Data e postimit: 2015-11-16 16:55:02
Lexime: 10203
dhuna ne sport
Autori: bledi islami
Lloji: Ese argumentuese
Tema: dhuna ne sport
Shkolla: azem hajdari
Klasa: 13a
Qyteti: durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen institucionet forcat e rendit shoqerit sportive dhe vete qytetaret.Unemendoj se dhuna ne sport eshte per tu denuar ne cdo rast dhe me cdo forme.Dhuna demton ndeshjen miqesore,qe e ben te kenaqshem nje spektakel sportiv.ne dalje te studimit madje edhe gjate zhillimit te ndeshjes ka ndodhur qe edhe spektatore te pafajshem te jene perfshire ne episode dhune te padegjuara.Ndaj eshte e denueshme cdo lloj forme e dhunes sportive jo vetem se shkon kunder shpirtit sportiv por edhe sepse provokon pasoja te renda qe jane te demshme per bashkejetesen qytetare.

Vepra te ngjashme
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendimet dhe idetë e para,ku kam zënë miqtë e parë.Nuk dua të largohem kurrë nga Shqipëria ime e dashur,aty ku kam lindur dhe do të jetoj.Në vende të...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perkedhelja ta zbut shpirtin
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behet e bardhe meria merr arratine tutje,syte thahen nga lotot dhe ne buze na cel buzeqeshja.Kur jemi vetem dhe erresira sillet rreth duam dicka,dicka ndoshta ...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: unknown · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit. Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pa...
Autori: Argita Islamaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Motrave
Qdo here e kam menduar si eshte ndjenja e te qenit moter.Kete e morra po tani i kam tre motra te cilat gjithnji keni qene krenare ndaj meje veqanerisht ti Djellza dhe ti Leonora.Nuk mund te them Fatime dhe ty se edhe ti je e keqe sepse edhe ti je nder to ...
Autori: Lela lela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ëndërrat
Që kur kemi qenë të vegjël kemi ëndërruar,ndoshta jo në të njëjtën mënyrë si sot por poooo kemi ëndërruar,ndoshta për një kukull, ndoshta për një fustan,ndoshta për nje loder te cilen e dinim që nuk do ta kishim kurrë.Jemi rritur ,di...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: Artan Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pakicat kombëtare sot
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë nuk ka gjithëpërfshirie të të gjithë pakicave etnike . Pakicat etnike jane pjesa më e diskriminuar dhe diferencuar nga shoqëria civile shqipëtare ....
Autori: Mario Shyti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: servantes · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sojliu i mances
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore dhe historike. Hodhi Idene e daljes nga erresira. Don Kishotizmi eshte nje dukuri shterpe e panevojshme ku njeriu nuk arrin te vendose ekuilibrin midis t...
Autori: Abonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri apo interneti
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje the...




Komentet e fundit!

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti:

Emri: asd
Email: asddddddd@ghfggh.com
Komenti: bravo bravo

Emri: dona
Email: dona@hotmail.com
Komenti:

Emri: jona
Email: jona@hotmile.com
Komenti: flm nje ese e till me duhej

Emri: eri
Email: eri@hotmile.com
Komenti:

Emri: helena
Email: helena@hotmail.com
Komenti:

Emri: hasan
Email: sani@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com