Data e postimit: 2017-04-07 15:48:00
Lexime: 25518
Shpresa
Autori: Anonim
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ese per" Shpresen"
Shkolla: Eftali Koci
Klasa: 8c
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shpresa na mban gjalle.
Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete.
Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me gropa te stermedha qe po re brenda nuk mund te ngrihesh serish por shpresa, shpresa te mban per dore dhe e kaloni bashke ate grope.Cdokush ka perjetuar cdo gje me te cilen e ka perpallur jeta disa jane ngritur por disa jo.Nese je ne nje vend pa drite cfare mund te shikosh? Asgje.Thjesht erresiren qe te rrethon.Shikon frike, varferi, dhune , skamje, urretje,egoizem jete pa lumturi jete pa asgje,nje vend ku nuk ekziston as ti.Po ne nje vend me drite cfare shikon?Gjithcka .Jeten ,lumturine ,driten shokoj nje femije te vogel te buzeqeshur te pafajshem.Kurre nuk duhet te humbasesh ne shkronjat e jetes sepse ato jane aq te ngaterruara dhe te pakuptimta per ty , por shpresa i vendos aty ku duhet.Ngjyrat e jetes jane aq te larmishme por ka edhe ngjyra te erreta ky aty ka vetem lot e dhimbje.Sa keq!"Jeto si te duash jo si duan te tjeret te jetosh ti" ky eshte ligji i jetes.Ne bote ka shume te pambrojtur e te varfer por ata jetojne me miresi ne zemer e me buzeqeshje ne fytyre sepse ata besojne te shpresa.Duhet pak shprese qe ta arrish endrren, duhet te kesh pak enderr qe te prekesh realitetin.Shpreso dhe jeto te ardhmen tende.

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishlindjet dhe Viti i Ri
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te bukura me te cilat ne mbyllim nje vit dhe presim ardhjen e nje viti te ri.Si Krishlindjet,edhe Viti i Ri jane dy festa shume te bulura dhe madheshtore qe f...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e qytetit një tapet të artë.Vjeshta është stina e gjumit të ëmbël.Dielli rrezeartë i ka lënë vendit shiut dhe motit të freskët.Sa bukur është t...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pershkrim i nje mjedisi
-Sa i cuditshem Nju Jorku sot,nje zymtesi e pazakonte e kishte mberthyer ate.Jashte shtepise se Blaineve nje furtune e veshur ne petkat e djallit dhe injorances ishte plagosur rende e po venitej ne rruget e qytetit.Rruget kishin veshur nje petk te zi qe z...
Autori: Edonis Buzhala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjysh,Dashuri
Personi me zemren me te madhe ne kete bote,personi qe me degjonte sa here flisja kot,personi qe me tregonte perralla qe tme zinte gjumi,personi i vetem qe ngado qe shkonte sa here qe me shikonte kishte gjithmon nje tufe me lule per mua,personi qe me eduk...
Autori: Euripidi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare ndjen kur je nje maturant
Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment per te cilin qe i vogel kam menduar se nuk do te vinte kurre, por ja qe erdhi. Te qenurit maturant eshte dicka me shume se te qenurit ne vitin e fundit te...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Nevrus Zaimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Muaji i Letersise
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju. Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mu...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte dashuria per ju?
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter. Ajo mendohet zakonisht si e pamundur te perkufizohet, prandaj, sa here perpiqemi ta perkufizojme, perfundojme duke i vene kufizime. Dashuria nuk e ka nje...
Autori: Dea cekici · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
kur ne jete nuk te mbetet azgje per te jetuar kur te shkaterroen endrret ndjehesh ipa shprese nje person i harruarpa jete pa endrre pa te ardhme.Ateher nisja nje jete te re me endrra re reja , shpresa dhe frika do te jene ne cdo hap qe ti do te hedhesh ,b...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Agnesa Zeqiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje pjese e vendlindjes sime
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur naten,shkelqente si dritat e Veriut.U leshuam ne pushimet prej dy javesh,filloi te binte bore dhe i gjithe vendi u mbulua me nje petk te bardhe e te gjate.Nde...
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...




Komentet e fundit!

Emri: Ana
Email: Ana hoxha @gmail . com
Komenti: Super ese

Emri: leo
Email: leoramaj7@gmail.com
Komenti: 3

Emri: Eneda Nozlli
Email: nozllienedaf@gmail.com
Komenti: Shume e bukur si ese.

Emri: bjona
Email: bjonabashllari@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com