Data e postimit: 2015-06-23 16:36:44
Lexime: 11716
Thjesht....jeta. ...
Lloji: Ese filozofike
Tema: Frika e jetes
Autori: Enderrimtarja shqiptare
Shkolla: Shekulli i Ri
Klasa: Klasa e 7
Qyteti: Fier
E-mail: enderrimtarja.shqipetare@gmail.com


Jeta eshte nje loje pokeri qe ne e luajme cdo site. Varet se kujt i vijne letrat e mira .Enderrimtarja gjithmone humbet , letrat nuk i vijne te mira.Eshte si te lexosh nje liber dhe te ngecesh ne 1 kapitull ...sa e veshtire qenka Jeta .Ajo i jep njerezve nje peralle dhe pastaj ia shnderron ate ne makth dhe me pas ky makth nuk mbaron as pasi zgjohesh ne mengjes ....por eshte edhe dicka tjeter...
....Frika....Frika se mos situata te del nga kontrolli , kjo ndjenje mbytese qe ta thermon mendjen dhe te le ne koke zera vrastare me qellime te keqija ...dhe vertet rreziku eshte re al
por per mua frika do te mbetet gjithmone nje zgjedhje. ....

Vepra te ngjashme
Autori: Entela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte ten je pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve shumvjecare.Pikture ndoshta e bere me pasionin per te rrefyer gjithe historine e pashmangshme te jetes se saj,e trilluar por ndoshta me e vertete se realitet...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Frika
Frika eshte nje reagim emocional I fuqishem perballe perceptimit te nje rreziku te vertet apo imagjinar . Eshtë një ndjenjë shqetësimi e thellë kur jemi përpara një rreziku që na kanoset drejtpërdrejt a përpara një rreziku të ardhshëm, p...
Autori: Ismail Kadare · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
*Ne mund të jemi gjithçka, veç një gjë nuk jemi: ajo që kujtoni ju. *Gjuha, më mirë se gjithçka tjetër, jep shpesh dritën ose mjerimin e një kohe. *Ka gjithmonë kohë që njerëzit të bëjnë diçka për popullin e tyre. *Armiku mbet...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: E shkuara
Me ty jetova jetën... netëve të pafund Mes frikës dhe territ Në dashuri shpresova Frikën debova Gabova.
Autori: Tea Lako · Lloji: Pershkrim · Tema: Prinderit
E di qe keto flete nuk mjaftojne per te shprehur dashurine qe ndjej per ty,por nje gje e them me siguri:faleminderit qe je babai im.Kur sjell nderment femijerine time i pari qe me vjen ndermend eshte babai im. Babai im eshte i gatshem te me degjoje cdo h...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hejj Ckm, Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera. Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: frika
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasigurise,e humbjes,e fajit qe na pushton.Frikesohemi se mos valle veprimet e se tashmes na ndikojne ne te ardhmen.Dikur kisha frike nga erresira nga dicka qe e k...
Autori: Tea Hamzallari · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
I gjalli ka lindur per te perjetesuar ndjenja,histori ,morale per te jetuar te bukuren te hidhuren te paprituren.Ketu qendron shija e misterit te jetes.E bukura gjendet ne te hidhuren.E bukura fshihet pas te hidhures.Ky mister eshte i zbukuruar nga fakti ...
Autori: asma · Lloji: Hartim · Tema: frika per shkak te vetmise
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?" Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete sh...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...




Komentet e fundit!

Emri: klerina
Email: nihu@gmail.com
Komenti:

Emri: melodi
Email: melodi@hotmail.com
Komenti: Shume bukur teksti, urime. Por, te lutem ki kujdes ne shenjat e pikesimit

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Ti ke nj talent x t shkruar t lumt por vetem per dicka sjam dakort me ty..t enderrosh esht gj e mir..endrra e mban gjall shpresen..t shpresosh & te enderrosh jan 2 gjera shm t miara...& un e di q kjo esht shm e ver8 Megjithate m plq shkrimi yt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com