Data e postimit: 2016-05-16 21:13:35
Lexime: 84810
Te rrosh a te mos rrosh...
Autori: Jolie
Lloji: Ese filozofike
Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 11
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore.
Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes...
Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje, te jetosh me perbuzjen e njerezve ...Valle a do mund te duroj???
Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dileme hedhim syte nga vdekja .
E vetmja dukuri per te cilen nuk dyshoj se do te gjendet paqja.
Dikush per ti shpetuar kesaj jete vendosin te kryejne vetvrasje per te shpetuar nga vuajtjet dhe ndeshkimet e fatit , ndeersa dikush tjeter zgjedh te jetoje jeten duke enderruar , por endrra vec nje enderr ngelet.
Me mire te jetosh...
Jam duke thene te jetosh , nuk eshte vecse te kryesh funksionet jetike , te hash , te pish, te flesh. Jo, perkundrazi . Duhet ta shijojme jeten , sepse jeta zgjat me pak se vdekja.
Ta jetojme sepse prandaj na eshte dhene jeta.
Jeta eshte nje dhurate nga Zoti , nje sprove , ku njeriu sprovohet me menyra te ndryshme...
Dikush sprovohet ne pasuri , dikush ne varferi, dikush ne shendet , dikush ne semundje , dikush me humbjen e dikujt e dikush me lindjen e nje jete te re.
Jetoje jeten me te mirat dhe te keqijat e saj. Te bejme te pamunderen te mundur.
Te rrosh sepse jemi krijuar te jetojme , te punojme , te krijojme familje,shoqeri, te sfidojme veten me gjithcka qe jeta na sjell .
Te jetojme te pikelluar , te lumtur , pa I humbur shpresat.
Por...gjithmone ka nje por...
Te rrosh a te mos rrosh...
Nqs do te zgjedh vdekjen si mund te luftoj per nje jete me te mire?
Si do mund ti jap jete qellimeve te mia??!
Po ta mendosh ka me mijera njerez qe jetojne me gypa oksigjeni, pa gjymtyre, me aftesi mendore..
Sa e sa njerez jetojme me kushte ekstreme , sa e sa njerez bien ne gjume pra ngrene dicka, sa e sa femije jane ne analfabet sepse nuk frekuentojne shkollen sepse zgjedhin te punojne te mbajne familjet e tyre...
E ndersa te rinjt Evropian duhet te zgjedhin midis iPhone apo Samsung , te rinjt ne kontinentin Afrikan por jo vetem duhet te zgjedhin midis ujit apo bukes dhe Siria midis jetes apo vdekjes.
E pra gjitha keto njerez cfare nuk bejne per te qene gjalle edhe pse vuajne.
Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh sepse duke jetuar do te arrijme dhe vdekjen.

