Data e postimit: 2015-07-17 11:19:54
Lexime: 6869
Kush jam une?
Autori: Anaili
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Mbi veten time
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adoleshenca”. Per cudi shoh faqe te mbushura me pyetje.Kush jam une? Cfare perfaqesoj? Cfare me ka rezervuar e ardhmja? Keto jane pyetjet te cilave mund t’u pergjigjem me pak fjale.Jam Anaili, nje vajze 15-vjecare qe e sheh boten plot me ngjyra.Jam nje vajze qe adhuroj librat,adhuroj pafundesisht muziken…Jam ajo qe dashuroj stinet,gjethet qe bien, diellin qe me rezaton floket,shiun qe me lag dhe eren qe me fryn ne fytyre …Jam ajo qe I dua njerezit ,I cmoj per vlerat e tyre.Jam ajo qe kam kaq shume endrra per te ardhmen. Jam ajo qe mezi pres te marr nje note te mire te lumturoj prinderit,te mbledh lule per motren,te gatuaj me dashuri per mamin kur vjen e lodhur nga puna.Kjo jam une nje vajze me deshira dhe plot vullnet e shprese se nje dite do t’ia dal. Se nje dite endrrat e mia per te botuar nje liber do te behen realitet,se nje dite deshira ime per te marre pjese ne nje konkurs muzikor do te plotesohet,se nje dite te kuptoj se lufta ime per te ardhmen nuk ka qene e kote. Une jam vajza qe cdo dite enderroj se arrij rezultate, qe cdo dite luftoj per te nxjere veten ne drite, qe cdo dite mendoj si do te jem e lumtur dhe cilat jane me te mirat per nje te ardhme plot sukses e fitore. Qe cdo dite mendoj t’I le pas konfliktet e mia planprishese dhe t’I dedikohem synimeve te mia largpamese.Une jam ajo qe cdo dite bashkejetoj me mijera tipe te ndryshme dhe mundohem perseri te gjej tek ta anet e mira ,anet pozitive.Une jam vajza ne klasen e nente qe ia di vleren sakrificave,mundimeve dhe luftoj per ta bere familjen time te ndihet krenare per mua keshtu qe cdo dite shoh me syrin kritik gjithcka ne menyre qe cdo gje rreth meje te shkaktoje nje ndjesi me te bukur,aq sa dramatike ne te njejten kohe. Mundohem qe t’I kapercej dobesite e mia e jo te zhytem ne to. Une jam vajza me parime ,vlera, e perulur po aq sa kryelarte sepse nuk me prek asgje pasi une e di mire se kush jam.E di se me pune dhe vullnet do arrij te behem e zonja per cdo gje qe bej ,mendoj dhe ndjej sepse une jam me e mira qe duhet te jem dhe do te di te bej zgjedhjet ideale ne rrugen e gjate te jetes.

