Data e postimit: 2017-03-20 18:13:57
Lexime: 4881 |
Kur amelia ishte 11 vjece babai saj ndahet nga jeta mamaja esht e dobet fizikishet nuk mund ta rris dot Amelian . Un e kam shoqe te ngusht edhe dua ta ndihmoj . Sepse ajo nuk gezon asnj te drejt si jetimet e tjer . Jetimet librat i marrin pa lek Amelia i ...
|
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj.
Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
|
Unë po të isha arkitekte do të ndryshoja gjithqka.Do të ndërtoja spitale,fabrika. Në të cilat do të shëroheshin qindra e mijra njerëz dhe në fabrika do të prodhoheshin. Produkte vendore,do ...
|
Xhoni dhe Xhorxhi dy vellezer te nje familje, degjuan ne televizor per nje udhetim te cuditshem ne shkretetire. Reklama prezantohej nga miku i tyre me i mire, Arditi. Menjehere pa hezituar vendosen ta telefononin duke qene se cmimi ishte shume i arsyeshem...
|
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha:
-E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir?
-Sa
-Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej.
-Po uneGjyshe ,sa ki...
|
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale.
Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
|
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi ne qytet ai atje pa femij te veqel nje vajze e vogel nuk kishte as nje shok.Kur pa dinozaurn e vogel u tremb pak por dinnozauri i tha se nuk bente keq.Qe at...
|
Autori:
Soena Sheshi
·
Lloji:
Tregim
·
Tema:
Nje sirene e vogel qe enderronte.. (tregim fantastiko-shkencor)
Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde me disa guaska, te stolisura ne menyre te mrekullueshme , ne floket e saj dhe disa sy vezullues qe ndriconin kudo shkonte.Nje dite kjo sirene po notonte ne ...
|
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin e muzikes qe eshte muzikaliteti?dhe ta dini se cdo njeri ka me afer vdekjen sepse jeta eshte shume e shkurter.cdo njeri ka bere gabime dhe sakrivica meshi...
|
Te flasim per diten e enjte;
Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te
Kemi me arsimtarin qe ne kete faqe kam shenuar shume
per te.
Eshte ora e gjeografise,
Une ndihem shume e lumtur sepse eshte ora e pelqyer e imja.
Ia kaloje shume mir...
|
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj.
Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
|
It was 6pm. The sun was setting out and it was hiding between mountains. Kejvin was in his room,while he was studying. Calm and focused,as always, doing his math tasks. This strong connection of him with studying interrupted, because his mom knocks on doo...
|
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy gjithë natën,për shkak të ngjarjeve që ndodhnin në mënyre te herepasershme ne ‘shtepine e tij’.Sa here qe e motra i lutej te kthehej e te kalo...
|
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i th...
|