Data e postimit: 2017-03-13 00:17:05
Lexime: 3638 |
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa.
Gjithsecilit i takon nje urim.
U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje
qe ndonjehere zgjasin deri ne agim.
Flet per gezimet,
per lumturite e mia,
kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron.
flet yjet ...
|
Autori:
Kevin Çika
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Mesazhi i poezise se Naim Frashërit shprehur me kaligramë
||||||||||||DHE|||||||||||||||
||||||||T||||||||||||P||||||||||||
|||||||||A||||||||||||O|||||||||||
||||||R||||||||||||||||E||||||||||
||||||P|||||||||||||||Z|||||||||||||
|||||||E||||||||||||||I|||||||||||||
|||||||||V||||||||||T|||||||||||||
|||...
|
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga e gjithe bota.Nje vend i cili ne aspektet kryesore te jetes eshte mjaf i zhviluar.Shiperia eshte nje vend qe ka mere krenar miliona shqipetare ,qe te jene ...
|
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore.
Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe.
Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikt...
|
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe.
Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madh...
|
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
|
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 mars mbaron e gjithe toka ne vjeshte ka qene e arte.tani bora e ka mbuluar token so nje tapet the bardhe qatite pemet she te gjithe qytetin Tim ne oborr une...
|
Mizat
Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje enë më Mjalte.Ato rane aty dhe ia nisen te hane me lezet madje per arsye te embelsise se tij ato nuk ndaheshin fare prej tij. Meqenëse nuk mund te shkoq...
|
"Eneida"eshte veper epike latine,shkruar rreth viteve 29-10 p.k nga poeti romak,Virgjili dhe tregon historine legjendare te Eneas.Kjo veper i perket epokes se poemave homerike.
Enea,heroi legjendar i Trojes,e braktis qytetin mes flakeve duke mbajtur mbi ...
|
Pemet e kopshtit tè amullta rrine né ajrin e bute tè mbremjes,si tè ishin piktura mbi nje pelhure tè holle nje zog i perhimet qe kolovitet mbi degen e nje pjeshke né lulezim ,keqyr mire se mos turbullon heshtimin qofte edhe vetem nje klithme .gjithc...
|
||||||||| ||||||| ||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||| ||||||| |||||| |||||||||
||||||||| ...
|
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
|
Pavarsi
Urime përvjetori
Sa me knaqesi
E pres kete ditë
Si u ba Kosova
Shtet i ri me ty pavarsi
17 Shkurti Pavarsi
ështe ditelindja e djalit ton
E fesofshim me skenderin
Përgjithmon pavarsin
Sa e lumtur jam
Qe e shkruj kete poezi
M...
|
Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu as...
|