Data e postimit: 2012-07-10 07:16:30
Lexime: 8578
Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kalonin pothuajse gjithe diten duke luajtur bashke. Perpara dy portave gumezhinin zhurmat marramendese te femijeve nga mengjesi deri ne mbremje. Ne porten e pare banonin Tuvaket, kurse ne tjetren Valinet. Te dyja familjet benin nje jete teper te veshtire dhe kishin nje ekonomi te dobet.
Nje mbasdite gushti nje karroce ndaloi papritur perpara dy shtepive dhe brenda saj ndodhej nje grua se bashku me te shoqin dhe i donte shume femijet. Sapo i pa ata duke luajtur me njeri-tjetrin i lindi deshira per te shkuar prane tyre e ti perkedhelte. Ajo nuk kishte femije dhe deshironte qe njerin prej tyre ta biresonin. Djali qe i terhoqi zemren gruas se re ishte Sharli. Ajo u afrua shume me te dhe keshtu vendosi te bisedonte me prinderit e femijes. Kur degjoi fjalet e zonjes Hybjere nena e djalit shtangu. Filloi te shqetesohej shume nga kerkesa qe po i behej per dicka te tille qe ajo e konsideronte jonjerezore dhe pergjigja e saj ishte jo shume e prere dhe e vendosur. Zonja Hybjere shume e merzitur dhe e pashprese nga reagimi i nenes se Sharlit doli nga shtepia, pasi ajo ishte munduar duke e vizituar Sharlin cdo jave duke i sjelle dhurata e ushqie. Megjithate ajo se bashku me te shoqin vendosen te trokisnin ne porten e Valineve, me shpresen se ata do te pranonin. Filluan te bisedonin te rriturit me njeri-tjetrin dhe familja e varfer u josh nga shuma e te hollave qe do te perfitonin, keshtu qe pranuan ta biresonin djalin e tyre.
(Pas shume vitesh kur) Kohet kaloni dhe marredheniet midis dy familjeve po ftoheshin e nuk ishin te mira. Tuvaket ngulmonin se veprimi i Valineve ishte i papranueshem dhe s’ishte human, pasi nuk mund te lesh dashurine vetem per te fituar para dhe te mira materiale.
Pas shume kohesh ne fshat kthehet djali i Valineve per te vizituar prinderit e tij. Sharli duke pare situaten dhe kushtet ekonomike qe i kishin krijuar shokut te tij, i lindi zilia dhe u ndje keq. Sapo shkoi ne shtepi filloi te qortonte prinderit, duke ju thene se ata nuk kishin menduar per te ardhmen e djalit te tyre dhe se do te kishte deshiruar me gjithe shpirt ta kishin biresuar, por harronte se prinderit kishin vendosur dashurine per te mbi gjithcka.

Vepra te ngjashme
Autori: adelina halilaj · Lloji: Tregim · Tema: princesha argjiro
une jam adelina halilaj nga gjakova jam ne klasen e 6 dhe me intereson per tregimin e priceshes argjiro
Autori: Rea Rika · Lloji: Tregim · Tema: ne kerkim te detyrave te mia
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...
Autori: shpetim xhelili · Lloji: Tregim · Tema: nje djal ne nat te bukur
ishte nje djal i vetem i cili nuk kishte prinder. ai pas disa viteve shkoi ne nje qytet ,atje gjeti nje banes te madhe , dhe ta ni ai kur u rrit u martua me nje princez dhe tani ube edhe ai princ. kur tani ai kaloi shum dite te bukura me gruan e tij qe...
Autori: Rinea · Lloji: Tregim · Tema: Termeti
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte shi.Pyeta mamin se çka ka ndodhur ajo e deshpruar mu pergjigj se ishte bere nje termet ne Turki-Siri , une shume e merzitur ,kur degjova mamin duke thene ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale. Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Xhoni dhe Xhorxhi dy vellezer te nje familje, degjuan ne televizor per nje udhetim te cuditshem ne shkretetire. Reklama prezantohej nga miku i tyre me i mire, Arditi. Menjehere pa hezituar vendosen ta telefononin duke qene se cmimi ishte shume i arsyeshem...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: shoku
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
Autori: Jozef Roni · Lloji: Tregim · Tema: Humbja e luanve
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.Pese luae po zbrisnin ne lume per te pire uje.Perreth s`kishte mbetur asgje e gjalle.Te gjithankafshet ishin zhdukur.Dy prej luaneve kishin rreth e perqar q...
Autori: Hani alija · Lloji: Tregim · Tema: Cirkona e art
Kjo është një gojëdhënë e lashtë shqiptare për Beratin: Dy vëllezër të fuqishëm dhe të hijshëm, Tomorri dhe Shpiragu, u zunë për një vajzë të bukur pas së cilës të dy kishin lënë mëndtë. U zunë aq fort e aq shumë saqë fillu...
Autori: Albiona Muriqi · Lloji: Tregim · Tema: nena
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: emma watson · Lloji: Tregim · Tema: hsm 3
Kapitulli i Parë Palestra e shkollës “East High” po shkundej duke qenë se gjysma e parë e ndeshjes kundërshtare mes “Wildcats” të gjimnazit “East High” dhe Kalorësve të gjimnazit “West High” po shkonte drejt fundit. Nxitësit e ...
Autori: s'ka rendesi · Lloji: Tregim · Tema: Duhet t mbrohemi nga minat.
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges p...




Komentet e fundit!

Emri: ada
Email: adalove57@gmail.com
Komenti:

Emri: ada
Email: adalove57@gmail.com
Komenti:

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com