Data e postimit: 2016-01-16 16:37:14
Lexime: 232158
Ese per atdheun
Autori: LunaBeta
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Atdheu im
Shkolla: Rilindja(Kavaje)
Klasa: 7B
Qyteti: Kavaje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqiperi e di se atdheu im eshte Italia. Vendi ku kam mesuar te flas dhe te hedh hapat e para drejt nje te ardhmje te gjate. Edhe nese udbetoj jashte atdheut tim malli per te nk me shuhet ,madje ndodh e kunderta malli im per te sa vjen dhe rritet me shume. Atdheu eshte shtepia ime, eshte si nje nene e dyte per mua. Prandaj asnjehere mos e harroni atdheun tuaj, dhe kurre mos flisni keq per te.

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
Autori: anonim · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shteti
ti o shtet shtet idjot pse dicka nuk ben taman e po une me ke po flas sikur kushh me degjon po ben kot sikur shikon por te gjithe e dine qe mashtrimin e ke si buka e mengjesit
Autori: Bajram Gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ese Kujtuese
E kujtoj edhe sot at dit kaq , Te sikletshme Ku familjet shqiptare u vrane , ku femijet Mbeten jetim pa shtepi e prinder , e Shum persona u bën heronjt tanë te cilet dhan jeten e tyre per qlirimin dhe lirin te atdheut ton. Keta deshmor edhe pse te pakt...
Autori: Ana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Arti
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te ...
Autori: erizarta zera · Lloji: Ese vleresuese · Tema: une kam nevoj per mbrojtjen e prindit
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e vertete te jetes. por cdo njeri lind ne nje familje ku aty mesoj te edukohem mesoj te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here me ve ne prove. dhe keto prova jan ...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre. Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
Autori: Yllka · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Halla ime
Nuk do te besoja kurre qe ty do te shkruaj ne shkrim.Jo qe nuk e meriton.Dije qe pa filluar ende te shkruaj,te them ty se te dua.Ti me thua'se je motra ime,tani me kur dalim te shetisim,kur ecim,kur qajme,kur qeshim une jam me ty dhe ti me mua'.Ti je nje ...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Madheshtia e figures se Skenderbeut.
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesh...
Autori: anto · Lloji: Ese vleresuese · Tema: c eshte pendimi
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia bejme vetes kete pyetje? eshte nje pyetje qe ndoshta kure nuk do tia marim pegjigjen. disa njerez thone provoje,jetoje pastaj thuaj ate qe mendon.ndoshta kjo...
Autori: Orgittooo (Bjorddi) Pillati · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderit e mi jane me origjine shqiptare , mua me rrihet me shume ne vendin ku kam lindur . Sa vjen edhe me shtohet me shume malli per Greqine. Nuk me intereson t...
Autori: Louis ...com · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Fjala
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
Autori: Anxhela anxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje familje e madhe
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese e nje kombi ku paraardhesit tane derdhen gjak,ku nenat derdhen lotin, e ku femijet u bene burra per te mbijetuar.Jam I vecante sepse vendin tim e karakte...




Komentet e fundit!

Emri: goni
Email: bravo@goni.com
Komenti: shum bukur

Emri: vitto
Email: vitorededaj2020@gmail.com
Komenti: nje shprehja e dom gjergjit ju kuptoj qe largoheni ju vlersoj nese rrini

Emri: Anna
Email: An. Sket@ fert. Com
Komenti: Ju jeni me te miret💋💋💋💞💞💞

Emri: melisa fejzullahu
Email: fejullahu2013@gmail.com
Komenti: bej nje ese per shqet e mia te lutem /

Emri: melisa
Email: fejullahu2013@gmail.com
Komenti: mua me pelqen atedhu se kam lidur dhe jam riturr

Emri: Mal Batusha
Email: malbatusha75@gmail.com
Komenti: Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqiperi e di se atdheu im eshte Italia. Vendi ku kam mesuar te flas dhe te hedh hapat e para drejt nje te ardhmje te gjate. Edhe nese udbetoj jashte atdheut tim malli per te nk me shuhet ,madje ndodh e kunderta malli im per te sa vjen dhe rritet me shume. Atdheu eshte shtepia ime, eshte si nje nene e dyte per mua. Prandaj asnjehere mos e harroni atdheun tuaj, dhe kurre mos flisni keq per te.

