Data e postimit: 2014-02-26 14:18:17
Lexime: 6713
A JU KA NDODHUR
Lloji: Ese pershkruese
Tema: shoqeria
Autori: fitore berisha
Shkolla: shkolla e mesme e ult emin duraku volljak
Klasa: IX-3
Qyteti: Klin-VOLLJAK
E-mail: mani_berisha@shqiptar.eu


Shoqeria ,miqet nuk jan thjesht një ngrup njerzish, me të cilët thjesht kalon koh me ta dhe bën muhabet.Miqët e zemres jan njerzit me të cilet gjen harmonin ,përkrahjen tek ta por jo vëtëm kaq me ta i arrin bashk sukseset, gabimet,budallallaqëti i bëni bashk i ndani gjërat, sekretet bashk,thjesh ata jan familja e dyt ju dhuron dashurin,besimin e respektin.Por a ju ka ndodhur të ndiheni të zhgenjyer apo të deshpruar nga ta? A ju ka ndodhur të ndiheni e vetmuar ,edhe në qoft se jeni të rrethuar nga njerëz apo të mos jeni në rrjedhat e bisadave të tyre.Apo jeni keni një breng dhe jeni e shqetësuar jashtzakonisht shum por miqët tuaj as që e verejn ,dhe vazhdojn argetimin e të qeshurat e tyre.Natyrisht se ndjeheni e dëshpëruar dhe e anashkaluar.Ndodh edhe që të mbeteni të habitur nga qendrimet e veprimet e tyre lidhur me ju. Më keq mos ndodh që miqet tju tradhtojn .Si ndiheshit?Cfar ndjenje tmerrshme.Mua po, morra një leter të dhe fillova të shkruaj se cfar ndjeja.ti shkruaja fajlet e zemres por pash se letra sishte e mbushur me fjal por me lot,të ndejenurit e tradhtuar nga miqt.Por më e veshtir ishte se skishe më kë ta ndaje.

Vepra te ngjashme
Autori: Adea Salihi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ofendimet e botes karshi njerzve
Leter Botes..! A ka problem bota me ne, apo ne kemi problem me boten! Gjdo njeri i ben vetes kete pytje, duke u lodhur nga ofendimet e tjerve, duke mos patur vullnetin e vet per te vazhduar jeten por pse oj bote je kaq, e brishter pse o njerez je...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: FAMILJA IME E DASHUR
FAMILJA IME JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENI GJYSMA JETES TIME JENI QDO GJE PER MUA DHE ASNJEHER UN NUK DESHIROJ QE TE LARGOHEM NGA JU DHE SHPRESOJ QE TE JEM ME JU NE QDO MOMENT JU DUA SHUM JU JENI MBROJTESIT E MI NGA QDO GJE.
Autori: Diellza Pangjaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gabimet
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht ndodhin sepse askush nuk i do gabimet .Ka shum njerëz qe nervozohen nga gabimet por jo nuk duhet sepse jan pjes e jetes ..Qdo njeri qe nga lindja mund te ...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: MOTRAT E MI TE BUKURA
MOTRAT E MI JU DUA SHUM JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENA JETA IME JENI ATO TE CILAT JU DUA SHUM JENI ME TE BUKURAT NE BOT PER MUA JAM KRENARE QE KAM MOTRE KAQ TE MIRA SI JU.
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
Autori: Aleksandra Skenderaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per shkollen
PASIGURIA Tani mendoj te pershkruaj se per qfar fillova te ndihem e pasigurt 20 dit para se te fillonte prap shkolla ne shtator 2012 pra kete vit. Kur ishte dita e fundit une dhe miqt e mi ishim gezuar se do pushonim dhe sdo ...
Autori: anto · Lloji: Ese vleresuese · Tema: c eshte pendimi
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia bejme vetes kete pyetje? eshte nje pyetje qe ndoshta kure nuk do tia marim pegjigjen. disa njerez thone provoje,jetoje pastaj thuaj ate qe mendon.ndoshta kjo...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motrat e Mia te dashur
Motrat e Mia te dhashura shpiryat e mi ju jeni shkaqet qe une jetoj shpirtat e mi.I lutem zotit qe ju te jeni mire e te jeni te lumtura motrat e mia.Motra Ime e madhe ti je bamirsee dhe punon ne xhamin e Tabakve zoti ta befte mbare qe i ndihmon njerzit .M...
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
Autori: Fjolla Gashi · Lloji: Poezi personale · Tema: Dituria ska kufij
Zeri i jetes ju ka folur Zeri i jetes ju ka zgjuar Mencurine tuaj ka perdorur Ne per te na mesuar. Jeni mbrekullia e jetes Sepse jepni dituri per ne jeni nena e te vertetes Sepse menconi cdo njeri Ab...
Autori: Dena · Lloji: Tregim · Tema: Jeto me pastertine e shpirtit
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? A ka caste kur ju duket sikur bota bie mbi ju ? A ka raste kur mbesni e zhgenjyer nga dikush apo dicka? A ka momente ku beheni xheloze ndaj dikujt? A...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
NENA Ti ishe njeriu i par qe me perqafove ne fakt ende pa me perqafuar me mbajte 9 muaj ne barkun tend si munt qe tete harroj kaq shpejt nen ti je njeriu i vetem ne ket jet qe e ben njeriun e lumtur . ti gjitha fshetesit qe i mban brenda ne zemren tende...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ku jeni o trima!?
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite...
Autori: fitore berisha · Lloji: Te tjera · Tema: klasa më e mir
Kjo veper i shkon kl më të mir që njohen arsimtaret, që pati shkolla gjat gjith historikut të saj të gjat e të lavdishëm,klases që gjithmon më bëri kernare I♥IX-3.Më kujtohet kur nisem bashk këtë rrug ,kaluam shum gjëra e shum momente ,t...




Komentet e fundit!

Emri: xheni
Email: xheni.bicaku@yahoo.com
Komenti: rradhitja e fjaleve nuk eshte shum e sakte ,

Emri: xxxx
Email: rihana@hotmail.com
Komenti: edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishim si motra me njera-tjetren e deri sot qe po shkruaj.Ne klasen e 8 une nderrova shkollen time dhe shkova tek shkolla e xh.Kur shkova atje un e dija dhe me para qe ajo kishte edhe nje shoqe tjeter qe e kishte xhan por tani me duket sikur eshte me e afert me te se sa me mua.Tani jam aty dhe shoh cdo sjelllje.Une e dua shume dhe nuk dua qe te mbaroje e gjithe kjo miqesi qe ka lindur para shum shum kohesh.Vitin tjeter do hidhemi ne gjimnaz dhe e di qe sdo jemi me bashk do vazhdojme te distancohemi deri ku te mos kemi asnje pike te perbashket me.e KAM PYETUR DISA HERE PER SJELLJEN DHE NDRYSHIMIN E MIQESISE SE SAJ NE LIDHJE ME MUA DHE ME ESHTE PERGJIGJUR: UN SA SHOQE TE KAM TY AQ KAM DHE R .NUK JU NDAJ DOT OSE TE DYJA SHOQE TE NGUSHTA OSE ASNJEREN. por mua nuk me duket se eshte keshtuu. me ndihmoni!!!

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: shum bukur, me pelqen

Emri: tonja
Email: tonjabarci@hotmail.com
Komenti:

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: faleminderit ndonse e kam shkruar shpejt ssepse i duhej dikujt nuk esht ne nivelin e duhur po me vjen mir qe te pelqeu thjesht jam frymzuar dhe kam shkruar pa u menduar

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: shshsh e bukur...me preku



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com