Data e postimit: 2015-12-24 15:49:15
Lexime: 11046 |
nene tereza
te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri i saj i vertete eshte ANJEZA GONXHE bojaxhiu.Ajo eshte vleresuar ne shume vende te botes per bujarine e saj qe kishte ndaj te varferve kryesisht . NENE TE...
|
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
|
Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te vleresoja per keto 7vite me ke mbeshtetur ne ditet me te veshtira te jetes time ku mendoja se do isha e vetmuar dhe do rrija vetem si peshku pa uji.Por jo ...
|
E kujtoj edhe sot at dit kaq , Te sikletshme Ku familjet shqiptare u vrane , ku femijet Mbeten jetim pa shtepi e prinder , e Shum persona u bën heronjt tanë te cilet dhan jeten e tyre per qlirimin dhe lirin te atdheut ton.
Keta deshmor edhe pse te pakt...
|
Nena ime
Nenen time e dua
si me do ajo mua
dua ta respektoj
sdua ta harroj,
te mirat e saja
gjithmonë do ti kujtoj.
Ndonjeherë me ka qortuar
dhe fillova te qaja
kur shikova atë, iu
mbushen sytë me vaj.
Me ka perqafuar, sme
ka lene m...
|
Nënë po filloj aty ku loti përkëdheli faqen tënde teksa dëgjoje të qarën time të parë, aty ku buzëqeshja mposhti dhimbjen dhe gjuha jote falenderoi krijuesin. Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën...
|
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
|
Vjeshta eshe stina me adhurueshme per mua qdo gje ne te shendrrite.me pelqejne ditet me diellin qe rezonanembane me ngjyren e kuqrremt qe gjendet ne qielline adhurueshem..
Parqet jane vendete qetesise ,jane me te bukura gjat kesaj stine gjdo kend i t...
|
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje njeri mundohet te ngreje lumturine e tij mbi dhimbjen e shpatullave te dikujt tjeter. Perse nuk mund te shikosh punen tende? E dini qe vetem Zoti gjykon.
|
Autori:
Semi Cela
·
Lloji:
Ese vleresuese
·
Tema:
Ku takohet dhe ku ndahet vepra e Fishtes me krijimtarine popullore.
Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por edhe me pas.Origjinaliteti i Fishtes por dhe menyra se si i krijonte dhe i trajtonte veprat e tij e ben ate nje personalitet te pavdekshem.Ne saje te krij...
|
JAM E LUMTUR QE KAM FEN ISLAME JAM E LUMTUR QE KAM ZOTIN ALLAHUN TIM VETEM NE TE BESOJ AI ME KA FALUR DHE AI DO TE ME MERR VETEM TEK AI MBESHTETEM VETEM TEK AI LUTEM DHE SHPRESOJ QE TE GJITH MUSLIMANET TE SHKOJN RRUGES TE MIR DHE RRUGES TE ALLAHUT NESE DE...
|
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumturia jote mposhti dhimbjen.Nuk mund te kujtoj,por di te imagjinoj veten ne krahet e tua,teksa ti me falje ngrohtesine qe askush vec teje nuk mundet te ma ...
|
Zgjohem ne mengjes me perkedheljen e mamase sime,dhe me pelqen kur ajo me perkedhel me duart e saj te arta dhe te buta.Zgjohem ne mengjes me kete perkedhelje dhe dita me ecen mbare.Perkedhelja e mamase sime me ben sikur jam me krahe.Kaq shume gezohem kur ...
|
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje
qe kur I degjonje mendojne se c na duet historia.Por gabohen.E shkuara tregon vlerat e popullit tone.Nje popull pa historine e tij eshte si nje lule qe kur nuk ujitet vy...
|