Data e postimit: 2017-04-11 17:35:12
Lexime: 19466
Poezi per stinet
Autori: Kesta Salla
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Stinet
Shkolla: Luigj Gurakuqi
Klasa: 6 B
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dimri vendin pranveres ia ke
Bora shkrin nuk ka me.
Lulet celin sa me ska
Si pranvera ne bote nuk ka.

Iken pranvera e vjen vera
Pushimet trokasin tek dera.
Vape bën sa me ska
Po cti besh vere 1 here ne vit ka

Vjeshta vjen vera shkon
Edhe shkolla ne vjeshte fillon
Me detyra pak merzi
Argetimi mori fund tani.

Vjeshta shkoi perseri
Dimri ftohte vjen tani
Me festa dhe pushime
Dimri ndez zemren time.

Vepra te ngjashme
Autori: Melodi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: transporti
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transpo...
Autori: Leonita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 Nentori
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bash...
Autori: ermal tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 nentori
Afron dit e madhe Bij te skenderbeut -28 nentori- i dha ngjyr atdheut ngjyrose nje komb kuq e zi valvitur ne ballkan te vlores pavarsi e zbritur. 28 NENZORI KUQ E ZI FLAMURI KOMBETAR:
Autori: AAAAAAAAAAnnnnnnnnnn D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh jetim
Te jesh jetim do te thote te mos kesh 1 ose te dy, gje e cila eshte shume e dhimbshme per femijen. Pervecse te merr malli e rrin paksa i larguar nga shoket e shoqet, pa babain nuk je i ushqyer, i mbathur mire, por edhe pa nenen nuk je i edukuar. Por mund ...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrra e prere
Ne kete poezi Dritero Agolli treogon mjeshterisht harmonine mes shtresave kuptimore te fjales dhe imazheve poetike te ndjenjes.Titulli i saj ndertohet nga metaforizmii figures se endrres e cila mund te pritet qofte edhe si nje rrecke.Eptieti metaforik end...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja dhe perjetesia
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht me vdekjen, miresine dhe perjetesine. Askujt nuk I kushton asgje te bej dicka te mire ne jete per veten dhe njerzit qe e rrethojne.Perkundrazi e ben ate nj...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendimet dhe idetë e para,ku kam zënë miqtë e parë.Nuk dua të largohem kurrë nga Shqipëria ime e dashur,aty ku kam lindur dhe do të jetoj.Në vende të...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane keto dashuri qe na bejne te zgjohemi cdo mengjes dhe na japin nje motiv te mire per te jetua, duke qene se jeta eshte nje dashuri me vete e cila na ben te...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
Autori: Enada Methasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi
Kur flasim per natyren,nje mike te vlere per njerezimin,duhet te permendim dhe rendisim gjithmone te mirat qe na jep ajo ne formen me te mire per ekzistencen e jetes ne planet.Ne kurre ama nuk rendisim shkaqet apo pasojat qe kryejme ne te mire te vetes po...
Autori: frenki hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta jone
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju r...
Autori: Britni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vlerat e njeriut jane per tu admiruar sesa per tu perbuzur
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por disa te tjera per tu perbuzur.Njerezit kane vlera te cilat nuk duhen shkelur pasi me pas do te pendoheni.Vlera te tilla jane si Përgjegjshmëria e veprimeve...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: David Bruçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoku
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ndonjehere i ndihmon te tjeret ti krenohesh me vepren tende.Per çdo njeri nje ndihme sado e vogel apo e madhe te jete eshte domethenese.Ne çdo moment te ...




Komentet e fundit!

Emri: enkleo
Email: enkleodriza55@gmail.com
Komenti:

Emri: enkleo
Email: enkleodriza55@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com