Data e postimit: 2015-01-27 19:51:04
Lexime: 6472
Per ty Vellai im qe me nuk jeton .
Lloji: Leter
Tema: Vellai im .
Autori: Rudina Gurra
Shkolla: Universiteti "Aleksander Xhuvani"
Klasa: Viti 2
Qyteti: Librazhd
E-mail: gurrarudina@gmail.com


Ike vella !
Me le vetem !
Si nuk mendove per mua te shkreten !

Qaj !
Nat ,dit pa pushuar .
Dashuria ime per ty nuk ka te mbaruar .

Nat e dit vuaj shum.
Vec ne enderr te perqafoj pafund.

Nuk ngopem dot duke te perqafuar .
Se malli im per ty nuk ka te shuar.

Ah mo Zot dhum me lendove!
Vellan tim nga un e largove.
Per mua aspak nuk mendove.

Vuaj ,vuaj papushim
se nuk do e shoh me vellan tim. :'(

Nuk kam forc me te jetoj .
Dua vellan tim ta perqafoj.

Nuk kam forc me ta harroj.
Jam e motra e tij dhe shum e adhuroj.

Tre vjet kisha pa e takuar.
Kur erdhi dita ne arkivol te kam perqafuar,
e ballin tend ate dite te kam ledhatuar,
e nje puthje te kam dhuruar.

Therrita fort !
Cohu vellai im.

Mos rri shtrire shpirti im,
kam nevoj nga ty per nje perqafim,
mos me ler vetem ne kete bot,
pa ty jeta esht e kot.

Syt e mi pikoj lot .
Per vellan qe me se shoh dot .

Vepra te ngjashme
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Te themi se c'eshte dashuria,un nuk e kam kuptuar te gjithen,por vetem 50% te saj, Ajo qe kam kuptuar,eshte se: Dashuria eshte nje ndjenj e mrekullueshme, ndjenja me e bukur ne bote... Ndersa ajo qe nuk e kam kuptuar... Eshte se: Kur dashurohesh,e h...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sa shum me lendove
Nuk po kalon jeta jo nje dit me duket sa nje shekull pa ty ti nuk e di se kur ishe ti me mua shpirti im ishte me i lumturi ne bot .............e tash nuk po guzoj as te mendoj se si kam perfundur.A nuk tu dhimsa pak ë e di un kam faj per kete unnnnnnn t...
Autori: elena · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Rri dhe mendoj vetem per ty pse s'me doje pse s'me pse s'ma dhe ne sy me bere te shpresoja se do te ishim te dy por ti u largove dhe mua me lendove Pse se the ti te verteten pse mua ma more jeten pse ti mua me lendove dhe per mua nuk mendove ...
Autori: jonida sefa · Lloji: Poezi personale · Tema: emigrimi
Bere plan per largim, Qe te shkosh ne emigrim, Te lesh familjen duke prit, Te vajtoj nena dit per dite. Te kalosh male edhe fusha, Te shkosh ne tok te huaj, te lesh nenen dhe baban, Te lesh matren dhe vellan. Teleshatdheun gjuhen tende, te la...
Autori: elena · Lloji: Poezi personale · Tema: motra ime
Sa here per ty mendoj muk di si te veproj shpirti do te qaj se dhimbjen dote me se mbaj Pse ike dhe me le pse u fute ti nen dhe pse vdiqe motra ime dhe shkaterrove jeten time Sa here Elena thone shpirti me pikon se ky ishte emri jote ...
Autori: Bahe · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuri
Mos më harro!! Ku je zhdukur oj perendesh? Që nuk ti shoh ata dy sy!! Të i biem sytë ndesh, E të them sa te dua ty. Të të them një fjalë që skam guxim! Ajo fjalë kaq pa kuptim për disa, Po per mua, Per mua jeten ma ka marr. ...
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Hala jom i njejti
.........."Hala jom i U bo koh q me le ti Per ty po , mendoj Edhe tani....Hala Jom i njejti mke Perseri mas veti Edhe pse ti su Ktheve m le n Vetmi e m genjeve... Zemren ma pervelove Nuk e di tash se çka Fitove q mua me Trishtove... Thell ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
NENA Ti ishe njeriu i par qe me perqafove ne fakt ende pa me perqafuar me mbajte 9 muaj ne barkun tend si munt qe tete harroj kaq shpejt nen ti je njeriu i vetem ne ket jet qe e ben njeriun e lumtur . ti gjitha fshetesit qe i mban brenda ne zemren tende...
Autori: Diamira Havalja · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nene
Cdo dhimbje e ka nje lot Cdo vrasje nje percmim Cdo arkim e ka nje shok Dhe cdo arritje nje deshtim  Je engjelli im mbrojtes Qe zoti ma ka dhene Je bukuria e gjithe botes Qe me krenari e therras NENE Ndoshta, ndoshta, ndoshta Vetem shprese...
Autori: ana · Lloji: Poezi personale · Tema: si gjithmon
NGANJEHER ME VJEN TA KAP VETEN ME SHPULLA E TA GODAS FORT E FORT DERISA TE MOS KEM ME FORCE E NGA GABIMET E MIJA TE MESOJ NGANJEHER ME VJEN TE QAJ E TE ULERAS ME GJITH FORCAT QE KAM QE DHIMBJEN TA LARGOJ NGANJEHER CUDITEM ME VETE SI DUROJ KAQ SHUM I LEJOJ...
Autori: Zemra jote · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Cdo sekonde te jetes time, mendimi im je ti, Largesine per ty do ta shkurtoj do ta bej afersi. Cdo pike shiu qe bie dashurine per ty me kujton, Do deshiroja qe pikat e shiut zemren tende te mbulojne. Ne endrrat e mia cdo nate ty te shoh, Te perqafu...
Autori: Albana putaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Me mungon
Me mungojne puthjet e tua Me mungon fjala te dua Me mungon shikimi i jot Se un pa ty jam njeri kot Me mungon zeri yt i embel Do te shoh sot ne enderr Buzeqeshjen tende e adhuroj Me mungon te dashuroj Me mungon ti pergjithsi Shkruaj emrin t...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta vazhdon
....."Jeta vazhdon"...... Çdo gjo fillon, edhe Ndryshon. Ndoshta nje dit keq ke me kon, mos u merzit se jeta o sfid, çdo gjo çka t bojsh me forcat e tua duhet me i arrit.E mos Mendo me u ndal, Perveç zotit kerkuj Mos ju fal,mos loj ...




Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: vertet shume prekese mu mbushen syte me lot kur po e lexoja

Emri: asma
Email: sukaj@mail.com
Komenti:

Emri: ai
Email: ai@yahoo.com
Komenti: shume prekese

Emri: Rudina
Email: gurrarudina@gmail.com
Komenti: kam ber nje gabim te vogel me fjalen "dhum" dhuhet te jet " shum "



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com