Data e postimit: 2015-01-31 20:47:48
Lexime: 4027
talenti
Lloji: Analize letrare
Tema: babadimri
Autori: leoar klaiqi
Shkolla: abdulla krasnica presheva
Klasa: 3
Qyteti: kamenic
E-mail: leoar2006@hotmail.com


babadimri


babadimri plak i urt
plak me mjekerr
per vitin e ri
dergoi nje leter
me porosi
cdo femij qe eshte i mir
ti jap dhurata kam deshir
por problema e pertaca
me vjen keq po ska dhurata
leoar klaiqi

Vepra te ngjashme
Autori: anejzzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: viti i ri
viti i ri 2013 eshte nje feste e gezueshme per muslimanet po ashtu edhe ne femijet kemi deshire qe viti i ri te vije te ne qe te stolisim bredhin te fryejm tollumbace ta zbukurojme bredhin ti qesim dritat e vitit te ri por ehde ne femijet kemi deshire qe...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: mishel · Lloji: Gjeegjeza · Tema: lexojeni se mund ta gjeni
Porsi lemsh eshte rrumbullak, mot e jete sillet qark, pa benzine shkon e vjen, kur leviz askush se ndien, eshte plak sa stregohet, por nuk lodhet as ankohet.
Autori: albion nikqi · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri eshte nje stin shum e bukur sepse bie bor,femiet luajn me bor etj.Ne dimer jane festat e fundvitit ne te cilen jane VITI I RI etj.Kur vie VITI I RI ne gezohemi sepse vie nje vit i mir dhe i mbar,por disa nuk gezohen prej problemeve te tura.Ne dimen ...
Autori: "Xhikja" · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi gazmore por e vertete
Po na vjen nje Vit i Ri me dhurata e kambale tash dhe per me hy ne shpi duhet t'kesh kas fiskale Sapo ndezi televizorin me del para Edi Rama kur dona me pa Bidajin duhet t'presim 1 or reklama Kete vit eshte bere shum ftofte shpresoj qe te bje...
Autori: Sofi musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera.
Autori: sejdi · Lloji: Poezi lirike · Tema: pranvera
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera.
Autori: fiona hymeti · Lloji: Poezi lirike · Tema: stinet
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera
Autori: mendim kafexhiu · Lloji: Analize letrare · Tema: ditelindja
ditelindja ime ne ditelindjen time ftova shume shoke si Elkuranin,Arblendin,Bardhin,e shume shok te tjere.ne para se te vinte torta e ditelindjes sime ne benim lojra te ndryshme etj.kurr erdhi torta ime te gjithe u habiten uaaaaaaaaa. Une mendova nje ...
Autori: aldona seferi · Lloji: Poezi kolone · Tema: atdheu
Rri uluur atdheu plak la me lot e la me gjak mijera vjet histori me shume rob se ne liri vetem qan e renkon trojet e veta kerkon buza vetem i buzeqesh kur sheh bijte me armet ngjesh nga cdo ane vjen ze i burrit ne kete dite te flamurit ng...
Autori: Emilija · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi tregohen per Vitin E Ri e te viteve 80-89.Ne lufta ne Kosove kane pervjetuar Shume....
Viti i Ri i jone, Eshte si festa jone, Ne duhet te kenaqemi, Me famije e me shok. Ne i kemi drejat tona, Ne drejat si ndajme, Ne e festojme Viti I Ri, Armiqit Na mesojn.. O babadimer na sjell dhurata, Ti bashk me kaprollet e tu, Arimiqet lsh...
Autori: Shefike Kojku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
E pyeta detin ç'është dashuria Ai më tha: Dhuratë nga perëndia
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 Marsi
7 Marsi eshte dita e vetme e cila i kushtohet mesuesit, kjo me te vertete eshte nje dite me vend dhe nje dite e qelluar, me vjen mire qe ne kemi nje dite qe ta falenderojme mesuesin per te gjitha te mirat dhe veshtersite qe i kalon dhe i ka kaluar per te ...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Familja
Familja Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mund te behet. Nje qarkullim i gjate dhe paralelisht i shperblyer eshte ai i prinderimit qe dominon,stepjen,skamjen dhe venitjen,duke ofruar mundesine per t...




Komentet e fundit!

Emri: Labinot Klaiqi
Email: labionti-noti@hotmail.com
Komenti: Bravo shume mire

Emri: nita nita
Email: NITA-LEO@HOTMAIL.COM
Komenti: leoar ke shkruajtur shum mir ket poezi



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com