Data e postimit: 2016-02-25 20:14:18
Lexime: 2828 |
-Ti rrisë dhe edukojë me ndjenjën e respektit ndaj njëri-tjetrit.
-Të kultivojë besimin te Zoti dhe dashurinë për njeriun.
-Ti ushqejë me dashurinë për atdheun.
-Të respektojë të drejtat e fëmijës.
-Të sigurojë një edukim sa më të...
|
"Kishim humbur që të dy në pyllin e një epoke mizore kalimtare;të humbur në dashurinë tonë të absolutes,[...]paganë mistikë,të mbetur pa katakombe dhe Zot..."
|
Sa me fat jam apo jo ? Kurr skam qen vetem , gjithmon ka qen aty dikush per mua qe me ka mbeshtetur e me ka ngushelluar , kurr sme kan len vetem, kur sdo me len, ma kan premtuar dhe un e di se ata e mbajn premtimin, se ata nuk zhgenjejn ata nuk tradhtojn ...
|
Nje gje e re mund tia humbi shkelqimin te vjetres po ama jo vleren.
|
"Librat më të dobishëm janë ata ku lexuesit e bëjnë vetë gjysmën e punës..."
|
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më të çmuarën ndër të gjitha : mungesën. E kisha të pamundur të bëja pa ty : edhe kur të takoja e shikoja,vazhdoje të më mungoje..."
|
kjo eshte nje mendim dashurie pra dashuria eshte gjithcka si intereson se kush eshte apo kush je vetem dashuro vetem dashuro ska rendesi cfar moshe ke i madh apo i vogel por dicka eshte dashuria nje thenie per ate qe do stilin e kom high rruges eci slow k...
|
|
"Miqësia i dyfishon gëzimet dhe i përgjysmon dhembjet"
|
|
burrit mos i shiko gunen po punen
i zoti nxjerr gomarin nga balta
|
Per nje lidhje te sinqerte e vetmja gje qe ushqen dashurine eshte besimi ne partneritet.Me pak fjale por me shume vlere."Faleminderit"
|
Ndonjeher ne njerzit duhet te pyesim veten se pse po vuan ky shpirti yne dhe nuk planifikojm te kenaqemi ta zevendesojm kete vuajtje sepse pa sherim te shpirtit te njeriut ai fillon te avullohet ,pse jo te zevendesojme ate vuajtje me neuroza qe te zgjasim...
|
"Një libër materializohet vetëm nëpërmjet leximit."
|