Data e postimit: 2015-03-14 14:35:39
Lexime: 8908
Do te doja
Autori: Melodi
Lloji: Ese filozofike
Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Shkolla: Ibrahim Rrugova
Klasa: 9c
Qyteti: Presheve
E-mail: Email eshte i fshehur!


Do te doja...
S'e di pse, por sonte...
sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire e cila me pare qe e mbuluar nga detra te vrullshem e tashme gjen veten te harruar mes vuajtjeve te jetes!
Pse gjithcka eshte kaq e pa vlere?!!! Mos ndoshta ne e vendosem keshtu? Apo thjesht... thjesht e tille eshte?! Ndoshta te tille jemi edhe ne!
Thone se te kesh pervoje eshte njejte sikur te kesh nje cader sa here qe bie shi. S'besoj! Te kesh pervoje do te thote thjesht ta njohesh ate ndjesi qe po e perjeton. Asgje me teper!
Me duket sikur ka ndaluar ora, bota..kam ndaluar une! S'mund te vazhdoje edhe po te doje, pasi kur dhimbja eshte e madhe sado qe levizin akrepat e ores te te tjereve ne rruget e tyre, akrepat e ores time kane hyre ne nje rruge pa krye!
Nuk e di pse por...eshte e veshtire per t'u shpjeguar.Me te vertete s'di si ta shpjegoj. Si ta deshifroj dhimbjen time!Si ta nxjerr mllefin qe kam perbrenda! Mllefin qe kam me veten time!
Vetem po rri me heshtjen. Ajo nuk flet,nuk me gjykon, thjesht me ben shoqeri sa here qe kam nevoje.
Por, ta dini se nuk jam cmendur akoma, nuk flas me veten, pasi edhe heshtja flet!!!
(Vetmia detyron njeriun te flas me heshtjen, por gjithmone duke imagjinuar nje vend tjeter me njerezit e shpirtit. Ata njerez mund te largohen ne kohe te caktuara por jeta vazhdon, ne vazhdojme te jetojme, duke varrosur perbrenda diku thelle, shume thelle, arsyen e cila na detyron te imagjinojme diten e kthimit te tyre. Per hir te bukurise te rrugetimit qe jetuam, kesaj ndjenje, ne mundohemi t'i bejme sadopak krenare ata qe duam, qe kur te kthehen te kemi mundesine tu tregojme se si detyruam veten te bejme dicka, qe te pakten mos lejonim dhimbjet qe s'tregohen dot me fjale te na pushtonin syte, njejte si vdekja pushton jeten me frike!
Por, askush s'e tregon te gjithen.Se sa lot u derdhen, sa here u dergjem perbrenda, e sa here genjyem duke thene se jemi mire! Do genjejme derisa te arrije e shumepritura. E kur te arrije perseri do largohet dhe ne do e kujtojme ate si dicka qe thjesht ishte dikur e tashme s'eshte me.
Per ku askush s'e di, por e di se do kthehet perseri...e perseri derisa te shuhet dielli e te na mbuloje hena syte, ata sy qe shendrisin nga nostalgjia e arritjeve te jetes te vjeter dhe duke enderruar jeten e re qe kane perpara!
Para se te ndaloje ora ndodhi dicka! Ishte e para here qe buzeqeshi duke besuar verberisht! Me ne fund, pak para se te lere heshtjen vete, buzeqeshi zemer mjera!!!)