Vepra te ngjashme
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 marsi dita e nënës ose dita e gruas.
Marsi njihet si "Dita e Gruas", në të gjithë botën. Madje në shtete të ndryshme kjo ditë festohet si festë kombëtare. Kjo ditë shërben jo vetëm për bashkimin e grave pa dallim feje, race, kulture, gjuhe dhe prejardhjeje, por edhe për të kuj...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukurite e veres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar veren?Nga ngjyrat e saj karakterizuese?Nga blu-ja e qete e qiellit e cila bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri.Apo kur krejt papritur zbukurohet grija blu-ja dhe e kaltra e qiellit nga tufat e dallën...
Autori: SINDI LUMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: e pavarur
jam e pavarur sa zogu qe fluturon ne kaltersi . jam e pavarur sa era qe fluturon e se kap njeri . e pavarur si uji i kulluar i burimit jam . e vetkenaqur nga lumturia , nga endrra , nga pavaresia . jam nje zog i lire qe udhetoj si shtegtar . ne hapesiren ...
Autori: Adela Cela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Valbona
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish interesante,si e gjithe pjesa tjeter e Alpeve Shqipetare,qe mberthen bashke kuptimet e te bukures.Valbona te tregon madheshtine e saj permes maleve hijerenda,t...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbasdite Vone
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te perkushtohem te parashikoj gjithcka qe do me ndihmoje te gjej rrugen time. Ne vecanti, deklarohem e joshur nga mbasditet e dimrit. Dukej sikur gjithcka ishte...
Autori: Ersan Ismeti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sic do stinë ashtu edhe pranvera ka bukurit dhe rendesit e saja ajo fillon më 21mars.Në pranverë natyra gjelbëron dita ditës e me tepër.Zogjtë kthehen nga shtegtimi i largët dhe fillojnë kengës së tyre me zëra mahnitës.Femijet gëzohen ed...
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira ime
Deshira ime eshte qe ne te ardhmen te jem gazetare.Gazetaria do jet puna qe une do te bej apo te thimi do jet pasjoni im.Shkolla qe do ta kryej apo fakulteti do jet gazetarija.Te jesh gazetar duhet te kesh njohuri per ate profesjon.Deshira ime eshte te ...
Autori: rugen · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATYRA
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e papreku...
Autori: SINDI HIMA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: VENDI IM
ATDHEU ESHTE MBASE PARA SE GJITHASH VENDI KU ROBEROHET SHPIRTI.ATDHEU NUK DO DASHURI TE CUNGUAR.KUSH NUK BEN GJITHCKA PER TE ,AI NUK BEN ASGJE.KUSH NUK I JEP GJITHCKA ATIJ,AI I KA MOHUAR TE GJITHA.ATDHEU ESHTE VENDI KU ROBEROHET SHPIRTI I NJERIUT.NE,SHQIP...
Autori: fjori · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te isha 1 femije si gjithe te tjeret Por kjo gje nuk zgjati shum.....Eshte bukur te kujtoj momentet kur qeshja e lire,kur bridhja rrugicave te cdo lagjeve e lu...
Autori: Besjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta-Stina E Puneve
Ohhhh... Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po ikim tashh dhe se dom sihemi perseri ne vitin tjeter isha duke pare endërr dhe me iku gjumi nga syte dola jashe ne ballkon e pashe vetetimen dhe dhe e d...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbremja
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurimet e gjetheve nga era e lehte qe fryente. Mbremja e quditshme nuk te lejonte te shihje ngjyrat e bukura te natyres.Zogjte kishin ndaluar cicerrimat e tyre. ...
Autori: my nigga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "natyra komplekse dhe njerzore e brutit"
Shoqeria Nisja dret rruges se shkolles takon 1 shoqeri qe kurr sdo ta harrosh deri ne pafundesi qastet te ndryshme te jetes gjithmon afer do ta kesh te ndihmon te mendosh ne menyre te drejt besoj se shoqeria ime eshte shume e sinqert ...




Komentet e fundit!

Emri: Hirushja misterioze
Email: Hirushja misterioze@gmail.com
Komenti: Eshte nje ese pershkruese shume e bukur.Vertete me pelqeu shume.Bravo

Emri: arta
Email: artaarts@gmail.com
Komenti: Bravo bravo bravo bravo. Keshtu vazhdo.

Emri: andi
Email: Andi.96@yahoo.com
Komenti: Bravo bravo. Flm se Kam Mar nje 10 te madhe me kte esene. :*

Emri: genta
Email: genta. 2@gmail.com
Komenti: Sa bukur shkruan! Je vertete e talentuar.

Emri: arta
Email: artaarts@gmail.com
Komenti: Bravo bravo bravo bravo. Keshtu vazhdo.

Emri: Anaili
Email: ana.ela.ina.eni@gmail.com
Komenti: faleminderit

Emri: anonim1
Email: anonim1@yahoo.com
Komenti: Ka edhe me mire.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com