Data e postimit: 2015-12-14 19:07:03
Lexime: 21102 |
une mendoj se mesimi i gjuheve te huaja pervec se pasuron njohurite e njeriut eshte edhe mundesi praktike per komunikimin jashte vendit.ne na duhen gjuhet e huaja sepse jetojme ne nje bote ku gjuhet e huaja jane prioritet dhe uk mund te kuptohesh me njere...
|
Muzika ?? Eshte e vetmja gje qe te qetson dhe e vetmja gje qe te ben te ndjehesh mirë. Muzika eshte e thjesht kengon 2-3 min dhe pastaj fillon kenga tjeter . Te them te drejten muzika eshte jeta ime . Ne te ardhmen synoj qe me muzik te arrij kulmin dhe t...
|
jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron te jetuarit,jam duke humbur ne nje erresir te erret,jam duke shendritur ne nje shendritse te ndritur,jam duke menduar mendimet qe me kan Ofruar afer mendjes...
|
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi.
Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe.
Disa n...
|
Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri peer ata qe s'e mesojne eshte nje miister qe duhet njohur Sigurisht ... Un librin e quaj ''Plotesimin E figures Te Nje individi'' Duke Mesuar Librin mund...
|
21 shtator te vit 2001 ne NEW YORK ndhodhi nje fatkesi qyteti ishte krejt qet.Pas 2 minutash nje avion godet kullen e pare.Gjorge bush kishte shkuar vetem te nje kopesht femijesh dhe e kishin lajmeruar se avioni kishte goditur kullen e par.Gjorge bush ...
|
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo eshte fituar , per ndikimet e saj mbi jeten , mbi mendjen e njeriut gjithashtu kane folur per ato zemra qe e kane perkrahur kete lavdi.
Realiteti njerezor...
|
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre. Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
|
Autori:
unknown
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit.
Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pa...
|
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transpo...
|
Nese nuk arrin te thuash dot te verteten, nuk je I detyruar te thuash nje genjeshter pasi midis ketyre dyjave egziston nje zgjidhje...HESHTJA...
Te jesh I mistershem do te thot te heshtesh, ye mos hapesh cdo faqe te librit te jetes por historia e tij te ...
|
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....
|
kur fati te deshperon kur asgje nuk te shkon kur te jesh lodhur nga kjo jete kur te ket lodhur ky realitet as ateher mos u deshpero se ekziston dikush qe te do dikush qe kurr s te harron dikush qe gjithmon te kujton ai te krijoi jete ndaj tij neser ai do ...
|
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia...
|