Data e postimit: 2016-02-26 18:43:46
Lexime: 5009
Këndvështrimet e një adoleshenteje
Autori: Florentina Dërmaku
Lloji: Pershkrim
Tema: Një ngjarje në jetën time
Shkolla: Sadri Misini
Klasa: 9A
Qyteti: Shipashnicë E Epërme
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova unë, ndonëse nuk kishin të drejtë, pranova atë që të gjithë ia kthyen shpindën, nga dhembshuria e madhe që kisha për vetminë e tij. Kjo nënkupton se nuk isha "njeri". Në kohën në të cilën fatkeqësisht jetojmë, përballemi me sfida të stërlodhshme për organizmin tonë. Në pamundësi të parandalimit të tyre, ne buzëqeshim, vuajmë, dashurojmë, urrejmë, jetojmë dhe pastaj pendohemi deri në ditën e fundit të jetës sonë, të caktuar nga Krijuesi Madhështorë ! Thonë: Njerëzit që kuptojnë gjëra të mëdha janë ata që përjetojnë pak lumturi, për të mos thënë fare. Ndërsa ata që jetën nuk e shohin më larg se këpucët e tyre, jetojnë të lumtur thuajse tërë jetën. A nuk quhet padrejtësi kjo ?! Sigurisht që po. Ndaj sot pyeta vetën, po të ishte në dorën time, cilën prej këtyre do ta zgjidhja si mundësi më të mirë jetese? U ndala për ca kohë, strukur në një cep të rrugës dhe mendova gjatë, shumë gjatë..
Pastaj thashë:- Meqë kjo botë nuk është e përjetshme, preferoj të jetoj jetën me vuajtje e zgjuarsi dhe t'i shmangem më të shëmtuarës "Lumturi analfabetiste". Sepse gjithmonë pas një stuhie të furishme me shi, shfaqet ylberi e ca kohë më vonë lind edhe dielli. Por, koha deri te paraqitja në skenë e diellit, zgjat shumë. Kjo do të thotë se për të arritur deri te "dielli" duhet të jesh tejet "i ftohtë" sepse në të kundërten rrezet përvëluese të tij do të të bëjnë hi ende pa tentuar të udhëtosh në drejtim të tij. Mos lejo të të thonë fjalë që nuk i meriton apo të të bëjnë të ndihesh fajtore me fajin e tyre, asesi mos lejo ! Do ta varrosësh vetën pa kurrëfarë dheu. Brishtësia jote do të jetë në favor të tyre dhe ti nuk duhet të bëhesh aq budallaqe sa t'i dërgosh në qiellin e shtatë duke iu dhuruar një kënaqësi marramendëse. Falënderoj Zotin që jam e tillë siç jam tani, siç nuk isha më herët dhe siç do të jem gjithmonë ! Agresive, zemërngurtë dhe e buzëqeshur në çdo kohë (Çoftë edhe pa nevojë).

Vepra te ngjashme
Autori: qendresa selimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per atdheun tim
kosova vendi im a e di sa shume te dua per ty jeten e flijoj a e di sa shume trima u vrane ne ket toke sa gjak ehte derdhur vetem per ty kosove kudo qe te shkoje te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson ty prandaj te dua shume
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Lumturoi familjen ,që të jesh i lumtur ti !
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e hareshme e pranveres. Pranvera nenkupton rizgjimin e qiellit, buzeqeshjen e luleve, zhurmen e zogjve dhe riperteritjen e natyres. Edhe era zgjohet nga gjumi...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i dy boteve
Une dhe bota ime Bota ku jetoja une?? Ishte thjesht perfekte.Une jetoja ne kutizen time te kristalte. Ne ate kutize qe askush e asgje nuk me prekte. Ne qoshe te saj,une….qeshja pambarimisht,lo...
Autori: ona liona · Lloji: Pershkrim · Tema: instrumenti muzikor fyelli
fyelli eshte nje instrument muzikor i cili perdoret nga barijte mund ta gjejme ne madhesi te ndryshme duke filluar nga 18 ne 90 cm she ndertohet prej druri te bushit ,te arres ,por ka dhe nga gypa metalik sidomos prej bronci .Fuelli eshte instrument frymo...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te ...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim
1. Perse? Gjethet e para te vjeshtes kishin filluar te binin . Catia , oborri dhe kopeshti dukeshin fare te shkretuar . Trendafilat e kuq mbjelle buze mureve te viles kishin filluar te thaheshin dale-ngadale.Tashme si per ironi, zoti Grej nuk kishte c...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rregullt i kompjuterit. Persa i perket hobit te pare mendoj se eshte ne te miren time frekuentimi i kurseve. Ato me ndihmojne qe te fitoj njohuri edhe me te z...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: viola gjoka · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Autori: Bleona Aliqku · Lloji: Pershkrim · Tema: Kush jam une ?
Kush jam une ? Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj. Une jam Bleona Aliqku jam nga Kosova nga qyteza e Skenderajt jetoj 3 km nga kjo qytez ne fshatin e bukur qe quhet LLausha kurse mesimet i zhvilloj ne shkollen fillor...
Autori: Eleni · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie. Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet...
Autori: melisa mamurani · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
shkolla ku une studioje eshte nje ndertese 2 kateshe me ngjyragru dhe bardhe. E rrethuar nga hekura rrethues pergjate gjithe pjeses qe ndodhet perball saj. Nje oborr i madh me disa peme ndoher perballe saj. Gjate stines se vjeshtes oborri i shkolles nga...




Komentet e fundit!

Emri: Jetmire
Email: mila-87@hotmail.com
Komenti: Mençuria jote ka arritur kulmin e kjo shihet permes shprehjeve qe i ke perdorur. Te lumt dhe suksese !

Emri: Arbresha
Email: Arbresha17@hotmail.com
Komenti: Sa shkrim i bukur dhe sa fjale te zgjuara nga ana jote Florentina. Te lumte shpirt 👌❤️

Emri: Lesaa
Email: Brolesa-3@hotmail.com
Komenti: Te lumte o vajze e mire se ma bere zemren plot me keto fjale😊👏🏻



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com