Data e postimit: 2014-03-26 11:29:37
Lexime: 5690
Kujdes derrasa eshte e kalbur
Lloji: Pershkrim
Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
Autori: Edwrado Hoxha
Shkolla: Bahri Nela
Klasa: 12b
Qyteti: Tirane
E-mail: eduarthoxha470@yahoo.com


E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te nje adoleshenti. Kete trishtim qe le pas, ai nuk e shikon. Ndoshta jane vete gjurmet qe hedhin trishtim, ndoshta vete gjurmet e kuptojne se kembet e tij po e shpiejne ne gremine. Ai me koken lart, me cigare ne njeren dore e me armen ne doren tjeter ecen drejt ‘rrugeve pa jete’. Ne trurin e tij ka humbur logjika, sinqeriteti, dashuria. Ne trurin e tij mbizoteron cigarja, arma, droga, diskoja dhe vajzat e bukura te cilat kane harruar emrin e tyre ‘’vajze’’. Duke mos harruar edhe masken e zeze ne fytyrat e njoma te ketyre adoleshenteve. Duke pare kete adoleshent qe jeton netet e bukura te rinise: “Pa yje, pa hene, pa enderra te bukura; Jeton ditet pa rikthim duke blere me para vdekjen e tije”. Flas me veten dhe them: “Ne vend qe te tremben njerezit nga vdekja, trembet vdekja nga njerezit”. Ja, kjo eshte shtepia qe ne vizitojme dhe ikim duke lene pas gjurme. Ka gjurme te cilat as shekujt nuk I zhdukin por ka edhe te tjera qe humbasin menjehere pas largimit te ketij udhetari. Kjo eshte bota ku ne jetojme dhe “kujdes bir, derrasa eshte e kalbur” qene fjalet qe dilnin nga goja e nenes sime me sy te perlotur, me ankth e me ze te trishte.

Vepra te ngjashme
Autori: Esmeralda Ismailaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Gjurme
Te lesh gjurm ne jeten e cdo personi nuk eshte e leht por eshte e bukur . Gjurmet jane te thella ndaj ngelen gjate ne mendje , risillen ne kujtime tona , here na lumturojn e here na trishtojn . Ka nga ato gjurme qe len plag ne shpirt , mezi sherohen , ...
Autori: Melisa Thaqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Si i kalova pushimet verore
-Pushimet verore kete vit per mua,ashtu edhe si vjeteve tjera , kane qene pushime te bukura dhe me plot lumturi.Une me anetaret e familjes kete pushim e shfrytezuam,pra,te clodhemi nga periudha e gjate mesimore dhe qe te kemi mundesine,te vizitojme ndonje...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Leter · Tema: Flas Me henen
Flas me henen ne erresiren e nates kur nuk shifen gjurmet e njeriut kur nuk mund askush ta pargjykoj heshtjen time i vetmi qe mund te me degjoj eshte Zoti dhe te vetmit qe i shoh jan hena dhe yjet per rreth saj ah sa kam per te folur, me dhimbjen e t...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Hartim · Tema: Adoleshenca
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Eshte po ajo periudhe ne jeten tone qe as nuk e di se kush dhe ku je.Cdo gje qe na rrethon na duket si nje mbeshtjellje e zeze qe ta merr shpirtin.Ndihesh hi...
Autori: klara noku · Lloji: Poezi lirike · Tema: Histori reale e jetes se nje shkrimtar te famshem
Nje melodi kolapsi po vallezon epshin,pasionin dhe vdekjen kerkon partneret e saj gjithkah jane shperndare e ne luginen e djeshme pranvera eshte vrare Ja keto nota ne pentagrame erresire veshin sebashku nje petk djallezie nje petk qe shetit zvarre...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: koronavirusi
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pushtuan vendin. Vdekja po na kalon para sysh dhe semundja eshte bere mbreteresha e vendit,ka vendosur kuroren. Ngado ka rene nje qetesi e madhe. Valle ps...
Autori: Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qyteti im
Mbi guret e argjendte te qytetit,hena po derdh shkelqimin e saj.Mbi ujin e qete te lumit yjet kane zbritur dhe jane ulur ne fundin e tij.Tomorri ka veshur pallton e rende e te bardhe. Pishat si vashezat e bukura te qytetit,ruajne elegancen duke u p...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Shqiponja · Lloji: Romane · Tema: Zhgenjimi
Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai vetimthi duke lene pas zhgenjime pafund qe shoqerohen me lote te shpirtit.Jam lodhur tek sa ndjek me ankth pa pushim tik taket e saja duke pritur se ne nje cas...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MESUESJA
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jeti...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra.
Qielli po erresohet e nata vjen dalengadale, nga jashte dritares dalloj detin vale-vale. Prej ajrit te fresket qe mushkerite me gjalleron, ndjej se perbrenda nje eufori me zgjon. Sa here rrugen pergjate bregut jam duke bere, vezhgoj gjurmet...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...




Komentet e fundit!

Emri: ergilatalo
Email: ergilatalo@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com