Data e postimit: 2015-10-04 08:54:54
Lexime: 5690
Enderr me bazen joreale
Autori: Kelima Kotarja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: A realizohet nje enderr e cila ka baze joreale?
Shkolla: .....
Klasa: .....
Qyteti: ......
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nje njeri normal brenda per brenda 1 viti shikon rreth 1400 endrra..
Dhe shumica prej tyre do te benin te pamunduren qe ti realizonin ato..
Po sikur njerezit te provonin te realizonin nje enderr ku e cila nk do kishte per baze realitetin?!
Ne ditet e sotme njerezit i ka pushtuar stresi & zilia ndaj te tjereve..
Cmenduria ne planetin Toke nuk ka fund!!
Shpresoj qe endrrat te cilat nuk kane per baze realitetin te mos ndikojne ne shumicen e njerezve...
Pasi mund te sjelle ndikime te ndryshime nga m te ndryshmet..
Endrrat percjellin tek njerezit mesazhe nga me te ndryshmet ku edhe tek disa prej tyre njeriu kupton personalitetin e tij te vertet !!

Vepra te ngjashme
Autori: Leoo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Artikull-Edukimi moral dhe sfidat e kohes
Problemet e edukates dhe ceshtjet e procesit te edukimit ne shoqerine tone jane bere me te paqarta dhe me te veshtira se kurre me pare .Kjo eshte nje situate qe shfaqet ne shoqerine tone ,por eshte nje nga fenomenet shoqeruese globale te lidhura me n...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: servantes · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sojliu i mances
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore dhe historike. Hodhi Idene e daljes nga erresira. Don Kishotizmi eshte nje dukuri shterpe e panevojshme ku njeriu nuk arrin te vendose ekuilibrin midis t...
Autori: MARIA MARKU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: XHAXHI IM I SHTRENJTE
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe ...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perkedhelja ta zbut shpirtin
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behet e bardhe meria merr arratine tutje,syte thahen nga lotot dhe ne buze na cel buzeqeshja.Kur jemi vetem dhe erresira sillet rreth duam dicka,dicka ndoshta ...
Autori: Kesta Salla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stinet
Dimri vendin pranveres ia ke Bora shkrin nuk ka me. Lulet celin sa me ska Si pranvera ne bote nuk ka. Iken pranvera e vjen vera Pushimet trokasin tek dera. Vape bën sa me ska Po cti besh vere 1 here ne vit ka Vjeshta vjen vera shkon Edhe ...
Autori: elca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjakmarrja
GJAKMARRJA Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet e oqeanet pakufij... DHE...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza letrare
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare) Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe ka bere, te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun, te respektonin te vdeku...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: padrejtesite ne bote dhe vuajtjet
Viti 2013.Ende krime dhe mizori ne bote.A do te mbaroje ndonjehere valle?Nje lufte njerezore qe ka filluar qe ne lashtesi,te ciles nuk po i vjen fundi dhe nuk ka gjasa qe te vije tani afer.Nje lufte njerezore,qe e ka origjinen te mizoria e te ashtuquajtur...
Autori: anonymous · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eSe ArGuMenTuEsE
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: AAAAAAAAAAnnnnnnnnnn D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh jetim
Te jesh jetim do te thote te mos kesh 1 ose te dy, gje e cila eshte shume e dhimbshme per femijen. Pervecse te merr malli e rrin paksa i larguar nga shoket e shoqet, pa babain nuk je i ushqyer, i mbathur mire, por edhe pa nenen nuk je i edukuar. Por mund ...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigracioni ne Shqiperi
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptar...
Autori: Altin A. GJIKOLLI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Erik Abidal (ABI)
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nje "NJERI" pa vlera.Eshte e gjitha e kunderta,pasi po flas per nje njeri me vlera te larta qe tronditi gjith "BOTEN" me lajmin e keq qe na japi...Ndoshta je...




Komentet e fundit!

Emri: karcuiddhtew
Email: fhstsadadad@hotmail.com
Komenti:

Emri: lena keni
Email: lenakeni@hotmail.com
Komenti: I like argumentative essay.

Emri: me e zgjuara.com
Email: meezgjuara@yahoo.com
Komenti: ju lutem shum me beni nje ese me kete teme: deshira e njeriut per te zbuluar boten i ngjason nje burimi qe nuk shter kure



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com