Data e postimit: 2015-04-28 18:52:24
Lexime: 21238
te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Autori: armira
Lloji: Ese pershkruese
Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Shkolla: nikoll zogorjani
Klasa: klasa 9
Qyteti: shkoder
E-mail: Email eshte i fshehur!


TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE
Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe mashtrojne dhe mund te ndertojne jeten e tyre.Por ka njerez te drejte dhe te sjellshem.Nuk duhet te harrojme qe te gjithe gabojme,dikush me pak e dikush me shume.Gabimet mund te jene te lehta dhe te renda por gjithashtu disa njerez mund te jene te vetedijshem per gabimet e tyre,disa mund ti bejne pa pasur qellim te lendojne dike.Cdo qenie njerezore gabon,si femija i vogel,si adoleshenti dhe i rrituri.Cdokush mund te gaboje dhe mund te na lendoje por ne duhet te falim,pra te jemi tolerant.Duhet te falesh sepse cdo njeri e meriton nje mundesi te dyte.Duhet te veme veten tone ne vendin e atij personi,si do te ndjehet ai.Ne rast se ti fal ky gjest i sjellshem do te"demshperblehet" ndonjehere.Askush nuk eshte perfekt cdo kush ka te metat e veta,pra"te gabosh eshte njerezore,te falesh eshte hyjnore"eshte me se e vertete.Fal se edhe kur ti te gabosh te tjeret do te te falin ty.

Vepra te ngjashme
Autori: Bulëzza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Viti i ri
Viti i Ri eshte nje feste e kendshme dhe plot hare. Kjo feste gezon te gjithë fëmijët anembanë botës te cilët presin se babagjyshi do t’iu sjelle dhurata.Familjet behen se bashku e festojne kete feste me gezim e lumturi. Deshira ime do te ishte q...
Autori: mariglena shabani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
TE ENDERROSH, DO TE THOTE HAPI SYTE NGA GJUMI 3 SEKONDASH QE JE DUKE BERE SHIJOJE ENDERREN BASHKE ME PENGESAT QE DO TE DALIN QOFTE TE HIDHURA QOFSHIN ATO.ENDERRAT NUK SHIKOHEN VETEM NE GJUME\APO SIC THEMI NE ME SY TE HAPUR PERKUNDRAZI, ENDERRA TE HAP DY...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Unë kam përjetuar shumë udhëtime,por njëri që më ka lënë mbresa të paharrueshme është udhëtimi në plazhin e bukur të Spillesë.Sapo shkova aty,menjëherë më bëri përshtypje deti i kaltër dhe i qetë,ku prisja me padurim të lahesha në...
Autori: albana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
Albania is a land full of surprises and also capable of bemused tourists with skeptical. Facing the mountains and the sea, Albania is a country where you can be left without understanding the culture and its natural sights. For lovers mountain tourism Alb...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PER FESAT E FUNDVITIT
Festa e viti te ri Festa ime e preferuar eshte njera prej diteve me te festuar ne Bote secili popull e feston vitin e ri ne menyren e ti ne festojm vitin e ri me 31 dhjetor e vendosem pemen e viti te ri ne nje cep te shtepis e zbukurojm me drita ne diten ...
Autori: Elma Ibishi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne sot e japim maksimumin ton vetem per jeten e metutshme . Libri eshte shoki i jetes ,pa nje liber smund te jetojm sepse libri eshte shum i vleshem per jetat ...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: puna
Sa do te doja Sa do te doja qe nje bot e bukur te kthehej ne nje bot antike me freskim dhe gjelberim ajer te paster e shum gjera te bukur zogj qe kendojn bukur dhe nga kenga e tyre e bukur lulet lulezojn eshet e sigurt se kur nje bot e bukur do te ndrysh...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...
Autori: asma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria lindi per te qene e perjetshme
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e miresise dhe bukurise shpirterore .Dashuria eshte nje ndjenje qe nuk mund te pershkruhet dot me fjale dhe nuk mund ta kuptoje kushdo ,sepse ajo mund te kuptohe...
Autori: X · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse jetojme
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na dhuron emocione të paimagjinuara, ëmbëlsohemi me freskinë dhe aromën e puthjeve që na dhuron dashuria e jetës sonë, meditojmë dhe ëndërrojmë pë...
Autori: geri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miti
Gjate Nilit ne Sudan tregojne qe Jouku (Zoti) krioi njeriun prej argjile.Ne veri te vendit gjeti argjile te bardhe,me te cilen ai beri europjanet;me argjile kafe beri arabet,ndersa me te zi afrikanet.Pastaj Jouku tha;-Do ti bej njeriut kembet e gjata per ...
Autori: Rinna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PUSHIMET
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veqant kete pushim ishin vizitat e ndryshme tek te afermit e mi, si dhe shetitja me familje ne vende te ndryshme. Une gjithashtu nuk i lash anash edhe mesimet...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Librat
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje det me dije . Dija eshte fuqi,atehere dhe libri eshte fuqi . Librat jane nje univers me yje qe nuk te del nje jete per ti lexuar te gjithe. Ato jane gjeja...




Komentet e fundit!

Emri: Anonim
Email: Anonim@gmail.com
Komenti:

Emri: iaia
Email: iaiaiaia@gmail.com
Komenti: Sa kot

Emri: inna
Email: innandoj@gmail.com
Komenti: Per me shummm.. mund te klikoni ne Facebook in-na ndoj

Emri: inna
Email: innandoj@gmail.com
Komenti: Bukur me pelqennn shummmm.....

Emri: xheksi
Email: xheksikaceli@gmail.com
Komenti: Mese e vertet

Emri: 666
Email: 666@yahoo.com
Komenti: nazi

Emri: xhansu
Email: xhansu@gmali.com
Komenti: Shume bukur .Kjo po qe eshte ese .Te lumt vajz 10

Emri: eret345634
Email: samyfox@hotmail.com
Komenti:

Emri: Eno
Email: enoyskollari@gmail.com
Komenti:

Emri: Leddi
Email: Ledi@hotmail.com
Komenti: SUPER. BRAVO.


Emri: ksadkhf
Email: ksadkhf@yahoo.com
Komenti:

Emri: ami
Email: amiami@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com