Data e postimit: 2013-03-13 19:38:24
Lexime: 9658
mesuesi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: mesuesi
Autori: lumta bajrami
Shkolla: nazim hikmet
Klasa: 4~1
Qyteti: miresh
E-mail: leyla@zbavitu.net


mesuesi im i dashur ty do te kujtoj gjithmon ........ti do te qendrosh gjithmon ne zemrat tona sot ishte 7 marsi i fundit me ty ne te gjith nxenesit ate dit kishim qen edhe te gezuar por edhe te pikelluar qe ishte nje dit e fundit qe do ta festojm me ty per mua ti je prindi im i dyt ti me edukove me bere njeri mundin tend per nxenesit nuk do ta harrojm kurr .

Vepra te ngjashme
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi personale · Tema: DEDIKUAR MESUESIT QE ME KA VDEKUR
KUR NE KLASE TE PARE UNE HYRA, DICKA KUPTOVA MENJEHERE. KUPTOVA SE NA KISHTE RENE SI KUJDESTAR MESUESI ME ME VLERE. AI NA RRITI,SI PRIND NA EDUKOI, GJER NE KLASE TE KATERT AI NA COI. AI ISHTE BAZA E EDUKATES SONE GJERSA NJE AKSIDENT TRAGJIK E ...
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: Edona Ramadani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: E dashura Teuta
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me ...
Autori: fitore berisha · Lloji: Te tjera · Tema: klasa më e mir
Kjo veper i shkon kl më të mir që njohen arsimtaret, që pati shkolla gjat gjith historikut të saj të gjat e të lavdishëm,klases që gjithmon më bëri kernare I♥IX-3.Më kujtohet kur nisem bashk këtë rrug ,kaluam shum gjëra e shum momente ,t...
Autori: erona bajrami · Lloji: Poezi personale · Tema: per mesuesin
o mesuesi im i dashur me sa mall qe te kujtoj un ne zemer te kam pasur miresin kurr sta harroj . mendjen time ti e ndrite me gezim e dituri ti si vajzen tande me rrite ti me bane te jem njeri . Disaher me ke qortue kur mesimet si meso...
Autori: ajshe aliqkaj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ese per boren ose dimrin
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ka shum mjegull por jo kishte rene bore un u gezova shum shkova me nxitim ne shkolli sho se te gjith luanin erdha dhe un ne u kenaqem duke luajtur pastaj h...
Autori: Selena · Lloji: Tregim · Tema: 8 Marsi
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lule apo ndonje dhurat tjeter. Nenes duhet tja themi fjalet me te embla.Ajo gjithmon do te jet nena jonn.Te dua nen ta uroj nga zemra tet Marsin Urimee per ...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje shkrim per dike
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina bardhë e zi e dimrit. Dita ditës, klima po ngrohej e thahej sa më shume. Pasi peisazhi, sa vinte e zbukurohej me teper , pasi vete stina e praneveres n...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Loti pikon n shpirtin tim
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh von per pendim? A e din q nga un u ke Largu? E sko mo kthim!.. Loti pikon në shpirtin tim!.. Më le!. N vetmi e n trishtim A e din q lotet per ty ...
Autori: Sejhan Shabani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: shoqeria
Shoqja Ime E Ngusht Kam nje shoqe shume te bukur dhe gjithmon qendron e lumtur, per te qeshur me ben gjithmon se keshtu eshte shoqeria jon. Pa DINEN nuk shtyhet dita pa njera-tjetren sna ecen rrita, ne shkoll nje dit kur ajo mungon rri ...
Autori: Megi Dapi · Lloji: Analize letrare · Tema: Nene ime
Nganjehere nuk eshte e lehte te flasesh per nenen , edhe nje jete nuk do te mjaftonte per te .❤ Nena ime e dashur ke bere shume sakrifica per mua ,vetem qe mua te mos te me ndodhte gje. Je kujdesur ,por je munduar , edhe nje jet te jap nuk vlen ...
Autori: Mario Mane · Lloji: Poezi dashurie · Tema: jeta,dashuri,emocion.
Je si mirazh ne shkretetire qe vjen dhe shkon Je si aroma e tokes qe pas shiu leshon Anija e mendimeve larg meje te dergon Sirene do te behem qe nga dallget shpeton Dhe ne brigjet e zemres Do qendrosh gjithmon me mua
Autori: Rushit Ramabaja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Cuperlina
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe qenushi im bardhoshqe s'ishte me i madh se macja gjumashe




Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: ema23@hotmail.com
Komenti: sme plq fare kjo ....po mund te me drg ndonje ese mua me teme "mesuesi im" qe te perdoret ligjerata e drejt dhe e zhdrejt

Emri: bosi
Email: bo-si@live.com
Komenti: shum mir

Emri: hajtar
Email: koso@live.com
Komenti: bravo

Emri: rita gashi
Email: rita.g@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: lumta
Email: lumtaerona@hotmail.com
Komenti:

Emri: reka sahiti
Email: h.reka@hotmail.com
Komenti: - teper mir brravooooo

Emri: lumta
Email: leyla@zbavitu.net
Komenti: MA MIR SKI KU GJEN MOJ VEQ NESE MA KE INATI

Emri: lumta
Email: leyla@zbavitu.net
Komenti:

Emri: kritika
Email: kritizer@hotmail.com
Komenti: Per nje nxenes te klases se 4, ehh edhe mund te pranohet, por te tilla shkrime i ulin nivelin faqes. Desh mu mor fryma tek e lexoja...pa pike e presje...uffff.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com