Data e postimit: 2016-03-09 19:30:31
Lexime: 4106
Thenie
Autori: Liridona Isufaj
Lloji: Thenie
Tema: Thenie
Shkolla: "Dituria"
Klasa: 6/1
Qyteti: Obiliq
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur.

Varferia ne bote nuk eshte per shkak se nuk mund ti ushqejme te varferit, por per shkak qqe nuk mund ti ngopin te pasurit.

Vepra e vetme per te cilen nuk duhet shperblimi eshte, durimi

Veshtiresite e jetes disa i lodhin, disa i forcojne.Nuk ka asgje ne bote qe te vras shpirtin e atij qe enderron te arrije diçka ne jete.

Munde te jete e padrejte, por ndonjehere ajo çka ndodh brenda pak ditesh, ose brenda nje dite te vetme, mund te ndryshoje rrjedhen ne jete te tere.

Mos harro, njerezit kane nevoje per te qeshur ndonjeher me shume sesa per ushqim.

Jeta eshte nje piano...dhe ti je pianisti i saj keshtu qe perpiqu qe te krijosh melodin me te bukur te jetes tende.

Shumica e mospajtimeve tona vijn nga keqkuptimi e keto i shkakton mosdegjimi. Sikur ta degjonim njeri-tjetrin do te pajtoheshim me teper.

Mos imitoni kurre asgje me askend. Sepse nje luan emiton nje luan, ai ngjan me majmun.

Eleganca eshte e lindur. Nuk ka te bej aspak me te qenit veshur mire.

Nuk eshte zgjidhje te ulerish ngado qe me ke harruar.. Ne momentin kur ti nuk do te flasesh me per mua ateher ka ndoshur ne te vertet.

Nuk e kemi fuqine per ta mbrojtur askend. Kemi vetem per detyre qe atij personi ti lem kujtime te bukura.

Rendesi ka te jeshe i drejt me vete..se njerezit te vleresojne ne menyra te ndryshme.

Mos u trego shume i 'ndershem' me te gjithe ne kete bote... Mos harro se pemet me te 'drejta' zgjidhen gjithmon te parat per tu 'prere'.

Mos e merrni per sobesi heshtjen time, se nese une flas ju nuk do te mund ta perballoni.

Njeriu ne kete jete ka nevoj per 1filxhan shkence, 1shishe kujdes dhe 1 oqean durim.

Nga gjithqka e perjetshme, afatin me te shkurter e ka dashuria
Mik eshte ai qe ne erresiren e problemeve tua eshte ne gjendje te ndez nje llamb shprese.

Brenda nesh shkelin shume njerez ne jete dhe gjurmet me te medha i lene ata qe ecin ne maje te gishtrinjeve.

Besojeni intuitës tuaj, sy sy te lkidhur shohin me qarte se nje mendje e verbër.

Parate mund te bejne nje mashkull te pasur...Por edukata eshte ajo qe e ben Zotëri.

Te kesh nje zemer prej femije, nuk eshte turp.Eshte një nder.

Preferoj armikun tim me urrejtjen e tij te sinqert...se sa nje ''mik'' me miqesin e tij te rreme.

Shume njerez mund te flasin bukur...Por sinqeriteti i kthen fjalet e thjeshta ne emocionuese.

Nuk egzistoje ndarje perfundimtare derisa ka nje kujtim.

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Një libër materializohet vetëm nëpërmjet leximit."
Autori: flavio · Lloji: Thenie · Tema: matematika
dashuria eshte motorri i jetes , matematika eshte motorri i shkences
Autori: Sara · Lloji: Thenie · Tema: Lotet
Sa me fat jam apo jo ? Kurr skam qen vetem , gjithmon ka qen aty dikush per mua qe me ka mbeshtetur e me ka ngushelluar , kurr sme kan len vetem, kur sdo me len, ma kan premtuar dhe un e di se ata e mbajn premtimin, se ata nuk zhgenjejn ata nuk tradhtojn ...
Autori: Mane Caushi · Lloji: Thenie · Tema: Shiperia
Asgje nuk mund te krahasohet me jeten e njeriut vec familjes e cila duhet te mbrohet ne cdo kusht , aspekt dhe nese eshte e nevojiteshme te mbrohet edhe me jete.
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: terheqese
nje endacak rrugesh shkoi te freskohej ne nje burim aty afer. nderkohe qe po freskohej pa nje cante rrjepacake anash lumit dhe shkoi te shikonte se ckishte brenda saj. sapo e hapi canten u habit nga shuma e madhe e parave, pervecse u gezua shume. si nje...
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Thenie · Tema: vlera
Nje gje e re mund tia humbi shkelqimin te vjetres po ama jo vleren.
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Thenie · Tema: per BK
Kur me zemer je i drejte Zoti ka me ti fal krejtee I perkushtohet; Bashkim Krasniqi
Autori: Edisona Pnishi -Viola Murati · Lloji: Thenie · Tema: Flutura
Flutura Flutur,flutur,flutur moj, Erdhi dhe na dekoroj, Ku shkoi nuk e dim, Ajo shkoi mbi mrekullin Erdhi flutura përsëri, Duke fluturuar me qudi, Breretkosa e shikonte me lakmi, Fluturen si bukuri, Çfarë ndodhi? Nuk e dim Por ajo U k...
Autori: Muhamed.K · Lloji: Thenie · Tema: Arsimi,dituria
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Heshtja nuk është shenjë ligësie; Bën zhurmë kush përbrenda është bosh"
Autori: Alfredo Tinaj · Lloji: Thenie · Tema: Thenie te ndryshme
Mos u trego shumë i ‘ndershëm’ me të gjithë në këtë botë.. Mos harro se pemët me të ‘drejta’ zgjidhen gjithmonë të parat për tu ‘prerë’..! Të kesh një vend në zemrën e dikujt, do të thotë të mos jesh asnjëherë vetë...
Autori: Armando Gega · Lloji: Thenie · Tema: Pyetja
Njeriu eshte i fiksuar pas idese se perjetesise. Ndaj ne pyesim veten: -Do te bejne jehone nder shekuj bemat tona? -Do te permenden emrat tane pasi zdo te jemi me ketu? -Do ta pyesin veten te panjohurit se si ishim ne? -Me sa trimeri luftuam? -Me sa ...
Autori: Erjola · Lloji: Thenie · Tema: Jeta
Jeta eshte e shkurter jetoje ne maksimum
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Të vetmit miq të denjë për interes janë ata që mund t'iu telefonojmë në 4 të mëngjesit"




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: 90% e tyre me pelqejne TE LUMTE



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com