Data e postimit: 2015-06-08 00:56:10
Lexime: 5155
Kujtimet
Lloji: Thenie
Tema: Kujtimet
Autori: Klejsi Ismali
Shkolla: A.Cakalli
Klasa: 10A
Qyteti: Elbasan
E-mail: klejsielb@gmail.com


Kujtimet Nuk Jane Nje Jete , Por Jeta Eshte Nje Kujtim....

Vepra te ngjashme
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi personale · Tema: Jeta
Keshtu sic jam duke qendruar per kujtimet jam duke menduar Perpara syve fotografi me dalin qe ne zemer shume lumturi e gezim me ngjallin. Kur isha i vogel po mendoja qe vetem qeshja e lodroja A thua kaq shpejt koha paska kaluar qe ato k...
Autori: F.SH · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
N’kujtime… Qe nje muaj jeta eshte e thate Qe nje muaj dielli nuk rrezon Qe nje muaj mendimet e mbulojne k’te nate Qe nje muaj zemra pergjigje kerkon Koha kaloi e ti nuk pergjigjesh Koha kaloi I rrembeu edhe kujtimet Koha kaloi shpirti flake...
Autori: Enola Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: FEmijeria
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte. ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Kujtimet...
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fsh...
Autori: rita bashuri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndrysh...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
Autori: GISELDA XHELILI · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: DETI I KUJTIMEVE
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fsh...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Filozofia
“Koha sherben, por nuk ekziston…” Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngadalesohet ne te njejtin moment, ne te njejten Kohe, por ne Kohe te ndryshme. Shume njerez enderrojne dhe madje perpiqen qe ta shpikin makine “Kohe”, por...
Autori: RUBINA JONUZI · Lloji: Poezi lirike · Tema: CFAR TE JAP PER KUJTIM
CFAR TE JAP PER KUJTIM, TE JAP GJYSMEN E SHPIRTIT TIM, NESE SHPIRTI NUK MJAFTON , TE JAP SYRIN QE LOTON, NESE SYRI NUK MJAFTO TE JAP SHPIRTIN PERGJITHMON.
Autori: klarisa canaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: partizani
Një kujtim femijerie Ne zemren e nenes sime qendroi Nje puthje partizani vogelushes ia dhuroi Vajza e vogel lule mblodhi nga mali shkoi te partizani dhe atij ja fali kohra te bukura erdhen koha e lirise ne ate udhe qe ecem për nder te ...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: klesjana topalli · Lloji: Poezi lirike · Tema: libri
disa libra aty ne biblioteke rrine pa prekur, duken pa jete por ne brendesi te tyre sgjendet vec nje bot' aty ka tregjedira dhe bukurira plot libri ka te dhena por edhe sekrete kur lexoj nje liber krijoj nje bote me vete lexo nje liber kur je i ve...
Autori: NORA ORA · Lloji: Poezi kolone · Tema: PER TY
U LARGOVE NGA KJO JETE KUR UNE KISHA NEVOJE PER TY DUKE ME LENE DUKE ME LENE NJE PENG DUKE MOS U TAKUAR PER TE FUNDIT HERE ME TY RUAJ KUJTIME TE BUKURA EDHE KUJTIMET E BU8KURA TE BEJNE TE AQSH ME LOT SI KUJTIMET E HIDHURA QE TE BEJN...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: po kjo dihej



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com