Data e postimit: 2012-04-04 11:23:21
Lexime: 5133
Mesnata e Fundit...
Lloji: Tregim
Tema: Jeta e vdekur
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose…
Djaloshi kishte rene gjume disa ore perpara, ndersa prinderit po behen gati per te fjetur. Deri tani po flisnin per te ardhmen e djalit, se si mund te luftoje me ashpersine e jetes pa nje nga armet kryesore per ta: parate. Si gjithnje, e mbyllin me shprehjen e zakonshme : “Si te vije dora e fatit…” dhe biejne ne nje gjume te thelle.
Dritat kishin qe ne mengjes qe kane ikur dhe gjithkund ne shtepize ishin ndezur qirinj. Nuk kishin mundur te paguanin faturat…
Ora ka shkuar fiks mesnate. Djaloshi zgjohet per uje. Ecen me hap ate zvargura ne kuzhine. Hap cezmen: asgje. Kontrollo kanat: bosh. Po tani? Lere fare. Ngadale kthehet ne shtrat. Me hapa te pergjumurish lehtazi cek qiririn prane perdeve te rreckosura. Aq duhej: pak nga pak anohet, anohet… Flaka perulet, perulet… perdet perflaken, perflaken…PERFLAKEN!!!
Dhe banoret : asgje, ne gjume te thelle, si gjithnje, por kete rradhe ishte ndryshe, jo “si gjithnje”.
Dhe nga perdet, pa zhurme te tryeza. Dhe nga tryeza, pa zhurme te komodina. Dhe nga komodina, pa zhurme te shkallet…
Djaloshi ndjen dicka, zgjohet dhe : “Mos erdhi uji?” mendon. Jo, e kunderta. Zjarr gjithkund. Enderr?? S’e di. Shkon te mami e babi. Dhoma gjithe tym! “Mami, Babi!!!” – asgje. Qendrojne atje te ngrire. Pse?... Pyetje shume e madhe per te kuptuar… “Mami, Babi!!” –me fort. Jo. Por c’do te thote asfiksim per nje djalosh 6-vjecar? “Mami, Babi...!” -me dobet dhe… me dobet. Ngadale-ngadale, ne prehrin e nenes “e zuri gjumi”…..
Dhe shtepiza ndizet flak ne mesnaten e ashper te nentorit.
JETA. Apo me sakte, fundi I saj.
Ja pasojat e nje cekjeje te lehte… Ja zgjidhja e problemeve te nje familjeje te varfer... Ja “dora e fatit”… Ja fundi…..
28 Nentor 1999. Mesnate. Gezuar Festen e Clirimit te Shqiperise…..
Elda J. Pere

Vepra te ngjashme
Autori: sejhan shaban · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te dua
kam nje tufe me lule babit do tia coje babi qe me rriti babi qe me msoi oh oo babi dashur sa fort qe te dua lulet me te bukura kam e ti dhuruar.
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Tregim · Tema: familja
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy gjithë natën,për shkak të ngjarjeve që ndodhnin në mënyre te herepasershme ne ‘shtepine e tij’.Sa here qe e motra i lutej te kthehej e te kalo...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Tregim · Tema: ...
12/07/2012 Cfare marrezie…. Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di nga vete... Perplasen, zihen... vriten mes vet –e bejne Pogradecin si Haiti... Rete e poshtra bejne tifozllek... Dyer, dritare: perplasen menjehere mby...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: argita islamaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babi
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum misterioz dhe mallengjyes, e di se nuk mund t'is kthej ato qe i beri per mua dhe kam nje ndjenje qe ai eshte krenar me vajzen e tij.Askush nuk mundet te t...
Autori: lorina karemani · Lloji: Poezi personale · Tema: babi
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pas nuk la vetem forcen ai me la edhe mua pastaj familja, per te me bere te lumtur filluan te me rotullohen ne te kater anet nuk me mendonin mua fare ...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: Brisilda · Lloji: Poezi personale · Tema: Babi
Babi kam mendu per ty kurre skam me te harru dhe gjithmone do te te du .. Nje kujtim nje hidherim lamtumire babi im .. Marash Malotaj ..
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Benard Sula · Lloji: Poezi personale · Tema: Endrrat
Dicka te pamundur ti mund te realizosh ndoshta vetem re nje nate por ne te mund te besosh Me trupin i qete mendimet cliron thur neper endrra gjithshka qe deshiron Ne cdo moment ai te jep qetesi me syte te mbyllur shkon ne pafundesi Desh...
Autori: Brisilda · Lloji: Poezi personale · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME M...
Autori: Brisilda · Lloji: Thirrje · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: o po TE LUMTE me mijera here, ishte shume e bukur edhe pse e dhimbshme, gjithsesi mbetet per tu komplimentuar. bravo

Emri: drini
Email: drini@hotmail.com
Komenti: shume prekse te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com