Emri: Mal Batusha
Email: malbatusha75@gmail.com
Komenti: sume pldh mundohu me shume shiko drejt shrimin beje me te gjate dhe me te bukur h

Emri: denisa koci
Email: kocidenisa@tre.net
Komenti: mua me plqen shume .te lutem nxirr nje proze per atdheun se me duht/

Emri: bob
Email: bobllesho@gmail.com
Komenti: kot fare fuck you

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Eshte pa pike lidhje! Mua me duket kot fare qe te tregohem e sinqerte. Eshte ne shqip keshtu qe mos e permend fare Italine ok? Ka dhe te tjere ne klase te 7 dhe qe e bejne 1000 her me te bukur dhe me te gjate se ty! Flm per kohen! Shume por shume kot! Pse shkruan shqip per Italine ti? Nuk eshte dhe nuk quhet ese! Shko njehere te eset per atdheun dhe shikoje se sa mire i bejne ato. Me mire se sa ty e bejne! Do ta postoj nje ese per atdheun ketu nje dite dhe shikoje ti se sa 10000 here me te mire se sa ty e bej. Ke per tu mahnitur e do ndihesh shume e kenaqur se e bej jo njeqind por nenteqind e nentedhjete e nente bilion me mire se sa ty. Faleminderit per kohen!


Emri: ami
Email: ami@gimail.com
Komenti: Bej nje ese per mua

Emri: irsa
Email: irsaloqi00@yio.int
Komenti: /pbeni nje poezi per mamin ju lutem

Emri: arber
Email: arberjesi21@tre.net
Komenti: o trape ose o trap e keni bo pa lidhje ooo sben

Emri: Rita
Email: Ritashahini001@isa.int
Komenti: Mami im eshte mesuese Letersije dhe me the se kjo ese nese mund te quet ese nuk kishte kuptim fare. Te lutem mund ta beni per mua nje ese per flamurin, por te bukur. Mirupafshim......

Emri: MIRA
Email: MIRASALI21@TRE.NET
Komenti: EH EDE ME PELQEN EDHE SME PELQEN ME DUKET PAK SI PA LIDHJE. MUND TE KISTE QENE ME E BUKUER. PERPIQUNI ME SHUME .

Emri: Armila
Email: Armilabaqi087@live.com
Komenti: SHUM PO SHUM PO SHUM KOT

Emri: ina
Email: ina.dada@gmail.com
Komenti: pse shkruan shqip per italine ti?

Emri: Hi
Email: Hi@ gmail .com
Komenti: Hi

Emri: kween
Email: kween@gmail.com
Komenti:

Emri: anitta
Email: anittamuito@gmail.com
Komenti: qeke kput me gjith kete ese


Emri: O LLAQIHIQIKUFJET
Email: OLLAQIHIQIKUFJET@gmail.com
Komenti: TA DUAMM ATDHEUN JO VETEM KUR VIJNE SERBETTT

Emri: O LLAQIHIQIKUFJET
Email: OLLAQIHIQIKUFJET@gmail.com
Komenti: TA DUAMM ATDHEUN JO VETEM KUR VIJNE SERBETTT

Emri: papiklidhjeje
Email: papiklidhje@gmail.com
Komenti: Eshte pa pik lidhje! Mua me duket kot fare qe te tregohem i sinqert. Eshte ne shqip keshtu qe mos e permend fare Italine ok? Ka dhe te tjere ne klas te 7 dhe qe e bejn 1000 her me te bukur dhe me te gjate! Flm perkohen

Emri: era
Email: era@gmail.cpm
Komenti: its ok

Emri: kot
Email: kot@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: shumpalidhje
Email: shumpalidhje@hotmail.com
Komenti: shumpalidhje

Emri: genti
Email: genti@hotmile.com
Komenti: shum bukur

Emri: katerina novaku
Email: katerinanovaku@live.com
Komenti: +/3

Emri: katerina novaku
Email: katerinanovaku@live.com
Komenti: +/3 love. te dua atdhe

