Data e postimit: 2017-01-22 17:04:57
Lexime: 10087
nene tereza
Autori: evadoe4543
Lloji: Ese vleresuese
Tema: nena jone nene tereza
Shkolla: dhora leka
Klasa: 9b
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


nene tereza

te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri i saj i vertete eshte ANJEZA GONXHE bojaxhiu.Ajo eshte vleresuar ne shume vende te botes per bujarine e saj qe kishte ndaj te varferve kryesisht . NENE TEREZA KA MARRE SHUME CMIME KU NDER TO ESHTE CMIMI NOBEL PER PAQE ME 1979 GJATE MARRJES SE CMIMIT NOBEL AJO KA THENE KAM LINDUR NE SHKUP JAM SHKOLLUAR NE LONDER JETOJ NE KALKUTE DHE PUNOJ PER TE GJITHE NJEREZIT E VARFER NE BOTE ATDHEU IM ESHTE NJE VEND I VOGEL ME EMRIN SHQIPERI
SI PERFUNDIM UNE MENDOJ SE NE DUHET TE NDIHEMI KRENARE QE KEMI NJE IKONE NDERKONTINENTALE SI NENE TEREZA DHE TA DIME TA VLERESOJME ATE QE DO TE THOTE TE NDJEKIM UDHEN E SAJ...PAS CDO FUNDI SI SHUARJA E NENE TEREZES KA NJE FILLIM TE RI !

Vepra te ngjashme
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
Autori: dela ahmetaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: rreth prinderve
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te marrin vendime te duhura ne jete.Mbeshtetja e prinderit i duhet cdo femije.Prinderit jane dy njerez qe nuk i shprehin problemet ne syte tane,nuk duan qe te na...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Louis ...com · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Fjala
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
Autori: somebody · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjaft
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje njeri mundohet te ngreje lumturine e tij mbi dhimbjen e shpatullave te dikujt tjeter. Perse nuk mund te shikosh punen tende? E dini qe vetem Zoti gjykon.
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Kristina Jaha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja.
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezime , kritika , fjale e vepra te sillen ne mendje .Pse valle? Ehh.. mendoj qe e kam nje pergjigje qe edhe ju jeni kurioze ta dini .. Pergjigjia ime eshte t...
Autori: Esmeralda Abazi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Femijeria
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo kohe.Neser ndoshta,ne nje moshe te madhe,e ulur ne nje karrike do te kujtoj permallshem vitet e femijerise dhe do filloj te perlotem.Do te perlotem se nuk...
Autori: Filanja · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Toleranca
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe e tere kjo eshte e krijuar per shkak te tolerances. Te jesh tolerant do te thot te respektosh mendime te reja duke vleresuar ndryshimet midis tyre e te mes...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: MOTRAT E MI TE BUKURA
MOTRAT E MI JU DUA SHUM JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENA JETA IME JENI ATO TE CILAT JU DUA SHUM JENI ME TE BUKURAT NE BOT PER MUA JAM KRENARE QE KAM MOTRE KAQ TE MIRA SI JU.
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te fleme heret apo vone?
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te ndryshme.Mendoj se vakti me i preferuar per te marre nje sy gjume eshte ne dreke dhe te mos harrojme pasaj edhe gjumin e mengjesit qe eshte vertet i embel dh...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Madheshtia e figures se Skenderbeut.
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesh...
Autori: Eleni Loli · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Pavarësia e Kosovës
Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten tende plote drite! Shkurti ky muaj kaq historik e me sakte data 17 shkurt, date kjo qe la shenje ne te gjithe zemrat e shqiptareve anambane. Date histori...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com