Data e postimit: 2016-03-04 23:18:37
Lexime: 3307 |
"Për të krijuar një tregim nuk mjafton të vendosësh fjalën 'fund'..."
|
#paulxrap
Gango deri sa t vdes 😎
e nse dikush don naj ngatres ⛓
e din esht vec ni adres 💤
Ropt e shpis ua mbeshtes 🤪
Vec me nji numer u pershndes 🤚🏻
Mos u ka bo ves 🥴
Tu e pa plaken tuj tu e shes 😉
Mo...
|
Sa me fat jam apo jo ? Kurr skam qen vetem , gjithmon ka qen aty dikush per mua qe me ka mbeshtetur e me ka ngushelluar , kurr sme kan len vetem, kur sdo me len, ma kan premtuar dhe un e di se ata e mbajn premtimin, se ata nuk zhgenjejn ata nuk tradhtojn ...
|
"Lexuesi është ai që i jep jetë librit duke përpunuar imazhe që krijojnë botën imagjinare ku evoluojnë personazhet"
|
Nje gje e re mund tia humbi shkelqimin te vjetres po ama jo vleren.
|
Ndonjeher ne njerzit duhet te pyesim veten se pse po vuan ky shpirti yne dhe nuk planifikojm te kenaqemi ta zevendesojm kete vuajtje sepse pa sherim te shpirtit te njeriut ai fillon te avullohet ,pse jo te zevendesojme ate vuajtje me neuroza qe te zgjasim...
|
-Ti rrisë dhe edukojë me ndjenjën e respektit ndaj njëri-tjetrit.
-Të kultivojë besimin te Zoti dhe dashurinë për njeriun.
-Ti ushqejë me dashurinë për atdheun.
-Të respektojë të drejtat e fëmijës.
-Të sigurojë një edukim sa më të...
|
une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq apo e keqe pasi cdo gje qe ne kemi bere sa kemi qene gjalle do te na shperblehet pasi te kemi vdekur. personat qe kane bere keq do te DIGJEN me SHEKUJ ose p...
|
Thenjet jane pjes e jetes sone,ato na kshillojn ,na mesojn te ecim ne nje rrug me te drejt . Shum her ndodh kur permes tyre e gjejm dhe vetveten....psh..1. kur numroj gjerat me te vlershme ne jet NENEN TIME numroj dy her..2. njeriu i mir eshte kur gabon k...
|
"Është fati që i ndan letrat,por jemi ne që i luajmë ato"
|
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
|
Kur me zemer je i drejte
Zoti ka me ti fal krejtee
I perkushtohet;
Bashkim Krasniqi
|