Data e postimit: 2017-03-24 14:30:24
Lexime: 3370
nena
Autori: anna
Lloji: Ese vleresuese
Tema: nena
Shkolla: emin duraku
Klasa: 6c
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


hena eshte e kendshme kur bashke me yjet shperndajne drite ne toke. yjet qe shetisin neper qiell e zbukurojne ate me driten e tyre! kur agimi vjen me nje drite te kuqe embelsohet qielli. neper kashte shndrrisin pikat e veses!zemra e femijes me mall gezohet!!! ai eshte shume i madh kur ndjehen zogjt duke ciceruar dhe lulet jane shum te bukura ku rflladi i lehte i lemon...por... nuk i ngjan as qiellit e as prillit, as flladit qe lemon lulet dhe shperndan eren e mire te tyre kur foshnja i qesh nenes e nena mbi te perkulet <3 <3 <3

Vepra te ngjashme
Autori: klara seferkolli · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dashuria
dashuria,me e larta e ndnjenjave ,me e pastra e shpirtit,burimi i jetes dhe i shpreses.jetojme ne nje enderr ku hedhim pas kraheve te kaluaren dhe jetojme te nesermen .Nga jeta mblodha copezat me te bukura dhe krijova nje ditar.E veshtroja me admirim dhe ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...
Autori: Orgittooo (Bjorddi) Pillati · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderit e mi jane me origjine shqiptare , mua me rrihet me shume ne vendin ku kam lindur . Sa vjen edhe me shtohet me shume malli per Greqine. Nuk me intereson t...
Autori: Arbanna · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshe
Vjeshta eshe stina me adhurueshme per mua qdo gje ne te shendrrite.me pelqejne ditet me diellin qe rezonanembane me ngjyren e kuqrremt qe gjendet ne qielline adhurueshem.. Parqet jane vendete qetesise ,jane me te bukura gjat kesaj stine gjdo kend i t...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje familje e madhe
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese e nje kombi ku paraardhesit tane derdhen gjak,ku nenat derdhen lotin, e ku femijet u bene burra per te mbijetuar.Jam I vecante sepse vendin tim e karakte...
Autori: Louis ...com · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Fjala
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te fleme heret apo vone?
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te ndryshme.Mendoj se vakti me i preferuar per te marre nje sy gjume eshte ne dreke dhe te mos harrojme pasaj edhe gjumin e mengjesit qe eshte vertet i embel dh...
Autori: Ska Rendesi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dashuria
Te kujtohet!Ai ishte momenti me i mir i jetes time... Me shpetove jeten!!! Un jam vetem 11 vjeq, ama e di me mir se te gjith se qeshte dashuria
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Ersan Ismeti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Genjeshta te ze rob,ndersa e verteta te cliron
Në këtë tokë nuk ka njeri qe nuk gënjen apo mashtron,tashi mos flasim për mashtrimin se temën e kemi krejt ndrzsha pra siç thash nuk ka njeri që ska gënjzer asnjëher spaku njëher. Gënjeshtra ështe diçka shumë e keqe qe e damton shpirtin t...
Autori: Valentina Hoti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Futbolli
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te lua...
Autori: x · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ti shprehim nenes meritat qe i takojne
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ime nepermjet kesaj eseje dua te them se sa te vleresoj ne te vertet,ti me dhurove jet,ti me fale dashuri,perkushtim qe askush tjeter s mud te mi falte ne ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com