Data e postimit: 2019-10-20 19:39:02
Lexime: 2363
Indetiteti kombetar I shqiptarve e lufta e tyre
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Kombi shqiptar
Autori: Autore e lindur
Shkolla: .
Klasa: 8a
Qyteti: Pogradec
E-mail: aliklementina@gmail.com


Gjate periudhes se luftes kunder osmaneve Shqiperia ka kaluar nje periudhe te veshtire, me sprova dhe mundime. Dukej sikur rrotull Shqiperise vertiteshin re te zeza, vetetima e gjemime dhe shpresat e shqiptarve per te pare serish rrezet e diellit qene shume te largeta dhe boshe. Shqiptarve u nevojitej nje ushtri e fuqishme dhe e forte, por mbi te gjitha nje indetiteti kombetar. Indetiteti kombetar perfshinte gjithçka qe lidhej me shqiptaret, token, gjakun, zakonet, gjuhen, virtytet etj. Osmanet synonin qe te zhduknin gjuhen shqipe, flamurin shqiptar, zakonet e cdo gje tjeter qe lidhej me Shqiperine dhe shqiptaret. Patriotet tane te nderuar luftuan me pushke e me pene per te mbrojtur indetitetin kombetar I cili duhet te ishte I theksuar e te dominonte perballe osmaneve, ne menyre qe te mos humbiste ne humneren e harreses e te erresires. Shqiptaret ecen ne nje rruge me gjemba ne diell e shi, ne bore e bresher, diten dhe naten e vullneti, krenaria e vetevendosja e tyre nuk I lane asnjehere ne balte. Indetiteti kombetar u ruajt, u trashegua brez pas brezi dhe erdhi Si nji pasuri e pazevendesueshme per ne.
Duhet te mbajme koken part per faktin se jenvqiptare ne te pohojme me plot goje"Po,ne jemi bijte e shqipes!"

Vepra te ngjashme
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...
Autori: fatjon · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte syri vecse vrasje pushtime , nuk degjoje gje tjeter pervec te krisurave te armeve , kemba shkelte vec ne vende te minuara. Nje periudhe tranzicioni per te g...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: Erdona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gji...
Autori: aurora perquku · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte nje gjuhe shume e vjeter te cilen e kan perdorur paraardhesit tane.Une mendoj se gjuhen shqipe e duam te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhemi.Gjuha shqipe k...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera .
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera . Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptareve te Kosoves si pjese e Serbise ishte e veshtire . Atyre nuk u lejohej te shkolloheshin ne gjuhen shqipe dhe te botonin libra apo gazeta ne kete gjuhe . Ma...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare! Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te gjithe se bashku nje thesar te pacmueshem! Le te perpiqemi te largohemi per pak nga rutina e jetes se perditshme e shoqerise sone materialiste. Te shikoj...
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: K.K L.M XH.SH · Lloji: Poezi lirike · Tema: Gjuha shqipe
O gjuha shqipe qe perpeliteshe Nuk lejoheshe te fliteshe Dhe shqiptaret e zemeruar Moren armet neper duar Po pushtuesit nuk ndaluan Shume mesues internuan Gjuha shqipe po rrenohej Po shqiptari nuk dorzohej U bene luftra e mundime Per tu mb...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Eqrem Cabej nje nga gjuhetaret me te medhenj shqiptare dhe nje nga njerezit me te rendesishem te kultures shqipetare
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e tij mbreslenese percjell mesazhe, domethenie, kulture , letersi etj. Disa nga keto vepra jane:"Diana dhe Zana" "Elemente te literatures dhe gjuhes shqipe"...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com