Data e postimit: 2015-03-16 23:26:43
Lexime: 8220
Naten e mire dhe gjume te embel!
Autori: Niko Vincani
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Te fleme heret apo vone?
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te ndryshme.Mendoj se vakti me i preferuar per te marre nje sy gjume eshte ne dreke dhe te mos harrojme pasaj edhe gjumin e mengjesit qe eshte vertet i embel dhe qe deshiron te ngrihesh sa me vone.Nje njei fle,pervec nates qe eshte e domosdoshme,nje njeri fle edhe per shkak te ngarkeses fizike apo psikologjike qe ai ka.Gjumi eshte nje gjeni i vertete per te zgjidhur cdo problem.Gjithmone eshte e keshillueshme te fleme sa me heret.Naten normalja eshte ne oren 10 apo 10:30 dhe duhet te ngrihemi rreth ores 6 te mengjesit.Ky orar eshte fiks per cdo person,edhe per ata qe ende nuk i kane mbaruar punet e tyre.Gjithmone orari i gjumit duhet respektuar sepse nese jo,ai vjen me efekte me te medha te shoqeruara me pasoja te renda.Gjumi nuk eshte thjesht te shtrihesh e te mbyllesh syte.Ne rradhe te pare kur bie ne gjume duhet te jete nje qetesi totale ne menyre qe gjumi te jete me relaks dhe me irehatshem.Gjumi eshte mire te behet ne erresire sepse ndihmon me shume ne dhenien e mendimeve dhe ne ruajtjen e shume informacioneve qe jane regjistruar ne mendjen tone.Se treti gjumi duhet te realizohet ne nje ambjent te fresket dhe jo te mbyllyr ne menyre qe gjumi te na zere me shpejt dhe te kemi mundesi per t'u ngritur me heret ne mengjes.Gjithmone duhet patur parasysh se 8 ore gjume jane vertet ore te bekuara qe nuk duhen cuar dem,as me pak as me shume.Por edhe ne se flihet me perpara ores 10:30-11:00 eshte akoma shume mire sepse me pas te nesermen do te ndihesh nje person totalisht i relaksuar.Naten e mire dhe gjume te embel!Kete shprehje duhet t'a thash gjithmone,edhe nese je vetem ne dhome mund t'a thuash edhe vete.Kjo do te ndihmoje shume per t'u qetesuar dhe per te qartesuar mendimet.

Vepra te ngjashme
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: anto · Lloji: Ese vleresuese · Tema: c eshte pendimi
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia bejme vetes kete pyetje? eshte nje pyetje qe ndoshta kure nuk do tia marim pegjigjen. disa njerez thone provoje,jetoje pastaj thuaj ate qe mendon.ndoshta kjo...
Autori: x · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ti shprehim nenes meritat qe i takojne
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ime nepermjet kesaj eseje dua te them se sa te vleresoj ne te vertet,ti me dhurove jet,ti me fale dashuri,perkushtim qe askush tjeter s mud te mi falte ne ...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Koha e lire
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , ngaqe na ndihmon shume . Ne nuk duhet ta shperdorojme ate me gjera te kota , si psh.duke ndenjur ne kompjuter , ne telefon e ne ndonje teknologji tjeter. Ne a...
Autori: Anaili · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Aleksander mojsiu
Ishte talenti qe mbarte nje pike e forte qe I hapi dyert aktorit me origjine shqiptare Aleksander Mojsiut. Ishte po ai talent I trasheguar qe beri te mundur qe beri te mundur qe ky aktor te injektonte emocion ne cdo shikues .Ishin gjestet e duhura,mimika...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
Autori: Sindi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Idk · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shoqja e ngushte
Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te vleresoja per keto 7vite me ke mbeshtetur ne ditet me te veshtira te jetes time ku mendoja se do isha e vetmuar dhe do rrija vetem si peshku pa uji.Por jo ...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: qendresa gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dashuria ndaj prinderve
prindit, jan ata qe na dergojn ne rrugen e te ardhmes. Ata jen nje frymzim nga e kaluara dhe e ardhmja , jan gjeja me e madhe ne jeten e njeriut dhe gjeja mer e vleshme. Keshilla e prindrit duhet gjithnje te merret parasysh sepse ata nuk na japin keshil...
Autori: naile gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 7-marsi
7 marsi eshte nje dite e veqante per mesuesit tane. me 7 mars 1878 u hap shkolla e pare shqipe ne korqe.mesuesi i pare ne kete shkolle ishte Pandeli Sotiri. Poahtu me 5,6,7 mars u vra familja e komandantit legjendar adem jashari.Kjo familje u vra per hi...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com