Data e postimit: 2017-04-05 21:49:54
Lexime: 16102
Te rrosh a te mos rrosh
Autori: Roi Roisela
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta
Shkolla: Gjimnazi
Klasa: 10B
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen spo mundemi me e pas ne ket vend ku jetojm.po na vrasin andrrat te cilat spo mundemi mi realizu ne ket bote qe e keqja po mbizoteron dhe e mira po shkelet me kame sikur te ishte gja e parendsishme. Urrejtja po gjen vend ne zemrat e njerezve e lumturia fshihet cepave te botes se spo gjen kun strehim. Ku dhimbja ash kudo ne syte tane e ne munohemi me vu nji maske e cila percjell buzeqeshje, e ku buzeqeshjen e shef tek njerezit e pasur te cilet po myten ne luks e si hellin syte nga te varfrit te cilet po vdesin per buke. E si mund te jetosh kur nuk e ndjen veten te ksaj bote , si mund te jetosh kur rreth teje ka vec lot  te cilet ti smund ti fshish dot. Si mund  te jetosh ne ket bote ne te cilen po vriten femije kudo, ku po ndeshkohen njerez qe se meritojne. Ne ket bote smund te jetosh se kjo sasht jete. E nese bahet pytja te rrosh a te mos rrosh? Ne ket bote sjetohet e per te jetu dum te gjith.

Vepra te ngjashme
Autori: Ibrahim Hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une jam nje qytetar evropian
Te jesh nje qytetar europian…. Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje qytet te caktuar.Pas fjales qytetar qendrojne nje sere detyrimesh dhe pergjegjesish qe duhen permbushur dhe zbatuar,ne menyre qe termi qytetar te marre ku...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tershan ne sofer per darke
Dy fshatar shkojn musafir tek nje njeri Kur del i pari ne fund te oborrit i dyti po i flet te zotit te shpis Ky vellau im eshte kali i madh sdin as te flet por ti mos ja ver mendjen si vjen i pari del i dyti dhe i dyti i thot te zotit te shtespis mos...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
NENA eshte drite ne erresire nena eshte hene nena eshte nje yll qe ne qiell ndriqon nena esht mbrojtësja jon engjëllushe nena eshte drita qe shohin syt tan nena esht jetëdhënësja me e shtrenjta mbi tok
Autori: Ermal Shkembi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Integrimi i Shqiperise ne Evrope
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te medha per ne keto 2 dekadat e fundit, por per tu bere pjese e kesaj organizate me te drejta te plota, duhet te permbushen disa kushte themelore. ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Daniela Toci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHENDETI
A eshte shendeti i rendesishem per ne? Shendeti eshte shume e rendesishme per ne. Ne duhet te ruhemi shume te paster te bejme analiza 1 here ne gjashte muaj,te ushqehemi shendetshem,te bejme aktivitete fizike dhe shendeti jin do te jete shume mire.Per t...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje shkrim per dike
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina bardhë e zi e dimrit. Dita ditës, klima po ngrohej e thahej sa më shume. Pasi peisazhi, sa vinte e zbukurohej me teper , pasi vete stina e praneveres n...
Autori: Ela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Natyra
Natyra eshte nje vend i mrekullueshem.une e dua shume natyren
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat elementare te jetes.Eshte ajo e cila le gjumin e nates dhe kujdeset per ty.Ajo e cila te kap perdore sa here te rrezohesh.Nena eshte mbeshtetja me e madhe e imj...
Autori: David Bruçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoku
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ndonjehere i ndihmon te tjeret ti krenohesh me vepren tende.Per çdo njeri nje ndihme sado e vogel apo e madhe te jete eshte domethenese.Ne çdo moment te ...
Autori: Ina Gjika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...




Komentet e fundit!

Emri: fak juve
Email: forcainter@icloud.com
Komenti: inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Emri: soni
Email: soni122@gmail.com
Komenti: kur nuk dini me bere ese pse beni kot.Ese pa lidhje ajo thote te rrosh a te mos rrosh jo flit per jeten,urrejtjen,mendimet

Emri: ffchvggh
Email: ggjhgj@hotmail.com
Komenti: shuuuume e bukur, sidomos ai komenti i fundit

Emri: mikaela
Email: mikaela_selim@yahoo.com
Komenti: shm e bkr

Emri: Liilyy
Email: Liilyy@gmail.com
Komenti: e bukur per ne fillim pak si pakuptim

Emri: besim
Email: ornelaimerali@hotmail.gr
Komenti: nuk di cfare te them

Emri: ana
Email: ana@gmaik.con
Komenti: Shume e bukur eseja 😇😇😇😇😇😇

Emri: ana
Email: ana@gmaik.con
Komenti: Shume e bukur eseja 😇😇😇😇😇😇

Emri: ilukguy
Email: rfdxxxtgf@tfsxt.com
Komenti:

Emri: Romi
Email: romiqosja@icloud.com
Komenti: E bukur po sh e shkurt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com