Data e postimit: 2015-11-15 16:02:34
Lexime: 32287
Me lini te flas
Autori: Elisa Dushkaj
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Liria e fjales
Shkolla: Turgut Ozal
Klasa: 8
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fjale eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne shoqeri.
Liria e fjales eshte e drejta e komunikimit dhe e te dhenjes se opinioneve e ideve pa pasur friken e censures. E drejta e lirise se fjales eshte e drejta me e cmuar qe nje individ mund te kete. Marja ne considerate e jo vetem opinioneve, mendimeve por edhe ndjenjave te te tjereve eshte dicka virtuoze. Vetem duke pasur virtute te cmuara kupton vlerat e njerezimit.
Per mendimin tim nje shoqeri pa individ te lire e virtuoze ku nuk mbizotron e drejta e shprehjes nuk eshte nje shoqeri e denje.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si mund të mbrojmë Tokën ?
Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm,dhe me prani të oksigjenit.Është planeti i vetëm ku ka jetë.Ne duhet të jemi mirënjohës për këtë fakt.Por sot,ndoshta dhe më shumë se dikur,p...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Detyrat e nje Regjizori
Formimi I nje regjizori fillon diten qe behet I vetedijshem per zgjedhjen e tij dhe nuk mbaron kurre, pavaresisht nga gjatesia e jetes se tij profesionale brenda dhe jashte reklamave. Kur punohet ne nje agjensi, ka mundesi qe mos te gjesh shume kohe per t...
Autori: Eriona Bushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Romeo dhe Zhulieta
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene ...
Autori: LEA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ME LEJO TE FLAS
Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ta zbras.Me lejo te flas ,pavaresisht deshirave dhe qellimeve. E cfare me pengon mua te flas?Ato ,ato gojet intriguese me gjuhe te helmuar;syte qe nuk me...
Autori: sindi idnis · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: gjuha indetitet i nje kombi
Gjuha eshte nje mjet komunikimi shume i rendesishem per nje komb pasi cdo komb ka flamurine e tij simbolet kombetare gjuha etj por gjuha eshte ajo qe nk harrohet kurre psh kombi shqipetar ka shume shqipetare qe jetojne ne troje te tjera si ne itali gre...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une do ta cilesoja si nje element hyjnor qe te privilegjon dhe te ben te ndihesh si ne qiellin e shtate. Ajo i jep shije, gjalleri dhe kenaqesi te pamundur jet...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Për çfarë arsye ne do të sakrifikonim ?
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo është në formën më të përkryer dhe rrezaton jetë.Ama liria humbet për disa arsye. Në situatën ku individi bëhet pjesë integrale e sistemit me...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi. Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e q...
Autori: Warmth · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese pershkruese per Nene Terezen
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur bota.Nene tereza ishte gjithmon e gatshme te degjonte problemet e te tjereve ose te ndihmonte njerezit.Ne fakt ajo ishte shume bujare dhe tmd ndihmonin njer...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: elira jeta legjendare · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nena
A thua, a ka gje me te bukur ne bote kur ti rrethohesh nga familja jote, e veçanerisht nga nena. Ajo me lindi e rriti, dhe nje fjale ajo me edukoi. Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshte nen kembet e nenes.” Eshte bahqe qe lulet e saj sjellin l...
Autori: Blerina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Perfytyrimi i se keqes sipas popujve dhe besimeve fetare
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe besimeve te ndryshme fetare. Ne mitologjine antike Greke dhe Romake Greket e lashte lidhnin gjithcka me perendite dhe me krijesat e mbinatyrshme. Peren...




Komentet e fundit!

