Data e postimit: 2012-10-28 03:32:26
Lexime: 10164
gjakmarrja
Autori: blerim mani
Lloji: Ese argumentuese
Tema: gjakmarrja
Shkolla: vajdin lamaj domje
Klasa: 10c
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate kohe funksiononte si ligj.

Vepra te ngjashme
Autori: Diellza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Semi-Maturantat
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi harru shokt e shoqet e mija , Qe mas ores 6-të s`dishum me shku te shpija . Menimi per ket fund nuuk koka i let... Mo nuk na bashkon mengjesi ores 8 n`oborr ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mamaja dhe Babai im
emi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na ben ...
Autori: Ismail · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Letersi 10
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini vet e do vij koha qe do shkoni lart r me lart e sdo dini te beni nje ese me 15 fjali e jo mo me 50 e 100...👍
Autori: eralda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit
luftra ka pasur gjithe kete kohe turqit dhe osmanet deshiruan qe te na e merrin shqiperine tone te dashur shqiptari ka luftuar me shume mund dhe kurre nuk eshte gjunjezuar vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une pas karantine.
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: Klaudjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria te fal guximin per te thyer tabu te mjedisit social dhe te vetvetes
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam falur gabime te pafalshme , kam len pas gjithcka , kam lenduar , jam lenduar, kam zhgenyer, gjithnje kam vepruar sipas momentit . Kam qeshur kur nuk duhej...
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
Autori: Ani bukuroshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Naze
O MOJ NAZE . Nazja ime zemren ma ke bere me dhimbje .Une te dua dhe ti me do atehere pse sme kerkon.Je e embel je si mjalti dhe pse je pak lozonjare une do te te dua gjithmone.As ne kete shkrim s mund ta shpreh dashurine per ty .Te lutem me fal nese te ka...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: knaqesia per dimrin
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...




Komentet e fundit!

Emri: andeta
Email: andet_deta@gmail.com
Komenti: ju lutem tregoni ni esse per gjakmarrja se me duhehet per neser ne mesim

Emri: alexandra
Email: thedemonoheaven@gmail.com
Komenti: a sa e bukur kjo,kopje si theniet e Nardit

Emri: koti
Email: koti@hotmail.com
Komenti: ja ke fut kot plako

Emri: Anisa
Email: anianisa0@outlook.com
Komenti: Shum kot

Emri: fggggggg
Email: gjkdty@ilhyug.com
Komenti:

Emri: djali
Email: laertometko@hotmail.com
Komenti: gjakmarrja per mua duhet te ekzistoj /muh

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: tani ne e dime se cfare eshte kanuni....dhe kjo nuk eshte ese se si ne vit te pare qe jemi dihet qe eseja eshte shuuummmme e gjate por me like..

Emri: Aida
Email: aida14071985@yahoo.it
Komenti: Kjo nuk eshte nje ese. Eseja si rregull ka nje hyrje, nje zhvillim dhe nje mbyllje....

Emri: Gili
Email: Gilberta2013@gmail.com
Komenti: Shume e shkurter per nje nxenes te vitit pare?!

Emri: kristianna anna
Email: kristianna_anna@yahoo.com
Komenti: ese e lezetshme


Emri: eriselda
Email: selda95@yahoo.com
Komenti: likeeee

Emri: nestor
Email: nesi97@albaniaonline.com
Komenti: eshte ese e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com