Data e postimit: 2016-04-28 15:05:36
Lexime: 2663
thenie
Autori: enderra
Lloji: Analize letrare
Tema: e
Shkolla: 28 nentori
Klasa: 8c
Qyteti: amsterdam
E-mail: Email eshte i fshehur!


enderro sikur do te jetosh pergjithmon jeto sikur do te vdesesh sot

Vepra te ngjashme
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Analize letrare · Tema: Mesusi
Kaq shume ese shkrova mirpo harrova te shkruaj per kryesorin per at qe me mesoi kriteret per te shkruar,harrova te shkruaj per ty mesues mir per fat te mire mu kujtua tani po shkruaj per ty...FALEMINDERIT shume qe punon me ne ,e di qe nxensat jane te ndry...
Autori: Neri Harkel · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
nje liber qe nuk do ta harroni shume shpejt nje liber qe do te mbetet ne mendjen tuaj shume gjate ndoshta dhe pergjithmone
Autori: Paulo Coelho · Lloji: Analize letrare · Tema: Alkimisti
Cdokush ne femijeri enderronte per gjera qe do me cdo kusht ti arrijme ne te ardhmen. Jane enderrat me te zjarrta se c'mund ti kete kushdo, kemi pas entuziazmin e pashtershem qe buronte nga zemra jone, ndjekja e asaj endrre , ishte shpresa qe jetomin. Na ...
Autori: Albis Ndoca · Lloji: Analize letrare · Tema: Dielli
Lind ne mengjes dielli Djeg me furi nga filli i ti Nxin dhe nuk pushon Kur skuq ngadalson Shkelqen ne mesdit Me ndriqon mua Dhe me ngroh si dua Lur perendon ai gezon .
Autori: Anja Prendaj · Lloji: Analize letrare · Tema: mos u dorzo
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ta...
Autori: Gedda Harley · Lloji: Analize letrare · Tema: Babi
Babai im i zemëruar nuk e di se çfarë ka??? Vjen rrotull i frikësuar zemra per pak sa s'po i ndal. Ne pune nuk shkon, me gojë nuk ka flet Nuk e di se çfarë ka por shumë po na shqetëson vërtet ✍️✍️
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezi per nenen
Te duam shume nene pafundesisht nga zemre jone je me e shtrenjta ne bote diamant me rreze drite Je ti ajo qe na rrite Je ti qe shuan zjarret je ti ajo qe jep dashurin e madhe je ti ajo qe n...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Analize letrare · Tema: DHELPRA DINAKE QE DONTE TA HANTE SORREN
DHELPRA DHE SORRA Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per të ngrëne por një dhelpër e pa me vështrim dhe i doli para rrugës dhe i tha.Moj sorrë ku po shkon sorra i tha po shkoj të gjejë ushqim?DHelpra iu p...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi - Viti i shkrimit: 415 para Krishtit - Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë II. Përmbledhja e Veprës Dramatike: ...
Autori: S'KA · Lloji: Analize letrare · Tema: KUNDRINORI
Kundrinori ne sintakse perben:Objekti qe e merr veprimin e drejtperdrejt te foljes(kallzuesit te fjalis),p.sh.DJALI E TAKOI SHOKUN-(kundrinor i drejt).Objektin qe eshte perfitues i veprimit qe shprehet prej foljes(kallezuesit)p.sh.-Ja dhan dhuraten vajzes...
Autori: Anaili · Lloji: Analize letrare · Tema: Ndjenjat
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa. Gjithsecilit i takon nje urim. U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje qe ndonjehere zgjasin deri ne agim. Flet per gezimet, per lumturite e mia, kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron. flet yjet ...
Autori: Zhak Prever · Lloji: Analize letrare · Tema: Fleta e shkrimit
Dy dhe dy bejne katër, katër dhe katër bejn tetë, tetë dhe teze -gjashtebedhjet .Përshëriteni!-thote mësuesi.-Katër dhe katër bejn tetë , tetë dhe tetë bejn -gjashtebedhjet .Dhe ja zogu i kënges se bukuri si i lirë që kalonë në qiell fem...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com