Data e postimit: 2012-09-26 07:06:42
Lexime: 6271
drin balidemaj
Foto
Autori: anjezzaa balidemaj
Lloji: Tregim
Tema: drin balidemaj
Shkolla: xhafer nikoxhevic
Klasa: klasa 4
Qyteti: grop
E-mail: Email eshte i fshehur!


ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dhe zemer mire ai ishte ne klasen e 4 kurse une ne te 3 ai ishte nxenes i mire mire po ai doli ne klasen e 5 kurse une ne te 4 une nje nate duke nejtur babai i tha vellaut ka bere ndeshje qamili une thash kush eshte qamili nuk me tregoi por mami erdhi dhe e pyeta dhe me tha se eshte ai eshte babai i shokut tend une thash cfare edhe une u merzita shume sepse ai i shte me i miriii prej te gjithve prandaj une menoja se a do te shpetoj por bain tim mami e thirri te parenn hereee dhe babai na tha asgje ende por mami e thiri te 2 here dhe babai na tregoi she shoku im me ingushte kishte vdekkuuuuurrr dhe une u merzita shume dhe qajta,pra kjo ishte dita me e keqee per shokun tim ai mu thimt edhe sot e perkujtoj fytyren e tij te bukur si yll si diiieeell drin kurre sdo te harrojjj te dua si vellaun tiiim.

Vepra te ngjashme
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: klea · Lloji: Tregim · Tema: pershkrimi i vecorive te zerit
Kete mengjes u zgjova me nje dhimbje te tmerrshme koke.Piva nje ilac qe te me qetesonte.Per shkak se ishte pluhur,zhurma peshperitese me acaroi nervat.Ate cast ra telefoni shurdhues.Nderkohe dikush eshte prapa deres sime dhe i bie fort ziles shungulluese ...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Medina · Lloji: Tregim · Tema: plaku dhe deti
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga peshkaqenët.Një dit ishte ne shtepi dhe shikonte detin dhe ai do që të niset menjëherë dhe u nis ai qendroi dit e net ne bark ne mes te detit per ta...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Jeta e vdekur
27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose… Djaloshi kishte rene gjume disa ore perpara, ndersa prinderit po behen gati per te fjetur. Deri tani po flisnin per te ardhmen e djalit, se si mund te luft...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Tregim anglisht
It was 6pm. The sun was setting out and it was hiding between mountains. Kejvin was in his room,while he was studying. Calm and focused,as always, doing his math tasks. This strong connection of him with studying interrupted, because his mom knocks on doo...
Autori: Evilja Bakiu · Lloji: Tregim · Tema: Hena
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizituar kur Token e zapton ligesia. Por a keni menduar ndonjehere se si mund te shkoni atje? Epo un e kam provuar dhe tani po ua tregoj. Nje nate te heshtur d...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: kristina perri · Lloji: Tregim · Tema: Gjaku i arbrit sshuhet kurre
nje vajz qe quhet rina i ka ardhur koha te martohet por nenes se vet i vjen shum keq sepse vjehrra e rine eshte shume ziliqare dhe shume e keqe burri i rines e do rinen po nena e tij vjehrra e rines i thot ta vrasin ne ate moment kur ky mer shpaten vllaji...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale. Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
Autori: Vahide Hyseni · Lloji: Tregim · Tema: Cfarē do të beja po te isha arkitekte
Unë po të isha arkitekte do të ndryshoja gjithqka.Do të ndërtoja spitale,fabrika. Në të cilat do të shëroheshin qindra e mijra njerëz dhe në fabrika do të prodhoheshin. Produkte vendore,do ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ata ishin kater shoke, Johanes, Bulk, Sonia dhe Prejla. Te lodhur nga jeta e perditshme, stresi I zakonshem, nisen per nje ekspedite ne natyren e eger. Kaluan shume peripeci gjate rruges. Ju shpuan gomat gjate rruges per ne El Salvador (pyll ne Ameriken...
Autori: kejsi · Lloji: Tregim · Tema: gomari dhe kali
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...




Komentet e fundit!

Emri: ajogoca
Email: ajogoca@yahoo.com
Komenti: :'( :'( :'(

Emri: anjezzaa
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: kam deshire dhe kush ta shohe kete tregimm le te sjelle ngushllime perr shokun timm te dashurrrrrrr

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: une kammm deshire qe te varri i tij ti coj disa lule te bukura me ere te mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com