Vepra te ngjashme
Autori: Rrahman Peca · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dibra ime
Dibra vendi ku kan lindur dhe jan rritur prindrit e mi,ku bukuria dhe madheshtia e natyres dhe venditnuk kne fund.Fushat e gjera,malet,luginat e magjishme dominojne vendin e pa mateAtje ka dhe disa liqene shume te bukura,mbreslenese e magjiplote.Shkembenj...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Te rrosh a te mos rrosh Te rrosh a te mos rrosh.?Eh ctrishtim,15 vite mbi krye I kam e qe tani per te tilla gjerash te mendoj me duhet.Te jem I sinqerte,frike kam me ty te hapem se fundja fundit per ty thjesht nje femij jam.Frike kam te filloj e te te fl...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: UNE
Kush jam une? Nese me takon ne rruge dhe me pyet se kush jam,do te te them se jam Geraldo Xhina.Nese do te kerkosh te dish me shume per mua,do te te them se jam nje djalosh 15-vjecar dhe nje nxenes ne vit te pare.Nese do te jemi duke bere nje bisede miqe...
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria e njeriut
Ne vijmë në këtë botë si qenie krejt të lira dhe të pafajshme.Kemi ardhur në jetë pa asnjë zinxhir a prirje,pavarësisht nga feja,raca dhe kombi.Me kalimin e kotës,vetëdija jonë fillon të zhvillohet.Dhe me fillimin e jetës shoqërore,njeri...
Autori: Xheni kulari · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rrugetimi I jetes.
Jeta eshte nje udhe e cila do kurajo dhe besim ne vetvete.Ajo ka pengesa,dhimbje,lote, humbje si dhe bardhesi.Te jetosh nuk do te thote te jesh i pasur apo i varfer,por te jesh njeri i mire dhe zemerbardhe.Gjate kesaj rruge do te perballesh me fjale qe vr...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Perendimi
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fundjave ngjitem ne tarrace bashke me tim vella e shohim perendimin e diellit. E teksa perpiqem te shkruaj vargje shoh bukurite e natyres,perendimin e diellit...
Autori: Rexhina Alleshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Padrejtesite e realitetit.
Eh, ç'realitet i hidhur ! Te shohesh e ta degjosh padrejtesine tek te perqesh ne fytyre, por te jesh i detyruar te mbyllesh syte e te besh sikur nuk degjon. Te te shoqerojne kudo njerez te paskrupullt e te mos kesh mundesi t'ia çjerresh masken. Te duas...
Autori: Firdeus Shkalla · Lloji: Ese filozofike · Tema: Histori ne gjethe
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhen nga feshferimat e qytetit, te degjuara nga ato autoparlante qe te shfaqen si dylbi. Nje shtepi ku cdo gjethe kishte si atribut te ishte nje spiun , nje ...
Autori: Edison TAHIRAJ · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta e dinosaureve.
Dinosauret kane jetuar para rreth 100 milon viteve.ka pasur dinosaure te ndryshem mishngrenes dhe bimngrenes.p.sh.ti-rex,dinosuri me gjate ka qene deri ne 60 kate te nje banese,ndersa dinosauri me i vogli ka qene sa madhesia e nje pule. Por nga goditja e ...
Autori: I · Lloji: Ese filozofike · Tema: Realiteti
Cesht bota? Sa shpesh lendohesh dhe me pas fshin lotet duke buzeqeshur dhe mendon se e nesmja do jet me e bukur. E nesmja ?? E nesmja nuk duhet pritur nuk duhet te dorezohesh sot qe neser te jesh e lumtur nuk duhet te dorzohesh asnjeher .Nuk duhet ti ...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, poeti lirik, gjendja shpirterore e poetit lirik
Poeti, hero lirik i vargjeve. Ngjyrimet emocionale të poezive i formësojnë krijimet duke i pasuruar me vlera të reja. I fiksuar te hapësira shpirtërore, romantike në botën e brendshme dhe të jashtme. - Trazimi i ndjenjave përshkruhet nga gjuha ...
Autori: Klea Kasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Reflektim mbi veten time.
Dialog me sytë e shpirtit. E ulur në një stol të vogël e të vjetër pranë një trotuari nga i cili mund të shikosh qartë cdo hap të shpejtë që bëhet nën jetën monotone.Pranë meje është një lis i madh dhe një ndërtesë ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Gjithmone e verteta mbizoteron!
Larguar kilometra larg pertej te zakonshmes,per tu perballur me nje realitet te deshiruar por te veshtire per ta bere pjese te rrugetimit tend.Milje larg ne hapesiren pa mbarim,arrij te shoh yje tek shndrisin cdo pjese te erret dhe ku gjithcka arrin te kt...




Komentet e fundit!

Emri: Laje o Gzim
Email: lajeogzim@gmail.com
Komenti: Shume e bukur,bravo.Por mos kopjo me se i ke qr

Emri: KLEA
Email: KLEA@hotmail.com
Komenti:

Emri:
Email: anxhela@haliligmail.com
Komenti: E ke bo shum bukur ama jo fjithcka bejet me te kopjuar

Emri: Anastasia
Email: anaeni3@gmail.com
Komenti: mendimi i bukur por esht "pakez" e kopjuar po mbi te gjitha bukur

Emri: Denisa
Email: denisameta3@gmail.com
Komenti: Do ishte me mire te ishe origjinale. ahhhh sikur ky krijim te ishte vertet i joti . Mos perdor shume kopje se ben dem ;)

Emri: xhansu
Email: xhansu@gmail.com
Komenti: Shume e bukur. Bravo!

Emri: xhansu
Email: xhansu@gmail.com
Komenti: Shume e bukur. Bravo!

Emri: nezir
Email: ornelaimerali@hotmail.gr
Komenti: bukur

Emri: Rafa
Email: rafa@gamail.com
Komenti: Bukur

Emri: Romi
Email: romiqosja@icloud.com
Komenti: Shum i bukur 😻😻😘


Emri: R_ana
Email: r_ana@gmail.com
Komenti: pa kuptim...te shkruash do te thote ti japish ndjenjave emer...

Emri: elma
Email: elmajb6@gmail.com
Komenti: WOOOOOOOOOOW SUPPERRRRRRRR

Emri: Melissa
Email: Melissaberovo@ymail.com
Komenti: Bukur

Emri: Anna
Email: Annanaziss@gmail.com
Komenti: 😍aww love it 🙈Good job girl



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com