Data e postimit: 2016-01-20 15:05:46
Lexime: 3172 |
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes duke kthyer gjallerine,harene dhe lumturine gjerave dhe njerzve.Dielli eshte bere me i ngrohte dhe rrezet e tij kane larguar inatin e reve dhe ato rralle kuj...
|
Objekti im me i dashur i femijerise eshte arushi Alvin.Ai eshte miku im me i mire edhe pse nuk eshte i gjalle.Ai eshte nje arush i vogel me gezof shume te bute . Ka dy sy te vegjel te ndritshem dhe nje bark te madh
Pervec te qenit i bute dhe i lezetshe...
|
Kush jam une ?
Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj.
Une jam Bleona Aliqku jam nga Kosova nga qyteza e Skenderajt jetoj 3 km nga kjo qytez ne fshatin e bukur qe quhet LLausha kurse mesimet i zhvilloj ne shkollen fillor...
|
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht .
Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
|
fyelli eshte nje instrument muzikor i cili perdoret nga barijte mund ta gjejme ne madhesi te ndryshme duke filluar nga 18 ne 90 cm she ndertohet prej druri te bushit ,te arres ,por ka dhe nga gypa metalik sidomos prej bronci .Fuelli eshte instrument frymo...
|
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
|
Ai Sy...
Noshta dicka e re apo thjeshte nje ndryshim i vogel i rutines tone , na ben qe te nisim nje kapitull te ri. Heren e pare ,qe shkela ne ate porte te re ,por qe per mua ishte gjigande,isha thjeshte nje nxenese ,qe dukesha si nje loder ne pa...
|
KENDIMI
PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE PREFESIONISTE DHE KJO PER MUA ESHTE ENDERR DHE SHPRESOJ SE DO TE RRIKTHEHET NE REALITET KJO ESHTE DESHIRA IME ME E MADHE.
KENGEN UNE NGANJEHER MENDOJ SE E ...
|
lulja ime e preferuar
meq ne pranver kemi lule te llojllojshme me shum
ngjyra qe disa prej tyre jan luledielli lulevjololce
trendafili i kuq e shum te tjera .Njera qe me
pelqen me se shumti eshte trendafili i kuq sepse ka nje
arom shum te mir dhe n...
|
Sa te bukur jane liqenet!!
Ne te jetojne qindra e mijera kafshe ujore. Ne te shihet pasqyrimi i jetes..Buze liqenit shetisin njerzit dhe marrin fryme lirisht. Freskia e ujit gjate veses se mengjesit te ben te ndihesh mire e te frymzon per te ardhemen. A...
|
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
|
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
|
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit shqiptar.ajo eshte vlersuar si vepra me madhore e kombit shqiptar,ajo per me teper eshte quajtur nje epos ballkanik vepra me e unitizuar e origjinalitetit ...
|