Data e postimit: 2015-10-14 17:59:26
Lexime: 18198
Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone
Autori: Anxhela Hasankolli
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Te flasim per gjakmarrjen ne vendin tone.
Shkolla: Gjimnazi "PLATON"
Klasa: XII
Qyteti: Korce
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderlikuar mundohem te hyj sado pak ne jeten e atyre qe e vuajne vdo dite e me shume ankthin dhe friken qe te shkakton gjakmarrja.Shume familje te frikesuara nga ajo qe mund t'i ndodhe nga casti ne cast jane detyruar te ngujohen ne shtepite e tyre.Syte e tyre shprehin deshperim.Po pse valle kjo plage nuk do te mbyllet ndonjehere?Por pse-ja vjen e iken dhe pergjgjen e con diku larg.Aq larg ku zemra dhe shpirti i te ngujuarve eshte aq i plagosur saqe nuk mund te duroje me.Por kush e vuan me shume kete drame?Jane femijet te cilet fati i ka caktuar qe ata te mbyllin endrrat dhe deshirat e tyre diku ne nje cep te nje shtepie te larget dhe te vetmuar.Femijet nuk duhet te lendohen,te rrihen apo te vriten,as te fyhen apo te ngujohen,por te rrojne larg frikes dhe dhunes.Te mendosh qe nje femije detyrohet te ngujihet vetem e vetem qe t'i shpetoje gjakmarrjes eshte absurde dhe shokuese.Ata nuk kane forcen dhe fuqine te "mbytin" gjakmarrjen por kane shpresen ne duart e tyre.Ate shprese qe nje dite kjo plage e dhimbshme do te mbyllet.Por vete shoqeria cfare ben lidhur me kete teme?Per te ndergjegjesuar opinionin publik mund te ndikojne shume faktore por nder me kryesoret eshte media.Ajo eshte nje nga pasqyrueset dhe percjelleset kryesore te informacionit dhe fakteve.Media duhet te perdore nje sere teknikash per te percjelle mesazhe paqeje per ata qe shkaktojne gjakmarrjen dhe per ata qe vuajne pasojat e saj.Edhe veet qeverite e krijuara ne Shqiperi kane marre nje sere masash per te ndaluar dhe per te mbyllur nje ehre e pergjithmone kete plage te madhe te shoqerise sone.Por megjithate ne disa qytete sidomos ne ato veriore gjakmarrja vazhdon edhe sot te ejte e pranishme ne hijen e tmerrin e saj.Mjaft me me urrejtje,mjaft me me meri,mjaft me me hasmeri,sepse te gjithe kemi te drejte te gezojme lirine.

Vepra te ngjashme
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Chantal · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pamja nga kodra e Durresit
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri,i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti yne rrethohet nga disa fusha d...
Autori: ajo vajza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqja ime
shoqja ime me e mire eshte nje vajze qe sdua tja them emrin.Ajo eshte si motra ime,ndajme shume sekrete se bashku .Ne te dyja duhemi shume si motra.sot u pajtuam sepse para disa ditesh ishim zene dhe kjo gje me shqetesonte ,i them E qe e kam si motren tim...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: ardit · Lloji: Ese pershkruese · Tema: as
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: Euripidi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne...
Autori: fitore lela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babait tim
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpirtin ...Hap syte , por cte shikoj ,kur nje mjegull e pashpirte me pengon veshtrimin drejt qiellit ...Baba , e ndiej mungesen tende ,si te ishte ajri qe thi...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: thjesht une
Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn te bej dhe nese te tjerve nuk i pelqen. mos ndrysho per te tjeretsepse gabohesh rende . Ji vet vetja.me pelqe te kercej nje tjetri jo.Pse duhe te mos e bej ...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ngjyrave ,melodisë .Pranvera është stina ku natyra na buzëqesh të gjithëve .Është kapitulli me shkronja të gjelbërta në librin tonë të jetës . ...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e familjes
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. Antaret e saj jan aq te bashkuar dhe aq te lidhur me njeri tjetrin sikur ti kesh futur nje kuti te vogel dhe te jen ngjeshur madje me teper se kaq.Do te tho...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenjat
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shume vetem e vetem te mos shkruaj per ty...,por nuk mundem,eshte kaq e veshtire…E di pse?!?!?!sepse kudo ku jam me cilindo..ne mendimet e mia je vetem ti…...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per familjen
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mba...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: SHkolla
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo është vendi më i mirë për mua, aroma që lëshon shkolla ështe ushqim i trurit tim, oborri i saj është si parajsa, muret e saj janë si shtëpia ime,...




Komentet e fundit!

Emri: te lumte dora o goc
Email: telumtedoraogoc@gmail.com
Komenti: e ke qa per zotin

Emri: Adolf Hitler
Email: adolflovejews123@yahoo.com
Komenti: Jam penduar per ndodhit lidhur me cifutet.Peace!

Emri: Ina
Email: florina.goleci@gmail.com
Komenti: Awwww me pëlqeu shummm bravooooo

Emri: what is buk me gjiz
Email: hjh@gmail.com
Komenti:

Emri: kate
Email: andi@gmail.com
Komenti: nice....

Emri: tina tina
Email: florentina.balisha2002@gmail.com
Komenti: Nice😍

Emri: orgerta
Email: orgerta@gmail.com
Komenti: Eh jo shume e bukur

Emri: oli
Email: oli@gmail.com
Komenti: kotiii fareeee

Emri: Joana
Email: joana.shalcanji@gmail.com
Komenti: Ooo shume e bukur...me beri shume pershtypje...bravo

Emri: xhuljo
Email: xhuljantaraj@yahoo.com
Komenti: nk po ma mbush shum syrin



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com