Data e postimit: 2016-12-18 21:29:54
Lexime: 23578
Ese
Autori: Arlinda Cera
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Jeta ne fshat dhe ne qytet
Shkolla: "Sarina 2002"
Klasa: 12A
Qyteti: Tirane,Albania
E-mail: Email eshte i fshehur!


Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet.
Jeta ne fshat te lidh ngushte me natyren,me qetesine e me ajrin e paster.Kjo menyre jetese eshte ideale per ata qe duan te jetojne larg zhurmave te qytetit,ne nje hapsire te tyren dhe te zhvilloje jeten ne menyren qe ata deshirojne.Megjithate,mungesa e infrastruktures e veshtireson zhvillimin normal te jeteses.Problematikat fillojne qe tek arsimimi,te sherbimi shendetesor apo edhe te puna.Mundesite per punesim jane te kufizuara dhe ne pergjithesi,burimi kryesor i te ardhurave vjen si rezultat i prodhimeve bujqesore,i kultivimit dhe tregtimit te tyre.Pervec ketyre,vlen te theksojme se jeta ne fshat te shnderron ne nje individ te mbyllur.Kjo per shkak se jeta sociale eshte mjaft e vaket.Arsyet jane te ndryshme,ku mund te permendim mungesen e ambienteve per argetim apo edhe mendesine qe i karakterizon banoret.
Nga ana tjeter,jeta ne qytet te ofron shume lehtesira,duke filluar nga sherbimet e ndryshme,infrastruktura,ashtu edhe jeta sociale.Zhvillimi i ketyre ben qe jeta te jete aktive dhe ne nje ritem te shpejte.Ne ndryshim nga jeta ne fshat,jeta ne qytet te ofron me shume mundesi punesimi,si rrjedhoje edhe te ardhura me te larta.Mundesite e ndryshme per argetim bejne qe te rinjte dhe jo vetem,te jene me aktiv dhe te angazhuar ne veprimtari te ndryshme.Por,jeta ne qytet nuk te ofron dot ate relaksin dhe qetesine,edhe sikur vetem per pak minuta.Faktori dominues eshte zhurma dhe nje ajer gjithnje e me i ndotur.
Pavaresisht te perbashketave dhe dallimeve,qe ekzistojne midis tyre,gjithesecili,ne varesi te mundesive qe ka,mundohet ti pershtatet asaj menyre jetese qe ai deshiron.

Vepra te ngjashme
Autori: greta asllani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shkrimtari dhe politika
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. ...
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shoqet
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po kaq e veshtire eshte.kam 4 vjet qe kam gjetur shoqerine time te vertete.Dy shoqet e mia me te mira jane Jola dhe Oksana.disa mendojne se ne fakt une i kam ...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai pelqen pishinat une pelqej plazhin. une jam njeri i hapur ai eshte njeri i mbyllur.ai pelqen ngyren blu une pelqej ngjyren roze.une kam floke te gjata ai ...
Autori: heheheh · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ghuihg
yeuwhhhwhwh
Autori: xhensila kurani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: cezari i plutarkut dhe i shekspirit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dhe oktaviani derrmojn ushtrin e ture ne betejen e filipir .bruti dhe kasi vrasin veten njeri pas tjetrit qe te mos bien ne duart e armiqeve
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
Autori: mirsada qershija · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: familja
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na b...
Autori: Aleksandër Pushkini · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasimi i 2 personazheve
Ngjarja Eugjen Onjegini përbën nje lloj te vecante letrar midis poemes dhe romanit nga kritika perdoren dy emertimet,domethene vepra here quhet poeme e here roman ne vargje. Pushkin e shkroi kete veper ne vitet 1822-1831. Ndikimi i Eugjen Onjeginit m...
Autori: Ergisa Ndregjoni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pranvera dhe Dimri
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte po aq interesante.Pranvere moj pranvere,ti qe na lulezon zemrat tona.Mbushet vendi me blerim.Vjen ngrohtesia qe na ka munguar per 3 muaj rresht gjate dim...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkrimi i nje dite te re
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt ...
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: don kishoti
Don Kishoti eshte nje zoteri nga Spanja qendrore, qe pasi kishte lexuar shume libra mesjetare kalorsiake vendos te behet dhe ai nje kalores. Keshtu merr shpaten dhe mburojen dhe del ne kerkim te aventurave, bashke me mikun e tij fshatar Sanco Panco, te ci...




Komentet e fundit!

Emri: adela
Email: adela.korriku@outlook.com
Komenti:

Emri: UnknowN
Email: mr.anonymous@gmail.com
Komenti: So Cutee

Emri: emili marku
Email: Emilimarku@gmail.com
Komenti: sh mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com