Data e postimit: 2016-12-03 22:25:25
Lexime: 6810
Jeta nje mision i veshtir per kedo
Autori: Marinela Nikolli
Lloji: Ese informuese
Tema: Jeta
Shkolla: xxx
Klasa: 9b
Qyteti: Lac
E-mail: Email eshte i fshehur!


sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo eshte nje rruge e gjate plot gure ku ti mund te pengohesh dhe te rrezohesh?ah jeta,e veshtir e lodhshme dhe nganjeher e padrejt.Ajo shfaqet e veshtir me plot rreziqe labirinte e udhekryqe ku je ne dilem te gjesh nje zgjidhje dhe te dhemb shum padrejtsite qe behen ku e verteta mbulohet nga nje perde e zez,tek shikon mizorite e kohes.Ankthi dhe vuajtja te qendrojne perball enderrave per te ardhmen dhe ne disa momente te duket qe e ardhmja jote u shemb,sikur gjithcka qe kishit thurur tashme u shemb e gjitha.Jo nuk duhet te tregohemi kaq pesimist ku kemi gjith mundesine te tregohemi optimist.Te mendojme se jo gjithcka perfundon me kaq.Kjo eshte vec nje nga shume kercenimet qe na ben jeta.Na vendos perball situatave te veshtira dhe te paimagjinueshme per ne.Dhe te ecesh do te thote te luftosh me te gjitha forcat kundrejt stuhive te pameshirshme,pengesave,por qe te arrish ketu duhet te fitosh dyluftimin me veten,me veset e tua,me dobesite,me ndjenjat,mallin apo mungesen sepse ne qofte se nuk i perballon keta ti nuk mund te quhesh fitimtar perkundrazi ti do te quhesh nje deshtak,nje frikacak qe nuk di te perballet me realitetin.Keshtu ti duhet te gjesh ne vetvete edhe gjene me te pamundur.Duhet te luftosh per te arritur lart e me lart.Vullneti per te vazhduar,per te bere te pamunduren,me durimin,do te nxjerre prej andej ate se cfar ke kerkuar per vite me rralle dhe kjo gje nuk do te thyhet kurre.Prej kesaj,ne nje rruge te erret ti shikon qe po duket nje shpres.Shikon nje drite qe sa vjen e rritet edhe te shoqeron gjithmone e duke te te ndricuar sa her qe ti ke nevoj.Kjo drite futet brenda teje duke te te treguar qe edhe ti ekziston edhe ti e ke nje qellim ne kete jet dhe se nuk e ke harruar vetveten.NDAJ Ju lutem mos e harroni vetveten dhe mos u trembni nga stuhite e jetesato pervec se do t'i kaloni,do t'ju bejne te mesoni me shume nga kjo bote dhe pas cdo stuhie vjen nje drit e cila ju udheheq gjat jetes tuaj,por mos harroni per te arritur keto BESO dhe kur te ndodhesh ne momente te veshtira te jetes EC PERPARA SHKO dhe MERR ate qe merito!

Vepra te ngjashme
Autori: Djellza · Lloji: Ese informuese · Tema: Arroganca e te rinjeve te sotem
Arroganca te rinjeve Duke e verejtur arrogancen e te rinjeve te sotëem, gabimet qe ata bejn pa kthim mbrapa, ateherë pash nevojen per keshilla te ndryshme qe ata duhet ti ndjekin. Mosha jon eshte ajo ku fillojnë hapat e pare, dhe zhvillimi i trurut t...
Autori: ADRIAN MARDODAJ · Lloji: Ese informuese · Tema: reformat arsimore
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO? A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA? A DO...
Autori: Steisi Mata · Lloji: Ese informuese · Tema: Trafikimi i qenieve njerezore
Tetori njihet si muaji i trafikimit të qenieve njerëzore.Në kuadër të këtij muaji, ne duhet të ndërgjegjësohemi sadopak në lidhje me këtë "krim". Por fillimisht, çfarë është trafikimi i qenieve njerëzore? Trafikimi i njerëzve është nj...
Autori: Dani Dan · Lloji: Ese informuese · Tema: Ema Bovari
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme? Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese informuese · Tema: Rreth Shqipërisë në 100 vjet
Shqipëri e pavarur (1912 - 1914) Më 28 Nëntor 1912 Shqipëria shpallet e pavarur me ngritjen e flamurit në Vlorë nga Ismail Qemal Bej Vlora. Shteti i ri nuk njihej ndërkombëtarisht deri me mbajtjen e Konferencës se Ambasadorëve ne Londër ne 1913...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinj dhe duhani : Anet pozitive dhe negative te duhan pirjes
**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes** Të rinjtë janë ndër grupet më të prekura nga duhani dhe efektet e tij. Në disa raste, përdorimi i duhanit mund të perceptohet si një formë e shprehjes së pavarësisë ap...
Autori: Eralda Manarkolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj? Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murg...
Autori: Kujtime kuqi · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheun Tim une shume e dua aty u rrita mesova dhe u shkollova prandaj atdheu im
Une mendoj se si ç'do i rritur dhe fëmijë ka te drejt ti shpreh dëshirat e veta .Por kur behet fjalë per deshirat e Mia une dua ti plotësoj ATo.Ne te sotmen une dua te kem shendet te Mir dhe ç'do vit shkollor te me shkoj as me mbar ,ndersa ne te ar...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
Autori: ervesta kucuku · Lloji: Ese informuese · Tema: Informacion per natyren
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gjithashtu natyra ka bukurin e vet ku ne ket stin është gjalleruar zbukuruar me gjelbrim dhe me lule shumë ngjyrëshe. Natyra (lat.: natura, lindje,krij...
Autori: MELINA · Lloji: Ese informuese · Tema: ndertimi dhe funksioni i veshkave
Veshkat ndodhen ne pjesen e prapme poshte kafazit te kraharorit.Qe jane ne forme fasuleje me nje madhesi sa mausi.Veshkat kane aftesi te filtrojne gjakun duke vecuar helmet dhe kriperat bashke me nje sasi uji formohet urina qe del jashte.Ky proces quhet j...
Autori: Eda · Lloji: Ese informuese · Tema: Une
Une jam nje vajze 15 vjece. Nepermjet ketij teksti une doja qe te hapja nja dikutim me teme : "EGZITENCA E PERNDISE" qe lidhet me besimin tuaj nese egziston ose jo Zoti. Pasi te hap diskutimin une do te parashtroj edhe idete e mia qe e vertetojne kete... ...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Biografia e skenderbeut
Gjergj Kastrioti ishte djali më i vogël i Gjon Kastriotit dhe i princeshës Vojsava, fëmija i fundit midis 4 djemve dhe 5 vajzave. Mendohet se lindi më 6 maj 1405 në Mat. U mor peng si nizamë pas thyerjes së të atit nga Sulltan Murati më 1421 dhe...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com