Data e postimit: 2017-02-16 17:10:22
Lexime: 4993
leter vetes
Lloji: Leter
Tema: njohja dhe perballja me vetveten, kjo eshte nje nder letrat me te bukura qe kam lexuar dhe do doja qe dhe shume te tjere ta lexonin per fat te keq autorja nuk dihet kush este po kjo leter eshte mallengjyese
Autori: autorja X
Shkolla: nje shkolle
Klasa: 10
Qyteti: nje qytet
E-mail: mullalliadela@gmail.com


leter zemres
15.1.2017

Haha, nuk kam menduar kurrë se një ditë do arrija të qeshja me veten . Më në fund dhe këtë e bëra, qënka e çuditshme por kuptohet keqardhje për veten mund të ndiej vetëm unë. Nuk e di si kanë shkuar gjërat por sot mikja ime më e mirë eshte erësira, ka filluar të më shoqërojë shpesh … e ke parasysh kur shumë njerëz thonë se kanë frikë erësirën… pikërisht ata njerëz nuk arrij t’i kuptoj. Po ja, dhe njeriu i rethuar me njerëz, ndihet i vetmuar dhe vetem dhimbja te bëhet shoqëruese e monotonisë së ditëvë të tua, qënka e vështirë të përballesh më jetën, ajo të ka përplasur, të ka plagosur e ti spo I bën dot ballë, qënka e vështirë tu thuash të tjerve se nuk ta ndjen dhe në fakt zemra jote dridhet nga frika e perballjes me realitetin, qenka e vështirë të pranosh dhe vetë fatin. Të jesh një pesëmbëdhjetë vjeçare pa asnje ëndër në sirtar qënka e tëmershmë, të mos kesh as një motiv për tu zgjuar të nesërmen dhe të ndihesh prapë e humbur. Të humbasësh çdo ditë , të harosh ku je dhe ku do te jesh , te harrosh te flasësh apo lëvizësh , të humbasësh në mes të një stuhie ndjenjash dhe në një moment të mos ndjesh azgje kjo qënka të jesh bosh. Kur nuk ke fuqinë as të komandosh fjalët të dalin nga goja jote , kur paralizohesh e thua cfarë po bëj ku jam , oh jam e lodhur . Dua që në një moment të ndal, të pushoj, te mos mendoj dhe ne fund të humbas në një vorbull e pastaj te zhdukem . Po pikërisht, dua të zhdukem , ndoshta do të jetë më e lehtë të zhdukem sesa të luftoj me veteten . Të luftoj po me cilen anë me veten apo me vetveten në secilën pozitë prap ajo që humbas jam unë . Por dua vërtet, dua të rilind , të rilind zemrën apo shpirtin , të filloj të ëndëroj po … kaq është thjesht dëshirë . Dua të marr frymë , të qetësoj furtunat ne mendje apo në zemër , po nga tia nis më parë , nga fillimi … po ku është fillimi ?! Ka vetëm një çast kur jam e qetë dhe ai kur mbyll sytë i hap sërish dhe është ende erësirë , kur gjithcka është bosh sic jam unë nuk ndihem e vetmuar po vërtet besoj se dhe vetë vetmia është shoqëruese e mirë. Të ndihesh vetëm nuk do të thotë të jesh vetëm , po c’rendëi ka kur nuk je vetëm po ti ndihesh vetëm . Është ajo ndjenja që te gryen te bËn te pameshirshem dhe egoist . Është një luftë ndjenjash , luftë mendimesh po sidoqoftë ëshë një luftë dhe ka viktima kësaj radhe viktimë ka një dhe jam unë . Dua të shuhem … mbase mendoj të fluturoj e pastaj… pastaj kaq … të shkoj aty ku është vetëm ërësirë e aty të zhdukem. Nuk kam fuqinë, nuk kam guximin të luftoj gjithçka e gjithkënd . Në fakt askush s’ka aritur të më kuptojë apo të besojë qoftë dhe një shfaqësim të sinqërtë prej meje … njerzi kanë lindur me mendimin e keq … e ja ketu humbas unë, sërisht … fal, fal ,pafund, harroj, po kur vjen puna tek unë të gjithë priren të kërkojnë llogari e të kundështojnë të thonë se të duan kur në fakt nuk ta tregojnë me veprime e çmë duhet mua kjo dashuri e kotë ?! Vjen momenti ku ndihesh lodër ne duarte e gjithkujt dhe asnjë herë pronë e vetvetes. Kur lotët të rëshkasin padashur e pa kuptuar … kur do të ulërasësh … kur do të vraposh …kur do të jesh vetëm ti në djalog me ty, është pikërisht ky momenti kur kupton se ke humbur . Ndonjehërë më pëlqen të humb sepse më në fund krijon mundësinë për të menduar vetëm për veten . Është e dhimshme të zgjohesh në mëngjes e të thuash u mërzita kur një ditë e re nuk do te thotë fillim I ri për ty atëherë kur ... kur eshtë rilindja për ty ?! Po ndonjëherë harro çdo gjë dhe fillo të shkosh aty ku as vetë nuk e di e fol me veten qaj, bërtit e të nesërmen ktheu te jeta jote monotone e qesh sikur azgjë nuk ka ndodhur dhe thjesht kalo dhe një ditë tjetër si gjithë të tjerat me shpresën se nesër diçka do ndodhe, dikush do të të tërheqë nga hunera që ti vetë me hidhërimin tënd ke krijuar . Mbase një ditë, mbse dikush që gjithmonë ke pasur pranë kupton se sa të ka lënduar, qoftë dhe ai që prej kohësh të ka humbur, mbase kthehet të të shpëtojë . E nësë kjo nuk ndodh mjaftohu me idenë .

Vepra te ngjashme
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Në mundsh të shikosh natën, Dhe kur je i zhytyr ,në errësirë Vendi është pa dritë dhe nuk, Ka as qirirë, edhe hëna lartë Në qiellë nuk është se po bjen, Shumë shi ngado ,që do të shikosh Ti vetëm shikonë errësirë se po,...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Përqafimi
Përqafimi -Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti! -Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni. -Sigurisht që jo, - iu p...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dua!
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në fakt, të shqyhem brenda, sikur të mos ekzistonte ndonjë mënyrë tjetër për të mbijetuar e ringjallur, sikur të bëhej fjalë për vetëm një rrug...
Autori: Bleona Kurti · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Bullizmi
Ndryshe nga të tjerët Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon nga të tjerët,i vetmuar,i përbuzur nga të tjerët,mundohet të bejë shoqëri nuk e duan,qan madje nevrikoset mundohet të të dojë dikë nuk e duan nga...
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...
Autori: Andrea · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: peisazhi i agimit
Shikoje këtë ditë ! Se në të është jeta, vetë kuptimi i jetës Në periodën e saj të shkurtër qëndrojnë Të gjitha të vërtetat dhe thelbi ekzistencës sonë: Kënaqësia shpirtrore e rritjes sonë, Madhështia e veprimit dhe përparim...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Rediona Bregu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena, diamanti me i cmuar!
Nënë po filloj aty ku loti përkëdheli faqen tënde teksa dëgjoje të qarën time të parë, aty ku buzëqeshja mposhti dhimbjen dhe gjuha jote falenderoi krijuesin. Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com