Data e postimit: 2017-04-06 16:27:24
Lexime: 2614
Leter per BAshkimin
Autori: Erjona Krasniqi
Lloji: Leter
Tema: Leter Nga Nxenesja Jote
Shkolla: Shkolla fillore'Deshmoret e kombit'
Klasa: 6C
Qyteti: Baran
E-mail: Email eshte i fshehur!


Leter nga Erjona *_*
Ti per mua ishe nje person mahnitës.
Dhe ende je.Mesimi yt per mua ishte
dituri e pergjithshme.Sa here qe te shof
ndihem nxenese.Dashuria si mesues
qe une e ndjej tek ti eshte shume e
madhe.Sa qe nuk mund ta besoshë.
Ai ndriqon si fanar
Bilbil qe ligjeronë
Prandaj ndjehem krenare
Per rrugen e drejt qe na e shtronë
*_*

Vepra te ngjashme
Autori: Sweet home · Lloji: Leter · Tema: Home Sweet home
My secret is: MY FAMILY iS MY LIFE HOME SWEET HOME To home has is more happiness I LOVE MUCH My Home
Autori: aurora quni · Lloji: Leter · Tema: per jeten dhe fuqin e saj
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te perjetojm ndonje tragjedi te gjith thojn ,,pse jetoj pse mua kjo jet,, por ndalo dhe mendo ishe ti\ajo qe kur perjetoje lumturi nuk te shkonte ne mendje te...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: anila · Lloji: Leter · Tema: shoqja e ngusht
Shoqja ime e ngusht eshte nje vajz shum e mire me te i ndaj te mirat e te kqijat edhe sekretet me te ne jemi si motra ne klasen e 5 ne kemi urrejtur njera tjetren por tani jemi si motra.
Autori: Kushtrim Berisha · Lloji: Leter · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Leter · Tema: MIRMENGJES
me jep nje kafe te lutem nje dopjo hashash dhe nje kallash ti ne kripen e diellit embel rezatoon nje te dredhur te madhe ma dergooon si tja beeej si tia them pompen une ta thith e ndrojtje te mos kem ti them mirmengjes ti them mirmengjes dhe nje...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: Migjeni · Lloji: Leter · Tema: LAGJJA E VARFUN
Krahet e zez te nji nate pa gjum E varrosin lagjen prane, Drite,jete,gjallesi-askund, Vetem erresine e skam. U harrua jeta e dites Nder shtresat e nates,e paqja U dredh nga parzmi i errsines ... N'andrra perkundet lagja. Njerzit nder shte...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Leter · Tema: O ZOT!
O ZOT! Me jep durim te jetoj ne kete toke...Me jep durim te perballem me cdo sfide ne jete....O Zot un e di se te gjitha keto jan sprova dhe sfida qe ti mi ke vendosur per te pare besimin tim dhe per te lartesuar...Un besoj ne fuqine tende dhe un besoj s...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: Md · Lloji: Leter · Tema: Te duash nene
Te dua o drita e syve te mi o bota ime, nena ime. Je gjithcka per mua se drite me ke dhuruar sdo te te harroj kurr, ngaqe ke ber shume per mua, nuk di si te te shperblej per te mire qe me ke dhene. Thjesht mund te te them faleminderit
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: fjolla thaqi · Lloji: Leter · Tema: LIBRI
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri. ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë. më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...
Autori: Lisa Dani · Lloji: Leter · Tema: Jeta
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte...




Komentet e fundit!

Emri: Alisia Durrs
Email: Alisa-Lisa*_*@hotmail.com
Komenti: Shume Shkurt.Ama Shume Bukure



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com