Data e postimit: 2017-04-15 10:16:34
Lexime: 8753
Dhuna ne Shoqeri (Bullizmi)
Autori: D.P
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Shkolla: E.Koci
Klasa: 8
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashtimit nga shoqeria, ndjenjen e te qënit ndryshe nga shoket si nje "deshtak"apo "qullac".Por jo ne fakt edhe "Ti" je si "Ata" je nje femije me endrra e shprese.
"Dhuna"emocionale qe na ushtron shoqeria eshte me e keqe se dhuna fizike , dhimbja iken por fjalet jo. "Fjala shpon me shume se plumbi"
Fjalet e keqija qe thone te tjeret na vijne si shigjeta e na ngulen ne zemer, ato shigjeta te helmuara na helmojne zemren dhe mendjen duke na bere te dobet fizikisht edhe emocionalisht."Bullizmi" ndikon keq menderisht tek ne, te behesh pjese e semundjes se bullizmit eshte më keq se sa te kesh nje semundje kalimtare ose jo.Ke frike te thuash nje sekret sepse menjehere do te perballesh menjehere me komentet ofenduese te shoqerise tone.Ka miq me dy fytyra me ty flasin mire por pas shpines te ngulin thiken.Nuk e di se si ndihen mire ata njerez kur shikojne dikë te merzitur .Keqardhja dhe ndihma pet te tjeret ka filluar te shuhet si qiriri.Nuk e kuptojme dot kur bejme shaka me tjetrin duke e "tallur" ne mendojme se thjesht po bejme shaka por per ate nuk eshte ashtu, ai ndihet keq pavaresisht se buza e tij/saj mund te buzeqeshe , nje "buzeqeshje fallco". Nuk duhet t'i perulesh askujt sepse edhe ti je si "ata"je i barabarte dhe nuk ka rendesi asgje tjeter.Pasuria e zemres vlen me shume se pasuria e xhepit.Fjalet e mendjes kur dalin pa dashje nuk kthehen dot më.Kontrollo mendjen veri fre gjuhes padraj nxirri fjalet nga zemra.Ndalo sa s'eshte vone se nje dite mund te behesh edhe ti👆👇pjese e Bullizmit .Kuptoje.

Vepra te ngjashme
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
Autori: ERVISA FUSHA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Heroizmi i Vertete
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kryejne akte te jashtezakonshme ne sherbim te Zotit, njerezve ose vendit. Sot, heroizmi eshte konsideruar te kete nje qenie fantastike brenda tij qe eshte sup...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Lidhja e njeriut me ushqimin
Si qenie njerëzore që jemi,instikti ynë bazë lidhet me të kërkuarin e ushqimit.Sepse ai është karburanti ynë që na siguron energji dhe lëndët e nevojshme për funksionimin e organizmit.Megjithatë,të ushqyerit për njerëzit nuk ka qenë thje...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: samira · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: frika ne jeten tone
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa te pyetur fare.eshte brenda teje eshte ne ty e smund ta largosh prej vetes. mua me ka ndodhur shume here te kem frike. po permend disa raste: kur isha me ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Demtimi i biodiversitetit dhe i siperfaqes se gjelber
Demtimi i biodiversitetit eshte nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare.Biodiversiteti eshte demtuar nga prerja e pyjeve e bimesise perreth qendrave industriale e te banuara,nga zjarret ne pyje,aq te shpeshta dhe te medha,sidomos ne vitin 2006-20...
Autori: nida · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: jetojme te dy ne nje qytet
Me lotët e zemrës e laga letrën e parë dhe të vetme për Ty! Gjatë, shumë gjatë e barta në xhepin tim të këmishës, aty afër zemrës e cila vuante për ty. Më dukej se ishe ti aty, brenda në letër, aty afër zemrës sime!! ...
Autori: I.HYSENAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasqyra
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fotografi dhe televizion,është shumë e vështire që të mendojë se si mund të bëhej më parë pa të. Duke e parë veten në pasqyrë secili prej nesh ...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: NE DHE EUROPA
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili gjate mijera vjeteve ka perjetuarlindjen dhe qyteterimin qe i kane dhene kete shkelqim dhe kete zhvillim evropes sot .evropa eshte vendi ku une dhe moshat...
Autori: enxhi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: liria
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fillon aty ku mbaron e drejta jote dhe mbaron aty ku fillon edrejta e tjetrit . Sikur te gjithe njerezit ta respektonin kete gje lufta do ishte vetem nje fja...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te tere pas vetes. Ai kalon shume periudha e ngjarje te ndryshme gjate gjithe jetes. Si cdo qenie tjeter e gjalle, lind dhe ne fillim e gjithe dashuria dhe vem...
Autori: Roberta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Rinia
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalimin e viteve.Duke nisur që nga letra, e cila ka qenë një ndër format më të vjetra të komunikimit me të shkruar, duke shkuar drejt humbjes së realit...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kujtimet e se kaluares
Filloj te futem ne kujtime e te mendoj te kaluerën .çastet e mira e ato te keqija ,ato per mua kurr nuk mund te harrohen sepse ato ma kujtojne femijrine time te cilen kam kaluar dhe çastet e mëparshme te cilat i kam kaluar !Ndonjeher them se ato çast...




Komentet e fundit!

Emri: Erbion
Email: erbionshatro@gmail.com
Komenti:

Emri: 786
Email: 7897@gmail.com
Komenti: sa mir e ke boo (pa lidhje te thash sa me ta bo qefin)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com