Data e postimit: 2016-01-31 16:50:56
Lexime: 7876
"Edhe unë kam zemër"
Autori: Xheni Miho
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Dashuri midis njerzve
Shkolla: Pilo Prifti
Klasa: XI-A
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellore që adhurojmë ta shohim duke qëndruar mbi ne si mburoj e but dhe e lagësht Dashuria që kemi për natyrën, na thotë se edhe një lule e vogël e sapoçelur ka nevojë për buzëqeshje. Kur mbajmë në dorë pikën e parë të ujit që e shton ritmin si shpejtësia e frikës. Adhurojmë gjithë send që na rrethon dhe i japim jetë. A mos vall jemi qenia më e ndjeshme ,dhe më humane që ekziston ? Jemi ata që japim jetën për njerzit e zemrës. Ata që dhurojmë gjënë më kryesore të tonën,pra gjakun për ti dhënë jet dikujt që është duke e humbur atë. Herë mirë e herë keq ,falim fajet tona si asnjë tjetër. Bëj mirësi, fal pakëz dashuri për të cilën bota është e etur për këtë. S'dua të shohë më masakra ,as dhunë, jo më sharje kurr më vuajtje. Zemra nuk ka faj të vuaj nga veprimet që ti bënë. Jepi asaj atë që meriton. Ju lutem ju të gjithëve të më dëgjoni. Jeni gjëja e vetme që mundeni të më kuptoni dhe të ndryshoni botën. Ju e keni botën në dorë. Mos i uro të keqen askujt por fali dashuri gjithëkujt. Është tepër e lehtë të bësh e të shikosh një sy që qan e që loton. Nëse e bënë ti s'je më njeri, sepse njeriu ka zemër dhe e përdordor atë. E quan veten të aftë, i thua vetes forca. Jo.. kurr më, nuk dua të deëgjoj asnjë të tillë. Jam e sëmurë, e vrarë nga këto vepra "ç'njerëzore". E do të them nëse je i aftë mos luaj me jetën e tjetërit duke e bërë veten të lumtur. As lumturi nuk e quaj , pasi është diçka që e ke vjedhur me urrejtje. Por jo mik i dashur, jo më urrejtje,ajo është fatale ,e pa strehë për të jetuar me ne. Dhe para se ta bëshë këtë, shumë mirë kujtohu. Kujtohu se njeriu ka vetëm një zemër dhe jo gur që nuk thuhet kurrë. Kujtohu që edhe ti vjen nga e njëjta hapsirë. Merrni frymë në të njëjtin ajër. Vetëm se shpirti yt është i mbushur nga ligësia po i ndërton ti . S'ka faj zemra jote e varfër që ti atë e dërrmon me ato gjeste që s'kan jet . Ktheje njëherë kokën mbrapa dhe kujtohu që s'mund të jetojmë më me dhunë , me vrasje , urrejtje , me pa drejtësi , me tragjedi gjithmonë edhe më të rënda. Atëherë , në qoftë se je i aftë dhe i fuqishëm provoje të bësh buzët e dikujt të qeshin . Bëji syt e botës të shkëlqejnë lumturi . Nëse bota do të ishte kështu s'kamja do të zhdukej , vjedhja do te harrohej dhe te njerëzit do të mbizotëronte shpirti i lumtur e buzëqeshja do të merrte jetë . "Fal dashuri edhe ti që bota ime dhe e jotja të bëhet nji".

Vepra te ngjashme
Autori: Warmth · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese pershkruese per Nene Terezen
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur bota.Nene tereza ishte gjithmon e gatshme te degjonte problemet e te tjereve ose te ndihmonte njerezit.Ne fakt ajo ishte shume bujare dhe tmd ndihmonin njer...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Teatri dhe jeta
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...
Autori: Åĺï§ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kultura
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e kultures nis qe nag vatra familjare dhe me pas ne shkolle, por pjesen me te madhe e merr gjate jetes.nje njeri nuk quhet i kulturuar thjesht sepse ka mbaru...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te tere pas vetes. Ai kalon shume periudha e ngjarje te ndryshme gjate gjithe jetes. Si cdo qenie tjeter e gjalle, lind dhe ne fillim e gjithe dashuria dhe vem...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...
Autori: ERVISA FUSHA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu...
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mami..
A me do mua? Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ne jete,une e di mami koheve e fundit ndihem shume e pashprese dhe inatin te cilin e kam me te tjere e heq ne ty,ndersa ti me ata syte e tu qe lotet her pa...
Autori: pamela pami · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste ku...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dëshira për tu bërë shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: BLERTA SINANAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: DASHURIA NDAJ MOTRES
MOTRA PERSONI ME I MIRE QDO SEKRET MUND TJA TREGOSH SEPSE AJO ESHTE E SINQERTE E MIRE ME MUA ..SOT PO FLAS PER TE ME NJE NDJENJE MOMENTALE POR TE PAHARRUESHME BUZEQESHJA E SAJ TE DHURON LUMTURINE E ZEMRES QE NUK NDALET ASNJEHERE. ZJARRI I SE VERTETES QE T...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: lilis_px · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasojat e vullkanit
Nje pamje permes se ciles tregohet nje grua e gurezuar mes hirit dhe llaves se vullkanit Vezuv tregon vuajtjen dhe fundin e saj te trishtueshem.Nje mendim qe me vjen ndermend eshte se sa shume njerez si ajo grua kane patur te njejtin fat.Shume njerez dety...
Autori: Ronela koçi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic paguhet flini per hir te idealit.
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rrezon nuk do te thote qe ti nuk do te ngrihesh perseri. Nje liber flet shume pak, thjesht tri etapa: mendoje, punoje dhe realizoje. Te jetosh eshte ndjesia ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com