Data e postimit: 2015-04-08 20:08:21
Lexime: 54984
Ese per ismail kadaren
Autori: Estelina Myka
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Ese per ismail kadaren
Shkolla: 9-vjecare xhafzotaj
Klasa: 8
Qyteti: xhafzotaj
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ese : Ismail Kadare
Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e tij shume te kerkuara ,jo vetem nga populli shqiptar por edhe nga poete e shkrimtar te letersise bashkekohore boterore . Veprat e tij perbejne nje burim te pashtershem ne krijimtarine letrare . ismail kadare mbi te gjitha ka qene disa here I nominuar per cmimin nobel ne letërsi. Ky shkrimtar kaq I njohur per te gjithe ne shquhet për novela, romane, por ka botuar edhe vëllime me poezi dhe sprova nga me te ndryshmet te cilat vetem ti lexosh te duket sikur ti me te vertet po I perjeton ato .Ismail kadare gjeniu i letrave është ngritur në Olimpin e famës dhe të krenarisë si ne shqiperi ashtu dhe ne vende te tjera Kadare, tashmë është bërë një emër e respektuar në gjithë botën, sepse deri tani jane përkthyer në mbi dyzet gjuhë të mëdha. Emri i tij ka hyrë në histori dhe përmes letërsisë ka bërë histori(artistike)! Fjala e tij vleresohet dhe cmohet . Mbi te githa ismail kadare ka qene I angazhuar per ceshtjen e nderi te kombit dhe ka punuar shume per barazine e popullit tone shqiptar me popujt e tjere qofte edhe nepermjet veprave te tij letrare.ismail Kadare me guximin e tij prej intelektuali e dijetari, ka kritikuar në vijimësi, padrejtësitë që janë bërë në kurriz të shqiptarëve, duke e ngarkuar me peshën e fajit një pjesë të botës dhe duke grisur kështu heshtjen e tyre ogurzezë , për shqiptarët. Pra me pak fjale mund te themi se Ismail kadare ka bere shume per popullin shqiptar , duke e therrmuar armikun me pune dhe jo me fjale .

Vepra te ngjashme
Autori: [FG] · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime [PARAGRAFI 2] Jam krijuar te kem gjerat e mija, ...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KOHA-PAS...APO PARA...?!
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Nacionalizmi
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse ne kete 1...
Autori: Dior dervishllari · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per racizmin
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri. Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese. Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind raci...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Mbrojtja e idealit ne histori dhe letërsi
Në bazë të formimit intelektual dhe shpirtëror dhe edukatës së marrë,njeriu krijon një sërë idealesh,me të cilat e konstrukton jetën.Ato janë gjëja më e vyer për të dhe drita që i ndriçon mendjen dhe shpirtin.Edhe pse koncepti i idealit...
Autori: amarilda · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: teknologjia
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adoleshnt qe harxhojn ore te tera ne rrjete sociale ,njerez te varur nga ,makinat dhe njerez qe kan harruar shetitjet,kinemate dhe argetimet ne natyre. Shetitjet...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...
Autori: KRISTI MERKAJ · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT DIS...
Autori: de..... · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: eshte thjesht nje mesazh per te gjithe
Mbijetesa e talasemikeve eshte e lidhur me trasfuzimin periodik e te vazhdueshem te gjakut; per fat te keq ky i fundit mund te gjendet vetem nepermjet dhurimit. Nje i semure talasemik ka nevoje per rreth 50 dhurime ne vit, por dhurimet shpesh nuk mbulojne...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Bullizmi
BULLIZMI Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale. Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret Ne kete ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Essay about avantages and disavantages of join a gym [120
Joining a gym has both advantages and disadvantages. On the positive side, gyms offer a wide range of exercise equipment and facilities that cater to various fitness goals. They provide a convenient and structured environment for workouts, enabling indivi...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Hapsira
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse ...
Autori: enis mumajesi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Më e mira per te gjithe
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni i autobusit ne oren 8 fiks.Të gjithë erdhëm atje por na doli një problem.Ne nuk e menduam se ku do te shkonim.10 djem thoshin te shkojmë tek liqeni ar...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Monolog
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund...




Komentet e fundit!

Emri: besi
Email: eni@gmail.com
Komenti: b

Emri: laora
Email: lapra@hotmail.com
Komenti: Bravo shume bukure ....po te ishte me e gjate

Emri: laora
Email: lapra@hotmail.com
Komenti: Bravo shume bukure ....po te ishte me e gjate

Emri: aleksander
Email: aleksander_bahiu@outlook.com
Komenti: shume gjeniale dhe e mahnitshme te le me goje hapur

Emri: Erisa
Email: erisa.spata@gmail.com
Komenti: Është e gjitha e kopjuar meqë ra fjala . Nëse je e zonja bëje vetë !

Emri: Erisa
Email: erisa.spata@gmail.com
Komenti: Mendova se ç'eshte kjo !!! Une mund ta bej me bukur dhe te LUTEM Kur shkruan ese respektoji rregullat e saj dhe vendosi shenjat e pikesimit !

Emri: Elda
Email: eldabici5@gmail.com
Komenti:

Emri: Elda
Email: eldabici5@gmail.com
Komenti:

Emri: K
Email: Klara@hotmail.com
Komenti: Bukur

Emri: like
Email: ilirhoxhalike@gmail.com
Komenti:


Emri: elma
Email: elmajb6@gmail.com
Komenti: *SUPER FARE, PASKE VERTET TALENT PER TE SHKRUAR TE LUMTE* *MOS JA VER VESHIN KOMENTEVE NEGATIVE, HANE XHELOZ*

Emri: Kristian
Email: kristianmema20@gmail.com
Komenti: shum bukur nese nuk te vjen keq po marr nje pjese te tij per nje detyre timen

Emri: ilia
Email: ilia-ae@hotmail.com
Komenti: fantastikeeeeeee/

Emri: kela
Email: kela-ae@hotmail.com
Komenti: sh bukur do e marr une kete esene per dicka timen

Emri: Fuck you
Email: Fuckyou@hotmail.com
Komenti: Shume kot lale

Emri: shiqirie ramku
Email: shiqirie.ramku1@gmail.com
Komenti: ese shume e bukur me pelqeu shum.

Emri: silvana
Email: silvan@mail.com
Komenti: Kjo poezi eshte kot fare.Sa budallaqe eshte ajo vajza qe e ka shkruar.Sikur ca fjale skan kuptim dhe lidhje me te tjerat.

Emri: estelina mykka
Email: estelina@hotmail.com
Komenti: flm goca jeni shum tmira

Emri: sara
Email: buzisara337@gmail.com
Komenti: mire

Emri: ina
Email: ina@hotmail.com
Komenti: shum e bukur


Emri: inas
Email: inas@gmail.com
Komenti: nice

Emri: n
Email: sami@hotmail.com
Komenti: k



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com