Data e postimit: 2017-02-23 20:21:54
Lexime: 7480
Sikur te kisha edhe une nje jete...
Autori: LH
Lloji: Ese pershkruese
Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Shkolla: Feridun Xhindoli
Klasa: IX
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ese
“Sikur të kisha edhe unë një jetë…”
Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta më është mohuar dhe duket se kam ardhur në jetë vetëm për të qenë një mundësi më shumë për gjakësin tonë. Fati im është i paracaktuar nga një gabim i praardhësve të mi para afro 100 viteve dhe unë jam dënuar të paguaj këtë gabim.
Pse vallë është kaq e padrejtë kjo botë? Pse duhet të rri ngujuar kur te gjithë bashkëmoshatarët e mi marrin frymë lirisht jashtë? Nejse, duftin tim nuk mund t’ia shfryj dot askujt, nuk bëj fajtor askënd, madje as gjakësin se dhe ne kemi qenë në pozitën ku është ai tani. Thjesht duhet që të gjithë fëmijët të jenë të lirë, të mos përzihen në çështje të tilla, të jetojnë. Ata janë të pafajshëm dhe s’e meritojnë një jetë të tillë.
Do të doja vtëm një jetë pa gjakmarrje, ku të isha e lire dhe të jetoja pa frikë. Nuk dua që mbrëmjeve kur të bie për të fjetur të kem frikë se mos dëgjoj zhurmën e hapave të dikujt apo ndonjë të shtënë arme. Fakti që ajrin e freskët të barit mund ta ndiej vetëm prej flladit të erës është i tepërt për mua. Nga një dritare shumë e vogël përpiqem të shoh hapësira të pafundme edhe pse e di se është e pamundur. Dëshirat e mia janë ato të gjithë fëmijëve të tjerë: të studio, të luaj, të buzëqesh e të argëtohem. Në fund të fundit çdokush ka të drejtë të jetë i lumtur. Megjithatë këta hekura dhe këto mure të ngushta s’mund ta kufizojnë shpirtin, imagjinatën dhe dëshirat e mia, por dhe të gjithë fëmijëve të tjerë. Çdo herë që shoh yjet në qiell mendoj vetëm të kisha një jetë tjetër.E pra, kjo është jeta ime, ëndërroj të pamundurën dhe jetoj duke pritur për të. Thonë që jeta është e bukur, ndërsa për mua kjo është thjesht një klishe. Jo, jeta është e bukur vetëm kur është e ndërthurur me lirinë, pa të është thjesht një nocion pa kuptim.
Sikur të kisha një jetë tjetër do ta jetoja larg prej këtej, duke bërë gjërat që dua më shumë. Do të vrapoja nga mëngjesi në darkë duke dihatur ajrin e pastër, do të nuhasja aromat e luleve pa u lodhur, do të shikoja lindjen dhe perëndimin e diellit, do të rendja pas fluturave e xixëllonjave, do të kundroja borën e shiun kur binin, pemët ne lulëzim dhe fushat kur të bleronin, do ta shikoja kapolën e plotë të qiellit me yjet dhe hënën. Sikur…sikur vetëm kjo fjalë ekziston për mua, vetëm kjo fjalë më bën të ëndërroj.
Tani nga kjo kullë shpirtndrydhëse dua vetëm të bëhem ajër, të bashkohem me retë duke dalë lehtësisht nga dritarja. Do të shijoja lirinë time dhe do të shëtisja qiellin e pafund si një re…e lirë. Vetëm kaq dua unë dhe askush s’ma jep dot. Vetëm LIRI.

Vepra te ngjashme
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta prane televizorit
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot programe te larmishme,me filma,emisione,cat LIVE e deri tek telenovelat.Nje shumellojshmeri e programeve qe mundeson televizori ka terhequr shume njerez pas tij...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kujtimet
Kur fillova isha perplot emocion , emocionet me te mira qe mund te kishte njeriu e doja gjithqka e doja cdo cast ne ate vend , me ata njerez me ate pamje ndjeja se zemra ime cdo dite po hapej . Une gjate gjithe kohes ndryshoja gjithe ate qka perjetova ish...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Librat
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje det me dije . Dija eshte fuqi,atehere dhe libri eshte fuqi . Librat jane nje univers me yje qe nuk te del nje jete per ti lexuar te gjithe. Ato jane gjeja...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Përfytyroni sikur keni fituar një çmim të rëndësishëm dhe duhet të mbani një fjalim në ceremoninë e ndarjes së çmimeve. KË do falenderoni dhe PSE?
-Dukeni shumë e lumtur.Lexohet në sytë tuaj.Sigurisht,ky është një çmim që as sytë nuk mund ta arrijnë! -Kur nisa punën time drejt këtij labirinti të panjohur,të pazbuluar, mendova se do të pengohesha me gurin më të vogël. Kësaj vajze...
Autori: Greta · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Problemet e adoleshences
Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe perballen femijet ne moshen e adoleshences mund te jene fatale.Mashtrimi nga moshat me te rritura eshte i lehte pasi pjekuria e tyre eshte e pakte dhe siguria...
Autori: Ni-gers kuksioni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni
Ju ka dhene zysha e gjuhes detyre per te ber ese me teme vk per pasionin tuaj deri n pasdite Pz nuk di cfare me shkrujt po shnet bisha
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kuptimi i jetes
Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoj dhimbjen si pjese perberse te jetes, perndryshe kurr nuk do te merr guximin qe te dashuroj, te gezohet apo te shpresoj perseri. Pra kjo na ben te kuptojm se nese nuk jemi te pergaditur qe te "ndjejme" duke llogaritu...
Autori: enxhi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: paqa ne bote
ESSE “PAQJA NË BOTË” Verë 2014, bregdet ! Jam zgjuar në orën 6 të mëngjesit dhe jam ulur në shezlonin përpara hotelit. Nuk ka asnjë lëvizje, asnjë zhurmë. Valët e detit ledhatojnë lehtë bregun dhe lëshojnë një melodi konstan...
Autori: Freskida Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Frike nga deshtitmi
Eci vetem sipas intuites e cila nuk di ku do te me dergoje. Shof disa objekte qe me vertetojne se nuk e kam shikimin te humbur. Sa do te doja te shikoja te gjithe situaten nga syte e dikujt tjeter. Valle ku ndodhem?! Ne ferr? Mendoja se ketu percellohesh....
Autori: _J · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mami im
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te gjitha ndjenjat e mia karshi ketij personi .. Ai person eshte MAMI IM , ajo eshte personi me unik ne bote...
Autori: xhesika toska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Babai
Isha une ajo qe te dhurava emocjonet e para te qenurit baba.Sot jam un ajo qe nuk do te resht se shkruari per ty njeriun e palodhur, qe me rrite e edukove se cdo qe ne jete arrihet me pune,vlere dhe respekt.Te vlersoj baba per cdo gje qe ke per mua.Kur t...
Autori: Melisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlera e shoqerise
Shoqeria eshte po thuajse gjeja me e vlefshe Ajo te perkrah,ajo te tregon,a jo te do, pra ruaje shoqerin tende sepse ne disa raste te duhet shum e ne disa raste te vie te largohesh nga ajo shoqeri Por eshte nje gabim total Duaje shoqerine tende deri n...




Komentet e fundit!

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti:

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti: kkkkkkkkkkkkkooooooooooooooott fare po te them 100 here e permende se doje liri.aty ti nuk flet fare se si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com