Emri: katerina novaku
Email: katerinanovaku@live.com
Komenti: +/3 love. te dua atdhe


Emri: katerina novaku
Email: katerinanovaku@live.com
Komenti: +/3

Emri: Haqif
Email: blinlea@gmail.com
Komenti: Hahahhahahahahahahahhahahahahahah pldh

Emri: luan
Email: luan@hotmail .com
Komenti: Shum mir

Emri: orlen
Email: orlen.hyra@yahoo.com
Komenti:

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: do ta vlersoja me shum po te ishete pak me gjat ee/ / pls

Emri: hasan
Email: tahip@lala.com
Komenti: pa lidhje

Emri: hasan
Email: tahip@lala.com
Komenti:

Emri: oltion
Email: oli-pllumi@hotmail.com
Komenti: ishin shum te bukura me pelqyen shum.

Emri: paula.mucollari
Email: paula.mucollari@gmail.com
Komenti: mund te ishte edhe me e gjate eseja per atdheun

Emri: bessa
Email: besa@daka.com
Komenti:


Emri: endi
Email: endi_rraci@outlook.com
Komenti: /

Emri: enerik
Email: enerikfasho3@gmail.com
Komenti: eshte nje vepere shum e bukur

Emri: ska,rendesi
Email: an.feel@tre.net
Komenti: nje ese me te gjate do e vleresoja

Emri: mia
Email: aourel_meta@hotmail.com
Komenti: yay/ bravo

Emri: ana13
Email: ana.anna407@yahoo.com
Komenti: uauau so nice brawoo

Emri: bloom
Email: bloom.gmail@bom.bom
Komenti: ceshte kjo pyetje idiote. edhe kopeshti e di kte pergjigje.

Emri: elda gjoni
Email: eldagjoni74@gmail.com
Komenti: poooo

Emri: nazlije ajeti
Email: moni-ajeti@hotmail.com
Komenti: po mua me pelqejn shum dhe une mendoj qe njeren e di permendsh dhe e dua atdheun deri ne fund dhe kur jam pran saj une jam e lir shume

Emri: elisa
Email: istrefielisa@gmail. com
Komenti: Shum bukir

Emri: arbi xhuti
Email: arbixhuti@yahoo.com
Komenti: kjo ese eshte shume e bukur dhe mbart nje mesazh domethenes.


Emri: besarta rexhepi
Email: besartarexhepi9@hotmail.com
Komenti: qdo njeri e ka mall atdheun une po flas perveten qe une jetoj ne amerik por vendlindja ime esht ne kosov aty ku u rrita kalova qdo te mire apo te keqe une kam shume fjal per vendlindjen time une nuk i shhkruaj sepse letra mund te griset ndera guri mund te thehet po ku ku i kam ne zemren time kujtimet me te mirs te vendlindjen por nedhe diqka me mungojn shoqet shoket gjdo gje qe kam perjetuar me ta

Emri: besarta rexhepi
Email: besartarexhepi9@hotmail.com
Komenti: qdo njeri e ka mall atdheun une po flas perveten qe une jetoj ne amerik por vendlindja ime esht ne kosov aty ku u rrita kalova qdo te mire apo te keqe une kam shume fjal per vendlindjen time une nuk i shhkruaj sepse letra mund te griset ndera guri mund te thehet po ku ku i kam ne zemren time kujtimet me te mirs te vendlindjen por nedhe diqka me mungojn shoqet shoket gjdo gje qe kam perjetuar me ta

Emri: ehfaethdet
Email: jakupmhidhi@live.com
Komenti: hahaha

Emri: Mario
Email: tuci9857@gmail.com
Komenti: bukUR

Emri: benjamin
Email: beni-zog@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: esma
Email: artamaloku@gmil.com
Komenti: mendimi im eshte se este shum e bukur dhe e mencur

Emri: Paola
Email: PaolaCoku@hotmail.com
Komenti: Shum bukur eseja por atdheu nuk eshte si Italia por si venhi ku ti ke lindur e je rritur

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: / like you

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: like you

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: like you



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com