Data e postimit: 2016-05-04 16:00:59
Lexime: 52629
''Gjuha jone''
Autori: anonim
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Gjuha jone
Shkolla: anonim
Klasa: 9b
Qyteti: anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjithmone dhe kudo qofshim, te mesuarit na ndjek gjate gjithe jetes. Te mesuarit e gjuheve te huaja eshte nje pervoje e vecante dhe perciell tek cdo arsimdashes nje kulture te re. Ato pasurojne dijet, te japin mundesine e te komunikuarit lehte me te tjeret dhe te ndjekesh studime ne vende te ndryshme. Por kjo s'do te thote te harrosh gjuhen, kulturen dhe identitetin e nenes, ajo perkundrazi te ploteson psikologjikisht dhe te kulturon ne cdo aspekt. Gjuha e nenes eshte shtylla me e e forte, ku ne mbeshtetemi dhe dalengadale ngjitemi ne majen e saj ...por pa harruar themelin, bazen e triumfit qe fituam duke mesuar gjuhen e huaj. Gjuha amtare eshte e paster dhe e pasur me vlerat e shumta te saj, ndaj ne jo vetem qe duhet t'i ruajme ato duke shkruar shqipe,duke lexuar shqipe e duke folur shqipe, por duhet edhe ti mbrojme nga ndikimet qe kane mbi te gjuhet e huaja. Gjuha shqipe ishte dhe eshte ajo qe na dha mundesine te ecim perpara, te njohim boten me ane te shkrimit dhe leximit. Eshte pikerishte gjuha e nenes, kjo e cila ka vlera absolute dhe nuk lekundet e as trembet perpara asgjeje. Detyra jone eshte t'i perciellim keto vlera nga njeri brez tek tjetri. Gjuha shqipe qe ne krijimet e saj eshte perballur me kohe te veshtire dhe ka qendruar nga puna e palodhur dhe sakrificat e shumta te shqiptareve dhe ne me te njejten menyre duhet ta ruajme ate. Per te njohur kulturen dhe te kaluaren historike te Shqiperise duhet te trashegojme ne radhe te pare gjuhen, kulturen me te cmuar e te vyer. Dhe te gjithe njerzit e kulturuar dine te ruajne vlerat e tyre dhe t'i shfaqin ato kur u kerkohet...edhe sot me shume se kurre gjuha jone ka nevoje te mbrohet nga ndikimet e gjuheve te huaja.Sigurisht qe te mesuarit eshte kulture, por jo te harruarit prejardhjen e vendit qe te ka gatuar me nje gjuhe, kulture dhe zakon.Nese nuk di gjuhen e nenes nuk ke me se te krenohesh. GJuha e nenes eshte flori te tjerat jane argjend.Ajo te jep indentitet te tjerat te japin kulture.

Vepra te ngjashme
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
NENA eshte drite ne erresire nena eshte hene nena eshte nje yll qe ne qiell ndriqon nena esht mbrojtësja jon engjëllushe nena eshte drita qe shohin syt tan nena esht jetëdhënësja me e shtrenjta mbi tok
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja ime
O shushke , shiko une e di qe do thuash cdo kjo shushka qe me dergon nje mesazh te gjate .. pika pare te luten mos fillo te mallengjehesh se s'ka lezet.. E dyta te dua shume... E din ? Shiko pak 8 vite .. pak apo jo?? psikologet thojne qe kur nje miqesi k...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: stelina qoku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sa shume e dua babin
duajeni babin sepse ai ju mbeshtet ne cdo moment te jetes
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë ekzistoj përmes filozofisë e parimeve të mia për jetën
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball njerëzve dhe kohëve ti duhet të përcaktosh qartë idetë e tua dhe pozicionin tënd. Ezistojnë dy mënyra për të vlerësuar njerëzit dhe kohët, d...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: zgalemi
Era fryn e terbuar dhe ngre vale si nje ma ... fluturo,zgalem -trmroshi, vrull i eres nuk te ndal! ulerin tufan i eger permbi det pa an ,efund... ...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: T.N · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje.Por besoj se me pak arsyetim mind te dal ne nje konkluzion.Nga te gjithe e kemi degjuar kete craze "Eh e kam kaluar edhe une periudhen e adoleshences" ate ...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
Autori: Emma · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Save rendesishme eshtë paqja në botë
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luft...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Suksesi
Suksesi Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gj...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavarsia e Kosoves
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET ...
Autori: Lavi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telfoni
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe perdoret nga te gjitha moshat por vecanterisht nga femijet.Per mendimin Tim femijet nuk duhet te jene aq te apasionuar pas tij sepse ka pasoja negative.Tele...




Komentet e fundit!

Emri: frensis
Email: frensis.pelivani@gmail.com
Komenti: eseja jote ishte e mahniteshme,e punuar shume bukur dhe me stil ,faleminderit pasi me dhe nje ide shume te mire per detyre shtepie:

Emri: kristiiiii
Email: kristi@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu ideja ne te cilen ishe bazuar per shkrimin e kesaj eseje,por ne te njejten kohe edhe muk me pelqeu per vete faktin se menyra e formulimit te fjaleve nuk ishte shume mire

Emri: Rigelsa
Email: noizy@hotmail.com
Komenti: E lezetshme

Emri: festina
Email: festina@hotmail.com
Komenti: më duhej detyrë shtëpie por se mora por çka mbajta mend e shënova

Emri: festina
Email: festina@hotmail.com
Komenti: më duhej detyrë shtëpie por se mora por çka mbajta mend e shënova

Emri: festina
Email: festina@hotmail.com
Komenti: më duhej detyrë shtëpie por se mora por çka mbajta mend e shënova

Emri: elisa
Email: elisa@hotmail.com
Komenti: shume shume e bukur . Faleminderit ,me ke ndihmuar shume me kete poezi, pasi e kisha detyre shtepie. te lumshin duart

Emri: kada
Email: kada_fina@outlook.com
Komenti: mua me pelqen vepta dhelpra dhe lejleku

Emri: kada
Email: kada_krass@outlook.com
Komenti: shum bukur

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti:


Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti:

Emri: me
Email: me@gmail.com
Komenti: grisee grise se do te ho bota opaaaa ollga deshka dhender me politike ne biografi po nje dhender me politike ne biografi un sdo ta marr kurr...

Emri: elsa
Email: elsa@hotmail.com
Komenti: rrofsh me duhej si detyre shtepie dhe e mora tlumt dora



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com