Data e postimit: 2017-05-15 19:46:39
Lexime: 8651
Guximi dhe dashuria
Autori: Klaudjo
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dashuria te fal guximin per te thyer tabu te mjedisit social dhe te vetvetes
Shkolla: Dituria
Klasa: XI
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam falur gabime te pafalshme , kam len pas gjithcka , kam lenduar , jam lenduar, kam zhgenyer, gjithnje kam vepruar sipas momentit . Kam qeshur kur nuk duhej , por edhe me kan qeshur , kam dashuruar, me kan dashuruar , por gjithashtu edhe me kan refuzuar . Kam bertitur kaq shum , jam gezuar shume. Degjoj muzik, shikoj fotografi , lexoj vargje e vargjr te tera , te mbushura me kujtime .por perseri jam dashuruar pas nje buzeqeshje . Kam besuar perseri , kam ndjere perseri nostalgji per te shkuaren . Por a e dini se cfar kam bere. Kam jetuar. Perseri ... perseri ... dhe perseri.... kurr nuk jam dorezuar. Gjithnje e kam gjet guximin . Ose dashuria ma ka falur ate. Dashuria per te cilen vazhdoja te jetoja te nesermen me imazhin e saj nder duar . Dashuria e cila me falte frymezim dhe optimizem . Dashuria qe me falte forc per cdo penges sepse perëndia nuk na dha frymë e burracakërisë, por të fuqisë, të dashurisë dhe të mendjes së shëndoshë. Nuk mund ti pergjigjesh kurajos per sa kohe ti nuk je ndodhur kurr ne rrezik. Ndonjehere sfidat e perditshme kerkojne me shum forc shpirterore e jo forc fizike . Kerkojne nje arsye pse duhet teperballemi me kete veshtiresi . Kerkojne nje arsye pse duhet te ecim perpara. Kerkojne nje arsye pse duhet te jetojme . Jeta eshte e mbushur plot me veshtiresi po gjithnje duhet te gjejme guximin dhe forcen shpirterore per te ecur perpara. Per te kapercyer cdo penges. Kurr nuk duhet te dorzohemi . Duhet te jetojme . Te jetojme akoma . Nuk fuhet te lodhemi nga jeta . Por duhet te jetojme sepse eshte nje mrekulli qe te vjen vetem nje here . Nuk duhet te ankohemi per jeten e sotme per mezin qe sapo kaluam por duhet te jemu krenar per ate qe sapo lam pas sepse nqs nuk do te ishte e keqja e mira nuk do te kishte kuptim. Pra kurr nuk do te dorezohem , kurr nuk do te uleras per ditet e keqe qe na fal jeta po do te jetoj . Eshte e njejte ne momentin kur nuk na pelqen ushqimi qe nena ka pergatitur per te konsumuar , por un duhet ta ha , duhet te jem krenar per kete , te jem i lumtur sepse shumica e njerezve nuk kam ushqim e ndersa disa te tjere nuk kan as nenen per ta gatuar ate . Ndaj jeto dhe mos u ankoh per jeten qe ben . Sepse te kesh guxim do te thot te jesh i vendosur ne vetvete dhe te mos ankohesh per asgje por te jesh i lumtur per ate cka ke duke mos kerkuar me teper. Sepse ajo cka kemi ka vlera ta larta nqs dim ta vleresojme .

Vepra te ngjashme
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Disa fjale
Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kjo mund te jete e vertete. Ne fund te fundit eshte me mire te te urrejne per ate qe je, se sa te te duan per ate qe mendojne se ti je. Ngjajshmeria mes pa...
Autori: Elmer Dema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KOSOVA ESHTE SERBI
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tj...
Autori: laze · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fund ne pasdite
A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite? Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore. Du...
Autori: Eskili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prometeu nje hero i vetmuar
... Medet Sa shpikje te dobishme bera un Per njerezit, ndersa per vete s gjej mjet per te shpetuar nga ky kob i madh
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ishte njeri me vlera (Kushtuar Dajes)
Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura qe mi thoshe nuk do ti harroj kurre.Vazhdimit e ndjej shtrengimin e duarve tuaj,shikimin e embel qe do te me mbetet gjate kujteses time.Tani qe te ka mbul...
Autori: Ana Kodra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flet per pyllin e vetmuar kur njerezit e shkaterrojne
E cesht ky pyll kaq i vetmuar ku ska asnje njeri?E cesht kjo bote kur ska asnje pasterti?Kjo sesht pyetje e persosur per ti thene lamtumire pislleqeve.Ja ky esht momenti per tju thene stop plehrave.Pse?Sepse toka eshte vendi ku ne jetojme ku ne hedhim te ...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetoni...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme"
Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme Poezia eshte art i perdorimit te fjales ne te cilen kombinohen domethenia e fjales,tingulli dhe ritmi.Pra ne vetvete poezia eshte nje melodi zedhenese e keaqesise,lumturise,embelsise dhe h...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njeriut për mbijetesë
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....
Autori: Lavi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telfoni
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe perdoret nga te gjitha moshat por vecanterisht nga femijet.Per mendimin Tim femijet nuk duhet te jene aq te apasionuar pas tij sepse ka pasoja negative.Tele...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com