Data e postimit: 2015-11-07 17:48:39
Lexime: 12943
Pylli I lulezuar
Lloji: Pershkrim
Tema: Pylli I lulezuar
Autori: Ajla
Shkolla: School hight
Klasa: 8d
Qyteti: Amerike
E-mail: ajlayll@hotmail.com


Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli eshte vete jeta jone prandaj mbroje.

Vepra te ngjashme
Autori: gisel gorani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pylli
Pyll,o pyll i dendur cfare magjie fsheh ti? Nje drite...
Autori: Leorenti · Lloji: Tregime per femije · Tema: Ne kete tregim eshte ngjarje e vertete...
Nje dite prej ditesh isha duke shkruar ne pyll.Partritur e gjithe pylli morri flake.Une menjehere vrapova per ti lajmeruar prinderit.Une erdha te prinderit dhe i tregova: - Mami dhe Babi e gjithe pylli morri flake. - Menjehere , thane te dy prinderit.. ...
Autori: Egla Hasula · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: *Pranvera*
Pranvera Erdhi pranvera plot me lule shqerra e lule të tjera plot me gëzim e lumturi Oh sa bukur, bukuri. Dallëndyshja erdhi fluturim, rritet bari, vishet pylli me blerim Dhe në lëndina plot fëmijë mbledhin lule me dashuri, lule plot ...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezi per nenen
Te duam shume nene pafundesisht nga zemre jone je me e shtrenjta ne bote diamant me rreze drite Je ti ajo qe na rrite Je ti qe shuan zjarret je ti ajo qe jep dashurin e madhe je ti ajo qe n...
Autori: ersa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pylli i masakruar
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet per interesat e tyre.Me kete veprim ato prishin habitatain e shume gjallesave qe jetojne aty.🌲☘️🍀🌳🌿🍃.Ne nuk duhet ti presim pyjet por te ...
Autori: Brinilda Kertolli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet
Stinet Katër stinët e krrusura, ecin e ndrrohen pafundsisht Mbyllet viti, fillon tjetri, e kështu çapitemi në pafundsi... Si buall i palodhur, mpreha pendën në letër sinqerisht Dhe doja që me afshin e shpirtit, t'a falj...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: marjo dervishanji · Lloji: Poezi lirike · Tema: pranvera
Kaloi dimri, erdh pranvera me lulezim. Erdh lejleku, dallendyshja fluturim. Rritet bari, vishet pylli me blerim. Hapet zemra e femijeve plot gezim. Dilni, dilni t gjihte perjashta pa pertim: Mblidhni lule malit, fushes me nxitim. Po dhe nje gj...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta prane televizorit
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot programe te larmishme,me filma,emisione,cat LIVE e deri tek telenovelat.Nje shumellojshmeri e programeve qe mundeson televizori ka terhequr shume njerez pas tij...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: Sofi Musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Naten ne pyll
Naten ne pyll, eshte shume qete dhe bukur. Aty shndrin kurdohere nje yll, dhe xixellonjat ndrisin si flutur. Ne pyll degjohen tinguj ngacmues, por mos kini frike. Pylli eshte gjithmone ftues, ndaj ejani ta eksplorojme te gjithe.
Autori: Orges Tori · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Sorkadhja ime
Sorkadhja ime Po sec mu gjind nje sorkadhe Ne mes ktij pylli plot mister, Ma t’bukuren,at sorkadhe pashe. Me thjeshtesin e saj Zemren ma pushtoi, Me syt e saj Erresiren ma ndricoi. Sec mu duk nje gje e dyshimt Ne ket pyll magjepes, Por...
Autori: Mikela.DRK · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Ditelindja e nenes(ne shumes)
Mbretëresha jone gezuar ditelindjen. Të urojme edhe 💯 vite të tjera, të lumtura, të mbushura plot dashuri, fat, e mbarësi. Ti e di që për ne je shtylla e jetes, dhe na ke ndejtur pranë gjithmonë, na ke këshilluar na ke mesuar, na ke kritiku...




Komentet e fundit!

Emri: henribruci
Email: henri.bruci@gmail.com
Komenti: Bravooo Ju lumtë Shumë bukur

Emri: Henribruci
Email: Henri.bruci@gmail.com
Komenti: Ju lumtë shumë bukur vetëm vazhdoni suksese!

Emri: henribruci
Email: henri.bruci@gmail.com
Komenti: Shum bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com