Data e postimit: 2016-11-16 17:43:40
Lexime: 5786 |
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia eshte vlere, virtyt dhe nuk i le vend interesit, mashtrimit dhe tradhetise. Eshte nje marredhenie qe dhuron dhe merr. Miqesia eshte si puna e veres ... Sa...
|
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen institucionet forcat e rendit shoqerit sportive dhe vete qytetaret.Unemendoj se dhuna ne sport eshte per tu denuar ne cdo rast dhe me cdo forme.Dhuna demton ndeshj...
|
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
|
Autori:
anisa
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Problemet e sherbimit shendetesor ne shoqerine shqipetare
Ne vendin tone problemet e sherbimit shendetesor jane nga me te ndryshme .Keto probleme jane bere si pasoje e larginit te pacienteve .Pacientet edhe pse kane karte shendeti qe do te thote qe mjekimi i tyre te behet falas ata i paguajne nje shume te konsid...
|
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh veten me mijëra herë se si kalon kjo kohë,do ta kujtosh diten e parë te shkollës,do t’i kujtosh te gjitha emocionet e bukura që ke kaluar.
koha kalon ...
|
PĖR TY BABAI IM
Babai im i dashur
gėzim kurr s,ke pėrjetu,
unė bija jote Ardita,
kėto fjalė t,i kam kushtu.
Jetova pa shijuar gėzim
as pa mė tė voglėn pasur,
familjes sonė tokėn tė tėrėn
na kishte rrėmbyer shkjau i zi...
Nga...
|
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar.
Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
|
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
|
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
|
ej, a e dini?
kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu:
gjeli kur kendon, mbyll syte.
nga se ndodh kjo? pse i mbyll syte gjeli kur kendon? sepse eshte e vertete qe gjeli kur kendon, mbyll syte, por pse?
kete gje kerkoj une nga ju:...
|
Stina e dimrit i gezon gjith femijet sepse bie bor.Femijet gezohen shum kur shaqsin me skijat e tyre dhe jan shum te lumtur.Por stina e dimrit jo veq qe i gezon femijet por i gezon edhe gjith njerzit. Dita me madheshtore eshte nata e vitit te ri dhe zbuku...
|
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur
të jenë të vetmuar.Shpeshherë ata ndërtojnë një "botë"tyren të vogël ku askush nuk hy.
Vetminë disa të tjerë e shohin si mënyre shpëtimi ng...
|
Shkolla ndonjehere mund te na duket e merzitshme ose e veshtire , por ne nuk e kuptojme se aty kalojme vitet me te bukura te jetes sone.Vitet kalojne shume shpejt dhe ne as nuk e kuptojme se si ikin ato por ne duhet te dime vlerat e tyre.cdo shok cdo shoq...
|
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunik...
|