Emri: noizy
Email: sara.sara12@mail.come
Komenti: bravo lal

Emri: Xhakson
Email: jackson123@gmail.com
Komenti: Pershendetje Elisa~ Besoj te jesh beqare tani se kaluan pese vite qe kur e ke postuar kete. Si nuk me bashkoi Zoti me ty qe para pese vitesh kur e ke postuar kete por me bashkoi tani?! Do te doja shume qe te ardhmen dhe fundin e jetes time ta kaloja me nje vajze te zhvilluar si ty. Do te doja te zgjohesha me ty prane meje dhe ti te ishe gjeja e pare qe do te shihja ne mengjes dhe gjeja e fundit qe do te shihja ne oret e vona te mbremjes. Sapo e pashe esene me erdhi ndermend nje vajze e bukur dhe kam rene ne dashuri me te. Te dua, Elisa. Gjithmone do te te dua!

Emri: pranvera mirdite
Email: pranvera32@gmail.com
Komenti: Vajza mos u tall me ne ktu tashi se ne jemi me shkolle dhe gjagji xhoba bi bi di ba bi di bu bi bi di bi bi di bi bi di uu uu vrrum vrrum vrrum bi bi di ba bi di bu bi bi di bi bi di uu uu gon lene gen gen gon lene gen gen bi bi di ba bi di bu bi bi di bi bi di uu uu Naten e mire dhe mire ju takofshim te dielen e ardhshme

Emri: kam nje shok te dy tok
Email: miriotr@yahoo.com
Komenti: I bera lajk shum bukur e ke bere

Emri: trilecet me pelqejne shume
Email: 74anja@outlook.com
Komenti: Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fjale eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne shoqeri. Liria e fjales eshte e drejta e komunikimit dhe e te dhenjes se opinioneve e ideve pa pasur friken e censures. E drejta e lirise se fjales eshte e drejta me e cmuar qe nje individ mund te kete. Marja ne considerate e jo vetem opinioneve, mendimeve por edhe ndjenjave te te tjereve eshte dicka virtuoze. Vetem duke pasur virtute te cmuara kupton vlerat e njerezimit. Per mendimin tim nje shoqeri pa individ te lire e virtuoze ku nuk mbizotron e drejta e shprehjes nuk eshte nje shoqeri e denje.

Emri: gimi qe shet gazeta te rruga kelqyra ne voskopoje
Email: dypatate@yahoo.com
Komenti: Lyesh e zhgerryesh, 2 or pran pasqyres Me nji kile tualet qe i ven vec fytyres Piskatoren mer ne dor fillon te heqesh vetllat E me pas me briskun e rrojes rruan kembet edhe sjetllat Barku jot pala pala, qe te varet der te shala Numri kembes 47a dhe me vesh ti 2 pllemb taka Bishti flokve si bisht furku, huna me samor si nallone burgu

Emri: kamaleci
Email: karkalecdeti@gmai.com
Komenti: Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!

Emri: xD ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Email: vllaiitetes@gmail.com
Komenti:

Emri: fjalor banal
Email: doperdorfjalorbanal@gmail.com
Komenti: O gjagji e ke bo shum bkr te lumshin duart e ato prinder qe te kane se na e ndrite boten me keto fjale te mbrekullueshme qe na deftove (nga vjollca zysha e letersise se tim biri qe ta kopjoi ty mori dhe dhjete e kaloi klasen per gjith vitin dhe tani do marri dimplomen per letersi nga sali berisha).

Emri: njo ska rendsi
Email: njoskarendsi@gmail.com
Komenti: Cik me e gjat po te ishte sdo ishte keq po hajt mo


Emri: tinukjeotr
Email: tinukjeotr@gmail.com
Komenti: A di me bo fli ti?

Emri: Bidon Armalaj
Email: dondon@gmail.com
Komenti: o ylliii

Emri: fansja e elises
Email: fansjaeelises@gmail.com
Komenti: Perlë te tille s’me kishi zene syte!E mbrekullueshme!Vazhdo keshtu!Pa fjale...

Emri: ertg
Email: rggaz@gmail.com
Komenti: hu

Emri: alba
Email: albamani@hoitmail.com
Komenti: kot fare

Emri: andi
Email: andi@info.com
Komenti:

Emri: oioihuhyg
Email: no.matter@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com