem sa per te dale nga ajo bote endrrash ideale ku te gjithe jetojne te lumtur dore per dore plot dashuri, nje hije e rende qe quhet realitet do te te perndjeke ne pjesen tjeter te botes. Per ta bere veten te qarte qe ne fillim, absoluti...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Edukata
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma ...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: ermal tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 nentori
Afron dit e madhe Bij te skenderbeut -28 nentori- i dha ngjyr atdheut ngjyrose nje komb kuq e zi valvitur ne ballkan te vlores pavarsi e zbritur. 28 NENZORI KUQ E ZI FLAMURI KOMBETAR:
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Disa fjale
Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kjo mund te jete e vertete. Ne fund te fundit eshte me mire te te urrejne per ate qe je, se sa te te duan per ate qe mendojne se ti je. Ngjajshmeria mes pa...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...




Komentet e fundit!

Emri: Edona
Email: Z.sherifi@icloud.com
Komenti: Edona

Emri: winn
Email: alb32@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com