Vepra te ngjashme
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Te rrosh a te mos rrosh Te rrosh a te mos rrosh.?Eh ctrishtim,15 vite mbi krye I kam e qe tani per te tilla gjerash te mendoj me duhet.Te jem I sinqerte,frike kam me ty te hapem se fundja fundit per ty thjesht nje femij jam.Frike kam te filloj e te te fl...
Autori: Enisa Avrami · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu pёrball dilemave tё mёdha spirtёrore “Tё rrosh a tё mos rrosh”
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndiejn kёnaqesin e saj duke u pёrballur me tё. Disa luftojnё pёr ёndrrat e tyre e disa heqin dorё. Jeta duhet parё sic ke mundёsi. Cdo cast ёshtё i ...
Autori: Era Milo · Lloji: Ese filozofike · Tema: imagjinata
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e ...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Ese filozofike · Tema: Toka
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,qellimi i dyte eshte qe te kontriboj per vendin tim dhe token dhe qellimi i trete eshte qe te kujdesem per familjen time...Qdo dite eksplorojme dhe mesojme ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: UNE
Kush jam une? Nese me takon ne rruge dhe me pyet se kush jam,do te te them se jam Geraldo Xhina.Nese do te kerkosh te dish me shume per mua,do te te them se jam nje djalosh 15-vjecar dhe nje nxenes ne vit te pare.Nese do te jemi duke bere nje bisede miqe...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndjena dhe endrra e papershkruar
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me tregonte rrugen per ne fshat, lart ne qiell po degjoja nje melodi e cila ishte e papershkrueshme per shpirtnin tim.Po degjoja hapt e mi te ciliet i beja...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Linda Fetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese mbi zhdukjen e shqipetareve
Tek vendi ku linda,tek djepi ku u rrita, tek cicerima e zogjeve qe degjohej cdo pranvere,tek shushurima e lumit qe kisha prane shtepise,tek pemet plt hijeshi tek natyra gazmore qeduket sikur me buzeqesh ,tek vendi im . U munduam te na ndajne te na copet...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: Iris · Lloji: Ese filozofike · Tema: qesh palaco qesh , ndersa zemra te pelcet
Eshte per tu habitur me ndjesite e panumerta qe zoteron njeriu... qofshin keto te arsyeshme ose jo me baze morale apo jomorale. Dhe ja pikerisht sot gjate nje dite te mbushur ,me kotesira iluzive dhe ambikuteti , degjova te flitej papritmas: ‘ QESH PAL...
Autori: Doshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese filozofike · Tema: ''Te rrosh a te mos rrosh kjo eshte ceshtja?!''
Te rrosh a te mos rrosh?!Valle a s'eshte me mire te reflektosh?! Te lejosh mendimet e strukura ne nje labirinthte heshtur ne erresiren e nates vetmja qe degjon eshte puhiza e lehte mbledhese e pjesezave me te vogla te asaj cfare mbeti! Dje,shume pak amb...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Një udhëtim imagjinar në aparatin tretës
Më kujtohet eksperimenti që bëmë me miqtë e mi shkencëtarë. Provuam të shihnim se çfarë ndodhte me masën ushqimore ose ndryshe ushqimin në aparatin tretës së njeriut. Si fillim morëm një vullnetar. Ky vullnetar ishte një shkencëtar i cil...




Komentet e fundit!

Emri: Ermal
Email: orgessi_11@live.com
Komenti: SHUME URIME DITLINDJEN SHOKU IM ARDRITI

Emri: Ermal
Email: orgessi_11@live.com
Komenti: SHUME URIME DITLINDJEN SHOKU IM VEPRIMI

Emri: Ermal
Email: orgessi_11@live.com
Komenti: SHUME URIME DITLINDJA ERION

Emri: ariana
Email: ariana_ismaili@hotmail.com
Komenti: shume shume e bukur...!!

Emri: ana
Email: ana_kuriu@live.com
Komenti: shum e mir

Emri: Ana Dajana
Email: ana@dajana.com
Komenti: Shumë e bukur me plq shum.Bravoooo...!!!

Emri: adela
Email: adaadela@libero.it
Komenti: Bravo dhe urime per stilin tend.

Emri: Jeta
Email: jetona@hotmail.com
Komenti: BRAVOOOOOOO! Mrekulli ky tekst. Shpresoj te mos braktisesh shkrimin se me te vertete je nje talent i lindur.Urime



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com